با شهرک معتادان در کابل آشنا شوید (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۴    ۱۳۹۷/۲/۴ کد خبر: 150247 منبع: پرینت

گورستان سرای شمالی، خانهٔ امنی برای مردمانی که در حال مردن و سوختن هستند، شده است.
هر روز به جمعیت و نوعیت جماعت معتادان در این جا افزوده می‌شود. زنان، نوجوانان، جوانان و پیرمردان نفوس این‌جا را شکل می‌دهد.
وجود چنین جاهای در شهر کابل افزایش یافته و از اثر جمعیت زیاد، چهرهٔ شهرک را به خود گرفته اند.
پولیس و نهادهای مسوول به جای دستگیر فروشنده‌گان مواد و یا مداوای بیماران، گاهی ٱنان را پراکنده می‌سازند و بس.
فروشندگان موادمخدر بی‌هیچ هراسی مواد توزیع می‌کنند. بیماران می‌گویند که روزانه چند کیلو مواد در این‌جا پخش می‌شود و فروشنده‌گان در سه فرصت-صبح، چاشت و عصر- می‌ٱیند انواع موادمخدر را به فروش می‌رسانند.
محمد هارون مجیدی


شهرک معتادان در کابل

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شهرک معتادان
مجیدی
نظرات بینندگان:

>>>   این معتادان میروند در قبرستانی ها نشه میکنند و دود چرس و هیرویین آنها ارواح مردگان را نیز نشه میکند و در نتیجه ارواح این مردگان نشه شب ها در خواب مسؤلین دولتی می آید و مسؤلین دولتی نیز نشه میشوند و در نتیجه مسؤلین دولتی نیز وظایف شان را به در ستی انجام داده نمیتوانند و یک کشور سرا پا غرق در نشه که زنده و مرده اش در نشه غرق هستند، داریم.

>>>   سرزمین نفرین شده خراب گردد.

>>>   نفرین بر این دولت مردان که به کدام چشم تمام روز جسد های برهنه زنان کودکان و نو جوانان را تماشا میکند و خم هم به ابرو نمی آورد مانند سگ های دیوانه گاهی بچان ایران و گاهی بجان پاکستان خیز میزنند در حالیکه تمام هلمند قوم متمدن و متفکر در گل های زهر غرق است از دیدن شهرک معتادین هیچ نمیشرمد هنوز به فرزندان شان نوید میدهد که کوشش کنید جرآت به خرج دهید بعد از ما نوبت شما است . تا آن وقت بخیر دگر افراد سالم در افغانستان نخواهد ماندوشما هم به آرامش کلی بسر خواهی برد. طفلان در در رحم مادران شان به اعتیاد رو خواهتد آورد زیرا دگر فضای این سرزمین همین را ایجاب مینماید وقتی یک ریس جمهور با دیده درایی صحنه دلخراش و ننگین جسد های عریان خانه واده اش را با شوق و علاقه بیبیند دگر در آن سر زمین چه باقی مانده باشد ؟

>>>   درین دولت شر غنی احمدزی برای ملت جز ضرر رسانی و خیانت و چور و چپاول قومگرایی و نفاق قومی و سمتی و زبانی فقر و بیچارگی و بیکاری دزدی و راهزنی اذیت و ازار زنان تجاوزات جنسی دیگر کدام کاری نکرده است ان لاف و پتاق و وعده های داده شده در زمانکمپاین انتخاباتی و وعده هایروز تحلیف که بروی قران دست مانده بودند که این کار را میکنیم و انکار را همه اش دروغ فریب و دوکه بود نه چیزی دیگری غنی احمدزی که دوکتورای اش را در انسان شناسی قبیله گرفته به بسیار کم وقت نشان داد که در کار قبیله گرایی و قومگرایی عوام فریبی موفق است .

>>>   این همه بدبختی ارمغان حکومت اشرار بی فرهنگ است.

>>>   خرید و فروش توسط مسولین بولیس انجام میشود، این جا فاجعه است که از ۱۴ ساله تا هفتاد ساله مصروف نیشه هستند و از دینا بی خبر و بوی از سرو جانشان بالا میشودږ افغان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است