شبکه ای که ترامپ آن را دوست دارد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۸    ۱۳۹۷/۲/۴ کد خبر: 150262 منبع: پرینت

سی‌ان‌ان در برنامه‌ ای به بررسی حمایت دونالد ترامپ از شبکه خبری فاکس نیوز پرداخت.

«دونالد ترامپ» رییس‌جمهور آمریکا احساساتش را پنهان نمی‌ کند: او باور دارد فاکس نیوز یکی از منصف‌ ترین منابع خبری است. او همیشه فاکس نیوز را تماشا می‌ کند و معمولا بخش‌ هایی از گفتگو‌های این شبکه خبری در پیام‌ های ترامپ در شبکه اجتماعی توییتر دیده می‌ شوند.

شبکه سی ان ان روز یکشنبه در برنامه «منابع معتبر» تمایل ترامپ به تکرار دیدگاه‌ های شبکه فاکس نیوز را مطرح کرد. اظهارات هفته گذشته ترامپ در مخالفت با تحقیقات درباره پرونده روسیه و حمله او به دشمنانش در کنار کلیپ‌ هایی از فاکس نیوز گذاشته شده بودند. ترامپ دقیقا حرف‌ هایی را که اشخاصی که در فاکس نیوز هستند پیشتر گفته اند، تکرار می‌ کند.

«بریان استلتر» مجری برنامه «منابع معتبر» بخشی از اظهارات «نیکل والاس» مجری MSNBC را تکرار کرد و گفت: این موضوع نشان می‌دهد فاکس یک شبکه دولتی است. والاس در این برنامه گفته بود: «ما باید به کاخ سفید دقیق نگاه کنیم و بگوییم فاکس دولتی».

این مساله در برنامه «منابع معتبر» به بحث گذاشته شد. «جان آولن» سردبیر «دیلی بیست» در این خصوص گفت: «پیشتر نکات مهم بحث و گفتگو‌ها از سیاستمداران به رسانه‌ های حامی آنها سرایت می‌ کرد. این یک ارتباط خارق العاده دو طرفه است که مانند آن را هرگز ندیده ایم».

ترامپ تعداد زیادی از کسانی را که در فاکس نیوز کار می‌کرده اند از جمله شرکت کننده ها، مفسران یا مهمانان را در دولت خود استخدام کرده است.

«شان هنتی» که میزبان برنامه «هنتی» در فاکس نیوز است رابطه بسیار نزدیکی با ترامپ دارد. واشنگتن پست اخیرا گزارش داد هنتی و ترامپ هفته‌ای چند بار با هم تلفنی صحبت می‌ کنند. ترامپ همچنین دنبال کنندگان خود در شبکه اجتماعی توییتر را تشویق کرده شبکه فاکس نیوز را تماشا کنند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
شبکه
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است