مردم در جنگ اعلام نشده و تمام عیار قرار دارند
تروریستان تحت نام داعش خیالی، مجهز با بمب، مواد انفجاری، اسلحه، موترهای حکومتی با کارت های A و B، هماهنگ با ارگ و خارجی ها؛ گاهی مسافرین بیگناه را تیر باران می کنند، گاهی مساجد و تجمعات را انفجار... 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۳    ۱۳۹۷/۲/۴ کد خبر: 150284 منبع: پرینت

مردم ما در سه جبهه در گیر اند
1. جبهه فاشیست و تمامیت خواه؛
محمد اشرف غنی و تیم اش قدم به قدم بصورت خزنده فشارهای سیاسی، اقتصادی و جغرافیایی را بر هزاره ها افزایش داده است. تصفیه هزاره ها از ادارات دولتی، بی صلاحیت و سمبولیک ساختن هزاره های درون حکومت، صدور حکم تغییر مسیر لین 500 کیلو ولت از مسیر بامیان- میدان وردک، حذف بندهای آب گردان و سپردن کوه قوریغ و دامنه های آن به شاخه حزب اسلامی مصادق عینی چنین فشارهای پی در پی میباشد.

2. جبهه تروریسم و افراطیت؛
تروریستان تحت نام داعش خیالی، مجهز با بمب، مواد انفجاری، اسلحه، موترهای حکومتی با کارت های A و B، هماهنگ با ارگ ریاست جمهوری و حمایت بعضی از کشورها؛ گاهی مسافرین بیگناه را بجرم هزاره بودن تیر باران می کنند، گاهی مساجد و تجمعات را انفجار و اخیرا مردم را در صف اخذ تذکره آماج قرار داده و بیش از 100 انسان بیگناه و غیر نظامی را به خاک و خون کشیدند. چنین حملات سازمان یافته و قتل عام دسته جمعی بدون همکاری ستون پنجمی ها امکان ندارد.

3. جبهه توجیه گران و سخنگویان فاشیسم و تروریسم؛
توجیه گران و سخنگویان در قالب حکومت وحدت ملی و شورای صلح مردم را از پشت خنجر زده، رای میلیونی مردم را به حراج گذاشته و ضد منافع مردم فعالیت می کنند. بعد از انفجار خونین روز یکشنبه توجیه گران برنامه های تبعیض آمیز فاشیسم برای ششمین بار پای امضای طرح فریب ایستاد شدند و با گرفتن عکس های نمایشی روی خون سرخ 86 شهید میدان روشنایی چلیپا کشیدند. شورای صلح اعلام نمودند که تروریستان را بدون قید و شرط به آغوش می کشند، قانون اساسی را به نفع شان تغییر داده و برای شان حزب سیاسی ساخته و دفاتر ایجاد می نمایند.

چه باید کرد؟
1. از تمام قومندانان و دلیران هزاره خواهشمنديم در قالب نیروی های ضربتی مردمی در کابل و ولایات خود را تنظیم و ثبت نام نمایند. خدا بزرگ است با همکاری مردم، سر را به هر در زده تجهیزات و تسلیحات قوت های مردمی را فراهم می سازیم. نیروهای ضربتی مردمی در قدم اول بايد از جان، مال، عزت و شرف مردم دفاع نموده و در قدم دوم با همکاری ویا بدون همکاری نیروهای امنیتی امنیت پروسه ثبت نام و روز انتخابات را تامین نمایند.

2. از مراجع تقلید، دفتر آیت الله محقق کابلی و دفتر آیت الله فیاض جدا خواهشمنديم تا از وجوهات مردم معاش نیروهای امنیتی مساجد را بپردازند، هشت ماه است که حکومت وحدت ملی معاش محافظین مساجد را نپرداخته اند، تلاش دارند تا به برنامه محافظت از مساجد نقطه پایان گذاشته شود.

3. جلسه عاجل و با حضور مردم، نهادها و نماینده های مردم ضروری است تا برنامه عمل را یکجا با مشوره هم نهای نماییم
4. از تمام احزاب، نهادها، شخصیت ها خواهشمندم تا در جبهه مردمی هماهنگ شده، پیش ازینکه جدا جدا به سراغ همه بیایند متحد شوند و متحدا از منافع و مطالبات برحق مردم دفاع نمایند.

قابل یاد آوری است؛ با انفجار و انتحار نه از پای می افتیم و نه از تروریسم و فاشیسم ترس وهراس داریم. چنین حملات وحشیانه و ددمنشانه، ما را متحدتر، منسجم تر و مصمم تر ساخته تا تشکیل نیروی ضربتی مردمی را سرعت بخشیده و در پروسه ثبت نام و انتخابات میلیونی و پر شورتر از گذشته شرکت نماییم.

با اتحاد و همدلی، ایستادگی و اقدامات جسورانه پیروز خواهیم شد.
شهادت شهدای راه مردم سالاری و شهدای ضد افراطیت و خشونت برای همه ما تسلیت باشد.
روح شان شاد و یاد شان گرامی باد

ذوالفقار امید


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امید
جنگ
هزاره ها
نظرات بینندگان:

>>>   همین چاریی ویلسن بود که زن بسیار زیبایی بنام جوئن هرینگ اهل تکزاس را برای ضیاالحق معرفی میکند تا عضو رابط باشد. پاکستان از سود جویی های ننگین و سو استفاده های نا جوانمردانه سرزمین خونبار افغانستان است آنچه را اینها نمی گویند و یا نمی خواهند بگویند اینست که دولتمداران پاکستانی در پوشش همین حمایت ها و پشتیبانی های مالی نظامی اطلاعاتی، دپلوماتیک و فریبنده بود که با شلیک یک تیر چند فاخته را شکار نمودند یعنی هم کمبود های عمیق مالی و نظامی جانب خود شان را از سهم ملت مظلوم افغانستان پر کردند و هم با ویران سازی جانب افغانی به هم اندازی احزاب و تنظیم های جهادی کشتار جوانان،روشنفکران و وطنپرستان و نابودی شرایین اقتصادی و نظامی افغانستان انتقام ضریت خورده فقیر و اشغال شده خویش کشیدند
ر

>>>   بسیار عالی اقای ذولفقار.
ما باید کارهای عملی را در مقابل داعیشیان ارگ ریاست جمهوری روی دست بگیریم. داعیشیان ارگ حمله های بیشماری به هزاره ها نموده است. حمله بالای جنبش روشنای حمله در مزار سخی حمله به مرکز تبیان حمله در مسجید الزهرا حمله در مسجید دشت برچی و حمله دیروز.
....

>>>   اگر کارهای عملی را در مقابل لانه های تروریستی محمد اشرف غنی روی دست نگیرید در این صورت تک تک هزاره ها توسط محمد اشرف غنی ترور خواهید شد.

>>>   كوشش كن درست سواد بياموزى . مردم در جنك اعلام نشده ( مردم در جنك إعلان نشده ) .

>>>   من تاجك هستم ولى جناب حقيقت را گفته اند.
ح ع

>>>   سلام علیکم برادر گرامی!
مطلب شما را خواندم,واقعیت امر این است که ما همه میدانیم که همه ما گنهکار هستیم در مقابل خداوند متعال جوابگو و روی سیاه اما بعضی ها آنقدر گنهکار هستند که نام مقدس اسلام عزیز را بد نام ساختن حتی اگر مسلمان خطاب کنیم گنهکار میشویم. مشکل اساسی در بنیاد خود ما است چون مسلمان بدنیا زاده شدیم اما مسلمان واقعی دلسوز نمی باشیم. از اسلام و دین خود اصلا طوریکه قرآن کریم گفته نه خبر داریم و کسانیکه دارند حمل ندارند تنها از نام مقدس اسلام استفاده کرده مانند منافقین شیاطین ما بیسواد های دین را هم گمراه کرده و به راه شیطانی خود کشانده اند، از ما گاه بنام دین، جهاد، گاه مذهب، قوم و غیره خون ملت مسلمان مارا مکیدن و خود قارون، فرعون و نمرود زمانه گشتن. نمیدانم ملت مسلمان افغان چی وقت از خواب غفلت بیدار میشوند تا خود را از شر این شرالفساد ها خلاص کنیم، بلاخره تا به کی یکدیگر را مانند درنده ها بنام های ، کمونست، مجاهد، طالب، داعش ابلیس، قوم، مذهب، ملیت و غیره خون برادر مسلمان و هموطن خود را می مکیم، لطفا بگذارید که همه ما یک ملت مسلمان باشم لطفا برادر ها مسلمان خود را از چنگال این منافقین شیاطین دین فروشان معامله گران نجات دهید تا باشد اولاد هایتان کنار هم مانند برادر مسلمان زندگی کند خود مان خو غرق گناه و کینه هستیم اما اولاد خود را انسان تربیت کنیم نه حیوان درنده
و سلام.
برادر تان قیس

>>>   مردم مظلوم هزاره را بدستور باداران ارگ نشینها میکشند

>>>   کم میکنی یا سنگ بانم جناب عالی؟
وقتش هست که بیش ازین کوبیده شوید!
چون در وقت کوبیده شدن دیگران خاموش بودید و حال نیز دیگران در کوبیده شدن شما نه تنها که خاموش هستند بلکه دهل خوشی به گردن انداخته اند و خاموشانه می نوازند تا ارواح مرده هایتان اذیت نشود.

>>>   جوانان ما حاضر هست در طرح های امنیتی ونظامی شرکت نمایند ودر مقابل داعش بایستند البته اگر رهبران فریب خورده ی ما همکاری کنند

>>>   تازمانیکه هزاره اوزبیک تاجیک ترکمن پشه ئی بلوچ و بقیه غیر اوغانها باهم متحد نشوند این ظلم اوغانهای وحشی بالای همه آنها یکجا ویا جدا جدا ادامه خواهد یافت تا اولاد اولاد آنها را زبون کنند، هویت و اصلیت شانرا از بین ببرند، و همه را برده اوغان بسازند.
به هوش بیاید مردمان غیر اوغان و متحد شوید و قدرت را متحدانه در دست خود خود بگیرید و این اوغانهای تمامیتخواه و جاهل را سرجایشان بنشانید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است