اگر من جای مسوولین رده اول بودم
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۷    ۱۳۹۷/۲/۳ کد خبر: 150240 منبع: پرینت

اگر من جاى مسولين رده اول و دوم كشف و استخبارات مى بودم ، اگر زهر نمى خوردم ، حداقل ديگر نام جنرال و رییس و وزير و معاونش را در پسوند نام خود حمل نمى كردم و مانند هر شهروند عادى به وظيفه در حد توان و ظرفيت خود مى پرداختم.

ننگ تان باد بى شرمان تاريخ، كابل را به حمام خون تبديل كرديد،
مرگ تان باد كه احساس تان در برابر وطن و مردم مرده است و در عقب ديوار هاي سمنتى، نفس بى ننگى و بى شرمى مى كشيد،
زهر تان باد آب و نان اين مردم و بيت المال كه با خانواده هاى تان صرف مى كنيد و با غرور و تكبر، اما ذليلانه و چشم، قامت خميده زندگى مى كنيد.

آهاى بلى گويان! آهاى چاپلوسان و خود فروختگان، انسان هاى و شهروندان تان مى ميرند، ادرس اش هم معلوم، بيايد ارقام بگويد و توجيه كنيد.

جاوید کوهستانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جاوید کوهستانی
مسوولین
نظرات بینندگان:

>>>   باید داغش برای اینها زهر بدهد هزاران فرد بنام ریاست امنیت ایتخبارات تروریزم کشف وغیره وغیره وغیره موچجود است معاش دارند اما حاصلی ندارند بجز دروغ گفتن ومکتوب های دروغین صادر کردن !

>>>   ارگان های کشفی واستخباراتی :
-ریاست عمومی امنیت ملی
دوصد ریاست وچندین ذون درتشکیل این -ریاست پرسونل استخدام شده معاش وجنرالی وامتیازت بیشتر از اردویملی وپولیس ملی اخذ میکنند
-ریاست تروریزم وزارت داخله
-ریاست جنائی وزارت داخله درچوکات وزارت ودرچوکات هرحوزه وجزوتام قطعات پولیس
- ریاست استخبارات وزارت داخله
-ریاست کنترول منطقوی وزارت داخله
- ریاست کشف وزارت دفاع
- ریاست استخبارات وزارت دفاع
- شبکه استخباراتی مشاوریت امنیت ملی
کجاست حاصل کار اینها؟
فعلا چی نمصروفیت دارند؟ برای چی معاش وامتیازات ورتب جنرالی نامشروع اخذ میکنند؟؟؟
ر

>>>   جنگ در قسمت سرحدی ثمر خیل تورخم به شدت جریان داشت تیم فلمبرداران که راپور تاژ را برای CNN تهیه میکردن یک ویدئو بسیار دلخراش را به ثبت رسانیدن که در ویدئو دیده میشد که یک تعداد از مجاهدین نمی خواستن که به همراهی اردو افغانستان بجنگد چون در خط اول جبهه مجاهدین بودن در خط دوم جبهه ملیشه های اردو پاکستان قرار داشتن و در خط سوم جبهه اردو پاکستان از یک فرقه پیاده تشکیل گردیده بود انعده مجاهدین که نمی خواستن در مقابل برادران افغان شان که سربازان و افسران اردو بودن جنگ نمایند از عقب توسط ملیشه های اردو پاکستان ضربه میخوردن و بقتل میرسیدن من منحیث یک ژورنالیست آمریکایی میتوانم بگویم که این عمل ضد بشری است که اتفاق می‌افتد
در اویل روز های جنگ جلال آباد حکمتیار با یک تعداد از سران عالی رتبه جمهوری دموکراتیک افغانستان ارتباطات خود را افشا نمود و برای من قابل قبول نبود که هریک ،جنرال شاه نواز تنی وزیر دفاع و عضو بیروی سیاسی ، جنرال گلاب زوی وزیر داخله و عضو بیروی سیاسی، جنرال آصف شور، جنرال نظر محمد قوماندان عمومی قوای هواهی و مدافعه هواهی و یک تعداد دیگری از جنرال ها و افسران اردو افغانستان را گلبدین در لست خود داشت که با یک تعداد آنها از نزدیک قبل از شروع جنگ جلال آباد در داخل افغانستان بطور مخفی ملاقات نموده بود وی اضافه می‌کند که اینها آمادگی هر نوع کمک را به من داده اند
ر

>>>   به گردانندگان محترم افغان پیپر
شما که توافقنامه استاد ربانی ونواز شریف رابه نشر رسانیدید اینک توافقنامه بین آی اس آی وملاعمر را نیز نشرنمایئد تامردم از واقعیات پشت پرده آگاه شوند
منبع کتاب Mark Jems بنام Golden Yellow
( توافق نامه بین آی اس آی وملا محمد عمر )

با داخل شدن گروه طالبان و اعلان امارت اسلامی در افغانستان جهانیان به این سوال بر خوردن که رهبر واقعی این گروه کی است؟
دیپلمات آمریکایی بنام ( Christopher Elizabeth ) که در سال 1995میلادی بحیث مدیر سیاسی سفارت امریکا در اسلام آباد بود در صفحه 52 الی 68 کتاب خود بنام نبرد اول ( combat one ) چنین مینویسد :
سفارت امریکا دسترسی به اسناد اشد محرم و سری ای اس آی دست یافت که در این اسناد توضیحات میان دگروال شاهد رضا مدیر عمومی بخش القاعده، اسامه بن لادن، ملا محمد عمر قبل حرکت از پاکستان به افغانستان و شامل 54 ماده میباشد این پروتکل توسط ریس عمومی ای اس آی جنرال اسد درانی، اسامه بن لادن، و ملا محمد عمر به امضا رسیده است که چند بخش آنرا تذکر میدهم :
ریاست عمومی ای اس آی – اسلام آباد پاکستان
شماره : M101-M002 – I-958-00D
1-تعین نمودن سیاست داخلی و خارجی امارت اسلامی افغانستان به دست سازمان ای اس آی بوده که از طرف نماینده خاص سازمان ای اس آی( دگروال شاهد رضا ) اتخاذ میگردد و کنترل میشود هیچ یک از شما حق مداخله و تصمیم گیری را ندارید شما ملا محمد عمر موظف هستید تا از دستورات دگروال شاهد رضا پیروی نماید.
2-شما ملا محمد عمر به هیچ صورت اجازه ندارید از طریق مطبوعات، تلویزیون افغانستان مصاحبه با خبرنگاران خارجی و داخلی نماید و هم اجازه ندارید تصویر تان را نشر نمایند شما موظف آید چهره تان را پنهان بدارید.
3-شما ملا محمد عمر موظف آید تا اسرار اشد محرم و سری را در مورد( فرقه 0019T ) پیاده پاکستان که با شما یکجا وارد افغانستان و به ولایت های کندهار ،هلمند و ارزگان جابجا میشود و بعدا به نام افراد طلب حرکت بسوی کابل و ولایت های شمالی میشود برای همیش با خود نگاه دارید.
4-شما ملا محمد عمر تنها به نام رهبر طالبان وظیفه ء تبلیغاتی اسلامی را برای افراد تان دارید هیچگونه صلاحیت های دولتی را در مورد تعیین و مقرری در داخل حکومت اسلامی ندارید همه مسوولیت داخلی و خارجی بدست نماینده ء عالی رتبه‌ای سازمان ای اس آی دگروال( شاهد رضا) میباشد و در مکتوب های امارت اسلامی نام شما ذکر میگردد و شما امضا میکنید.
5- ای اس ای اجازه ء استخراج معدن یورانیم ولایت هلمند را دارد و انتقال ان به پاکستان و در بدل آن برای امارت اسلامی قیمت آن پرداخته نمیشود.
6 – امارت اسلامی مصارف خود را از طریق کشت مواد مخدر و قاچاق آن به تاجکستان، ازبکستان، ترکمنستان، روسیه و ایران بدست ارد در این قسمت( فرقه 0019T ) پیاده پاکستان با امارت اسلامی برای پیشروی بطرف ولایت های شمال و بعد از تسخیر این ولایت ها کشت موادمخدر در آن.همکاری میکند
7-در صورت افشاگری از طرف شما و افراد نزدیک به شما از جزییات پروتکل فوق که دارای 54 ماده است و شما در آن امضا و اثر انگشت نمودید صورت گیرد مسوولیت سنگین دارد.
اسدالله درانی ریس ای اس آی
اسلام آباد
محل امضا.
نیروهای ملا محمد عمر با حمایت فرقه 0019T پاکستان در سال 1996 میلادی کنترل کابل را بدست گرفت و در اولین اقدام داکتر نجیب الله ریس جمهور اسبق افغانستان را به قتل رساند.
بعد از حمله آمریکا علیه طالبان و القاعده در سال 2001 میلادی ملا عمر دوباره به پاکستان فرار نمود. و در ماه حمل 1392 توسط مواد زهری از طرف ای اس آی از بین رفت
ر

>>>   کوهستانی قومگرا درزمان سردمداری شر وفسادکه شما جز ان بودید واز ادرس جهاد ومقومت به دها هزار انسا نها را به خاک وخو کشاندید شهر کابل وسایر شههرها را به ویرانه تبدیل کردید به میلونها دالر را دوذدی کردید نه معذرت خواستید ونه هم ادم شدید شرم تان باد
گیلانی

>>>   سکوت دانش و خلیلی و محقق بدتر از حملات تروریستی است و جفای مضاعف در حق هزاره ها ...

>>>   گیلانی خیل ها سابقا مزدوران وجاسوسان انگلیس بودند بعدا به پاکستان میراث گذاشته شدند حالا جیره خور آی اس آی هستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است