حمله انتحاری دشت برچی کابل (2)
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۹    ۱۳۹۷/۲/۳ کد خبر: 150238 منبع: پرینت


حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل



کارتی که از حمله کننده انتحاری بجا مانده است

کارتی که از حمله کننده انتحاری بجا مانده است



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله انتحاری
دشت برچی
اسلاید
نظرات بینندگان:

>>>   در وزارت مخابرات شما مى توانيد با رشوه دادن شخص وزير بيسواد شهزاد گل آريوبى كارت موتر بگيريد مقدار رشوه هم يكهراز دالر است

>>>   اي كاش خداوند به هزاره بجاي همه آنچه كه دارند يك كمي غيرت مي داد، تا اينها نيز غيرت مي كردند از خود دفاع كنند. دلم به حال اينها مي سوزد.

>>>   .....بر خلیلی محقق دانش ..... که بادولت کشیف داعشی یگجا هزاره ها را شهید میکند. این چندمین بار است که این دولت کشیف گل بیدنی داعشی هزاره ها را هدف قرار میدهد.

>>>   اهای خلیلی معامله گر کجای ؟ اهای اتی باقر هفت زنه کجای؟ ای بیشرما و بیحیاها از خون ملت هزاره به این بارگای فرعونی رسیدید و حال دهن جوال را یکجا با فاشیست برای نابودی هزاره ها گرفته اید.

>>>   من این تصاویر را دیده نمیتوانم سخت افسرده ام

>>>   رییس جمهور افغانستان محمد اشرف غنی احمد زی.
۱.سوال اگرشما اسم خود را حروف اولش را محمد......کذاشی؟ ۱% فيصدی ازقوانین اسلام محمدی، عمل نمیکنید, و بجهان اسلام وباقي اديانهاي خدا اصبات کرديد نمایان است.
۲.اگر، ازدموکراسی حرف میزنید وووو....؟این هم برای دنیا وهرشخصیت که %۲ فیصد از سیاست اگاه باشد، شما برخلاف دموکراسی وملّی عمل میکنيد ،کوچک ترین نشانی اش «۵ شخص خاص که همه وقت عليه دموکراسی وزد وملّی وزد امنیت ازافتاب روشنتر عمل مينکند، وعملش برای جهان نما یان است قابل قدرشما، ودرکنار شما با عصای لنگان، وچهرهايي پرخاش بهرطرف طبق میل خودش، وشما عمل میکند، هر چه رسواترشود شما قائیم ترنگهداشته اید.
و گل بدین حکمتیار،که برای تما م فرد فرد ملّت افغانستان، واعضاورهبران جهادی افغانستان،معلوم است که جاسوس پاکستان، آیی ایس آی هست وتمام اينتحاراریهار را به کمک شخص مورد نظرتان ا نجام میدهد شما در کابل امنیت شان گرفته هرروز توسط این، وباقی باندهای ادم کش ازادانه انسان کشی میکند. بايد حکومت و مراجع امنیتی در مسوولیت خود برای تأمین امنیت ملّت پاسخ گو باشد.
وقتیکه به صورت سازمان‌یافته وپلان شده با واین همه انسان،واوهم برای حق مشروعه شان از یک گروه قومی خاص، برای به صورت ازادانه بدون کدام ايست باز پورس هدف قرار می‌گیرد، چرا دولت شما وارگانهاهاي امنیتي به این حوادث غفلد بيوجدانه ضدبشری جوابگونيست؟ به جنایات سازمان‌یافته‌ی ضدبشری واکنش جدی نشان نمی‌دهد
ولی اعضای گروهای سیاسی، در نزد مردم از سال ۱۳۷۲ بسیار شرم آور است ،اگر حکومت دیکتاتورانه شما همه تلاشش مسل سابق دوام کرد پروساهارا،را بخصوص پروسه انتخابات را باز با گوسفند های چاق شده ضیا الحق امر خیل خاین ملّی انجام شد، اینبار شما بدانید سرنوشت شما ویاراند مسل صدّام،وقضّافی خواهد شد.
نگارینده ق.ناصری

>>>   باشد اگر ایالات متحده آمریکا ظرف بیشتراز ده سال مبلغ سه بلیون دالر بنام جهاد ضد روسی مردم افغانستان به مصرف رسانید منظور آن غمشریکی با مردم افغانستان رهایی آنها از چنگ اسارت و اباد سازی این کشور نبود بلکه به قول چاریی ویلسن یکی از سناتوران آمریکایی که گفته بود ما در حدود پنجاه و هشت هزار عسکر در ویتنام از دست دادیم و روس ها بیست و پنجهزار نفر در افغانستان از دست دادند بدین صورت سی و سه هزار دیگر هنوز قرضدار هستند. هدفی جز گرفتن انتقام خونین از حریف خود شان و بدست آوردن منافع جهانی آمریکا نداشت همین چاریی ویلسن از حزب دموکرات آمریکا بود که بقول جورج کرایل روزنامه نگار آمریکایی جنرال ضیاالحق را طی یک ضیافت به گوشه یی میکشاند و آهسته بگوشش میگوید آیا حاضر است با اسراییل معامله نماید؟
ر

>>>   خون این شهدای مظلوم دودمان امریکا و عربستان و داعش و طالب را نابود خواهد کرد انشاالله .
عایشه از ایران

>>>   روند افغانيزه يا پشثونى ساختن از زمان عبدالرحمن خان قاتل عام تاامروز درجريان است. عبدالرحمن خان خاکفروش به انگليس خودش مسووليت کشتار را مى گرفت وافتخارمى کرد و اما اين آدمکهاى آمريکايى ها هم خاکهاى نادر وطن را به امريکا فروخت و اکنون از جفت نقصان شده اش حاکمان مانند داعش و طالب و گل بديل يارى مى گيرند براى روند افغانيزه يا پشثونى ساختن با قتل عام مردمان غير پشتون.
تاجيک وغير پشتون بسيار مدارا کرديد.
حکومت مداره گى

>>>   ای ظالمین خدا ناترس!
این اطفال بی گناه و سایر افراد بی گناه به شما خداناترس ها چی ضرر رسانیده اند که شما این ها را به این شکل به قتل میرسانید.
خداوند گفته است که اگر کافر آه بکشد و دعاع کند، دعاع آنرا قبول میکند چی رسد به یک مسلمان ولو گمراه و مطابق مذهب تو ظالم خدا ناترس نباشد. دیر یا زود شما سر کرده های خدا ناترس و لامذهب داعش و طالب و باداران تانرا که اهداف شوم دارید به جزای اعمال تان میرساند انشاالله
شاهین شمالی

>>>   نام این .....وحشی را نمی توان انسان نهاد!چون انسان وجدان دارد. انسان عقل و شعور دارد. انسان درک دارد. انسان درد دارد. انسان دلسوزی دارد. انسان مروت دارد.
عقل و شعور را خدا از این ها گرفته است.
برای تصاحب قدرت دست به دامن کشورهای کفر شده اند و علنا کشور افغانستان را آمریکا مدیریت و تمویل می کند.
نام این .....وحشی را چگونه می توان مسلمان نهاد، در حالی که مردم بی گناه را کشته و می کشند، زمین های حاصل خیز شان را غصب کرده اند. قوم گرا هستند و شعور و وجدان انسانی ندارند.
محمد از هرات

>>>   دنیا قضاوت با شما مردم هزاره در کدام جبهه جنگ شرکت گرده بودند این بی رحمانه کشته می شود وآمار شان را چند نفر اعلان می کند این خقوق بشر گریه گردم

>>>   لعنت و نفرین به عاملین و اجرا کننده ګان این حادثه .خداوند شهیدان حادثه المناک را ببخشد و برای بازمامدګان شفای عاجل را استدعا می نمایم
ما با برادران هزاره خود، علرغم ابنګه درد را مدوا نمی کند غمشریک حساب می کنیم
ب.م

>>>   مزدوران امریکایی بد تر از پرستان بد تر از اتش پرستان
حد اقل بت پرستان که خدا را پرستش نمیکردند این همه ضرر وقتل عامش هم به کسی تا این حد نمیرسید..
اینها بد تر از بت پرستان هست
از کسی پیروی میکند مثل عربستان که روی شان در تاریخ سیاه بوده در زمان اسلام وقبل از اسلام دختران کوچگ شان را زنده به گور میکردند.پیروی از چنین ادمای میکند ..
این ها یگزره وجدان در وجودش نیست
حتی سگ همجنس اش را اینطوری نمیکند اینها پس تر از سگ است خود همان ملگ سلمان پادشاه ....
مصطفی

>>>   الهی در قهر وغضب خدای منان گرفتار شود کسی که انتحاری ره هدایت میکند تمویل میکند و حمایت میکند الهی در قهر وغضب خدا ورسولش گرفتار شود.

>>>   همه یی اینها دروغ است که کارت بجا مانده از شخص انتحار کننده است، زمانیکه واسطه نقلیه که آهن است از بین میرود این کارت کاغذی با پوش پلاستیکی آن چطور امکان دارد سالم بماند.
موضوع دیگر اینکه اینها تمامش پروگرام های کشورهای خارجی است که افغانهای که سالهای سال با هم مانند برادر زندگی کرده اند بین هم در جنگ بی اندازند و خودشان ماهی بگیرند. ملت های متحد افغانستان هیچگاهی هم بازی این و آن را نخواهند خورد و حالا آن زمان گذشته است که تفرقه انداز و حکومت کن.

>>>   بای ذنب قتلت!!!

>>>   اشرار داغش بد تر از حیوانات وحشی هستند حتی درنده ذره رح دارد اما این جناوران دوپای بدتر از گرگ وخرس هستند
ر

>>>   فقط خداوند انتقام بگیرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است