استجواب مسوولان انتخابات و ثبت احوال در سنا
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۰    ۱۳۹۷/۲/۴ کد خبر: 150294 منبع: پرینت

مسوولان کمیسیون انتخابات و رییس اداره ثبت احوال نفوس را در پیوند به روند ثبت نام رای دهندگان در مجلس سنا استجواب شدند.
مسوولان کمیسیون انتخابات و رییس اداره ثبت و احوال نفوس روز سه شنبه از سوی مجلس سنا در پیوند به پروسه ثبت نام رای دهندگان به این جلس فرا خوانده شدند.

برخی سناتوران، از وجود مشکلات زیاد فرا راه پروسه ثبت نام رای دهندگان در ولایات مختلف انتقاد و نسبت به پیامدهای آن هشدار دادند.
درهمین حال یک عضو کمیسیون انتخابات می گوید که برای حل مشکلات فرا راه پروسه ثبت نام رای دهندگان برنامه های را روی دست دارند.
وی همچنان گفت که روند ثبت نام رای دهندگان امکان دارد 3 تا 4 هفته در شهرها تمدید شود.

رفیع الله بیدار عضو کمیسیون انتخابات که در جلسه مجلس سنا حضور یافته بود، وجود برخی مشکلات فرا راه برگزاری انتخابات را پذیرفت، اما درعین حال افزود که برنامه های را برای رفع مشکلات روی دست دارند.
وی همچنان گفت که روند ثبت نام رای دهندگان امکان دارد 3 تا 4 هفته در شهرها تمدید شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتحابات
مجلس سنا
نظرات بینندگان:

>>>   ههههههه افغانستان را چهار تا دزد و خود فروخته مسخره کرده
و هنوز هم مهر حکومت را میزنه در حالی که حکومتی وجود نداره

>>>   این عضو کمیسون انتخابات بنام رفیع الله بیدار که قبل ازین وظیفه سخنگویی در دفتر ملل متحد در داخل کابل به عهده داشت به شخص دروغکوی معروف و مشهور بود ودر ضمن تیز زبان دروغگوی که به همین اساس طرف انتخاب شخص ریس جمهور قرار گرفت و بحیث یکی از اعضای کمیشنران کمیسون انتخابات از جانب ارگ برگزیده شد حال که گفته پلان برای رفع مشکل موجود روی دست داریم کاملن دروغ عوام فریبانه و جان خلاصی از سوالات سناتوران است که از همین اکنون مردم با موجودیت چنین دروغگویانعوام فریب به انتخابات پیشرو پارالمانی و شورا های ولایتی و ولسوای ها و متعاقب ان کرسی ریاست جمهوری مبنی بر شفافیت ان بی اعتماد و بی باور گردیده اند خوب ترفند را یاد گرفته اید که برنامه هارا روی دست داریم و بیقین که برنامه هایتان یکجانبه بنفع تیم حاکم بر ارگ و بضرر مردم چیزی دیگری نیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است