ترامپ: بن سلمان شپش دارد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۹    ۱۳۹۷/۲/۶ کد خبر: 150338 منبع: پرینت

رییس جمهور آمریکا پس از دیدار ماه گذشته خود با ولیعهد عربستان سعودی در کاخ سفید به کارکنانش گفته است بن سلمان شپش دارد.

به گزارش پایگاه العهد نوشت: دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه برای صدمین بار در مقابل امانویل ماکرون رییس جمهور فرانسه چیزی را که از کشورهای خلیج فارس می خواهد تکرار کرد و گفت: ما هفت تریلیون دالر در خاورمیانه هزینه کرده ایم و هیچ چیزی به دست نیاوردیم. کشورهای ثروتمندی در آنجا هستند که شما به خوبی آنها را می شناسید و هزینه آن را پرداخت خواهند کرد و مجبورشان می کنیم نظامیان خود را به سوریه اعزام کنند و ما نظامیان خود را به خانه بر می گردانیم.

این پایگاه می افزاید: ترامپ به خوبی به شرایط بن سلمان واقف است و کاملا می داند که چگونه او همه تخم مرغ هایش را در سبد وی قرار داده است و به همین دلیل به صورت عمدی از تحقیر او ابایی ندارد و بارها برابر دوربین ها و رسانه ها از واژه «دوشیدن» بن سلمان و عربستان سعودی استفاده کرده است.

یک منبع مطلع عربی در واشنگتن به نقل از یک عضو کنگره آمریکا به پایگاه اینترنتی العهد گفت ترامپ پس از دیدار ماه گذشته اش با بن سلمان در کاخ سفید از کارکنانش خواسته است «صندلی ها و اشیایی را که بن سلمان لمس کرده و بر روی آن نشسته است بگردند و اگر شپشی به جا مانده است تمیز کنند.»

العهد ادامه می دهد: رییس جمهور آمریکا به کسی که 20 مارس گذشته او را هنگام استقبال در کاخ سفید «دوست» خود نامیده بود این گونه نگاه می کند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
بن سلمان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است