مراد با هواداران خود چه خواهد کرد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۵    ۱۳۹۷/۲/۴ کد خبر: 150289 منبع: پرینت

بسیاری برای شایعۀ برکناری مراد علی مراد هیاهو به پا کردند که او را در یک روند تبعیض آمیز قومی حذف کردند، سپس طراحان انتشار شایعات سیستماتیک برکناری مراد علی مراد را تکذیب کردند.

طراحان خنثی کردن آشوب و بازیگران انحراف افکار عمومی به خوبی می دانستند که انگشت بر کدام نقطۀ درد بگذارند تا دردی مضاعف تر و هولناکتر را خاموش سازند.
همه چیز به حالت اول خود برگشت، جملۀ کوتاه غوغا برانگیز شایعه خوانده شد و مراد علی مراد همچنان بر چوکی نرم معینیت وزارت داخله جلوس نمود.

اکنون هواداران مراد علی مراد ثابت کردند که در خبرهای مبتنی بر واقعیت یا شایعه پشت او ایستاده اند؛ اینبار باید دید که جنرال پرستارۀ دولت غنی در پاسخ به این احساسات چه خواهد کرد، آیا خاموش خواهد بود تا همه چیز رنگ فراموشی به خود گیرد یا کاری خواهد کرد که در تاریخ به ماندگار بماند.

مراد علی مراد می تواند اندکی با مردم باشد، با کسانیکه در فضای مجازی به نفع او گلو پاره کرده اند، برای او کار سختی نخواهد بود که طراحان حمله به برچی را افشا و یا بازدداشت نماید.

اینجا کمی به اندازۀ تقلا کردن کودکی در میان خون و یا دست و پنجه نرم کردن کسی با مرگ جسارت کند و در مقابل یک پروژۀ خونین بایستد ولو این پروژه از سوی کسانی باشد که شاید در میان محافل سیاسی به سوی او لبخندهای مصلحت آمیز از جنس نفرت می زند.

آقای مراد علی مراد ! مردان قهرمان فقط با ستاره های پر زرق و برق روی شانه هایشان قهرمان نمی شوند؛ قدمی به جلو کمی حس می خواهد، حسی شبیه عبدالخالق....

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مراد
جنرال
نظرات بینندگان:

>>>   مراد على مراد و والى باميان هردو مثل دو پوقانه پلاستيكى استند كه با اكونت هاى جعلى فيس بوك هوادار خيالى براى خودشان جور كردند

>>>   خداوند اين مراد ره نامراد بسازد كه مردم هزره ره تباه كرد .

>>>   اقای شاقب
مراد علی مراد خلیلی محقق دانش هیچ صلاحیت ندراد. اینها چوکی پرست هستند.

>>>   مراد بیچاره چی کند؟ اورئیس جمهور نیست که مثلا دخالت اشرار داخلی درین حادثه خونین را با توظیف هیئت وتحقیق تثبیت کند او معاون یک وزارت است صرف دربخش خود صلاحیت نسبی دارد او نمیتواند برود پاکستان واشرار داغش و حقانی را دستگیر ومجازات کند، نباید خارج از حدود صلاحیت کسی توقع داشت
ر

>>>   اختیار و قدرت امنیت و ارامش اصلا به دست و اختیار مراد علی مراد نیست.جنرال مراد علی مراد فقط یک صاحب منصب اردو است که دربعضی موارد ازآن استفاده میکند.اختیار و قدرت اصلی به دست مشاورو رییس امنیت ملی هستند که اهداف خطرناک وفاشیستی خودهارا به پیش میبرند حقوق و مزایای سرسام آور رابه موقع اخذ می نمایند اما شهر کابل که پایتخت است یک تعداد مردم مجاهد،مومن،صادق و زحمت کش را در منطقه محروم کابل توسط اجیر نمودن افراد انفجاری هدف کشتار وقتل افکارفاشیستی قومی مذهبی خودها قرار میدهند.
الا اما الله علی القوم الظالمین.آمین

>>>   آقای ثاقب مراد هوادار ندارد یک خوردضابط خلقی و بازمانده خلقی های نظامی مردم کش هواراناش کجاست؟؟

>>>   قحط الرجال باعث شده تاپوقانه هامیدان داری کند.
اوبارفقای گرمابه وگلستانش مصروف ....است انتظارازامثال ایشان دلیل نادانی وبی خبری مامیباشد.

>>>   هچی
بدخشانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است