اخراج شده های افغانستانی از آلمان به کابل رسیدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۲    ۱۳۹۷/۲/۵ کد خبر: 150327 منبع: پرینت

یک گروه ۲۱ نفره از پناهجویانی که از آلمان اخراج شده بودند، روز چهارشنبه به کابل رسیدند.
مقام های مسوول مهاجرت که نخواستند نام شان فاش شود به خبرگزاری آلمان (دی پی آ) گفتند که هواپیمای چارتر حامل این گروه ساعت ۲۰: ۶ روز چهار شنبه به میدان هوایی کابل رسید. این هواپیما سه شنبه شب از میدان هوایی دوسلدورف پرواز کرده بود.

از زمانیکه حکومت های افغانستان و آلمان در سال ۲۰۱۶ در مورد اخراج پناهجویان به توافق رسیدند، این دوازدهمین اخراج دسته جمعی پناهجویان افغانستانی است. از زمان آغاز این پروسه تا به حال ۲۱۹ تن به افغانستان پس فرستاده شده اند.

گونتر بورکهارت، مدیر کل سازمان مدافع حقوق پناهجویان در آلمان موسوم به «پرو ازول» در این باره گفت: «از نگاه ما اخراج افغانستانی ها به وطن شان منصفانه نیست».
اما یوآخیم استامپ، وزیر داخله ایالت نورد راین وستفالن از اخراج پناهجویان افغانستان دفاع کرد. او روز سه شنبه گفت که پس فرستادن پناهجویان به کابل منطقی است و وزارت خارجه آلمان در برلین نیز به همین عقیده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
المان
پناهجویان
نظرات بینندگان:

>>>   ....به المان فاشیست وضد بشر

>>>   پس مشخص شد که حقوق بشر و کرامات انسانی که دول غربی ازش گپ می زدند تا زمانی اعتبار دارد که خود در اسایش باشند اما همین که پای عمل فرا رسید حتی نتوانستند چند هزار نفر را پذیرش کنند.
حال ایران بد است یا خوب؟قضاوت کنید.

>>>   بسیار کار خوب کرد شما پول دار ها را خارج کرد باید تمام تانرا از تمام مملک اخراج شوید تا از دل غریب ها بیاید این غریب هاست که در این وطن جان های شرین خود را از دست میدهد شما پول دار ها جز عیاشی دیگر کاری ندارید وقت که حرف شود باز وطن پرست واقع شما استین ما از دولت های خارج میخواهیم که تمام شما را از مملکت های خارج اخراج کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است