صالح: حملات شهری بنام داعش تقلبی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۶    ۱۳۹۷/۲/۳ کد خبر: 150236 منبع: پرینت

بیشتر و اکثر حملات شهری از نام داعش در شهر های افغانستان تقلبی است.

هسته های خوابیده و احتیاطی طالبان و گروه حقانی که انتحاری را پرورش و نگهداری می نمایند در برابر پول زیاد این حملات را انجام داده و میگذارند که داعش مسوولیت را بدوش گیرد.

در حقیقت یک معامله تنگاتنگ در سازماندهی و انجام چنین حملات بین گروه حقانی، ای اس آی و داعش وجود دارد. در اهداف کلان، شیوه عملیات وعقبه حمایتی هیچ تفاوت میان طالب و داعش وجود ندارد.

اگر مردم در جریان اعترافات واقعی و دست نخورده کسانی که از نشانی داعش دستگیر شده اند قرار گیرند معلوم میگردد که اکثر شان در واقع اعضای فعال طالبان اند.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
حملات
نظرات بینندگان:

>>>   در این کشور هر کس دست به شورش فتنه زد بیشتر توجه میشود.
ای اقوام غیر افغان بیایید ما هم شورش وفتنه وانتحار وقتل عام کنیم تا شاید .به ما هم توجه شود.؟!!!

>>>   پیشنهاد.
اقوام غیر پشتون وافغان.
بیایید یک گروه تشکیل دهیم که در مناطق پشتون ها وافغان ها انفجار های شهادت طلبانه انجام دهد .وچند پسوند اسلامی هم سرش بانیم.
بعد از ان یکبار محکوم کرده و نهایت یک کمسیون تشکیل داده بعد چند مدت هیچ اتفاقی نیفتاده!!!!

>>>   طالبان نه بلکه پشتون.
پشتون ها با نام طالب وداعش اقوام غیر پشتون را مورد قتل عام قرار میدهند .

>>>   واقعیت همین است که جناب شما انرا بیان کرده اید و باید علاوه کرد بخاری که مسولیت چنین حملات را از شانه طالبان شبکه حقانی کاسته باشند حملاتی را که در مساجد و سایر های مردمان ملکی انجام میدهند انرا بنام داعش ختم میکنند اما مردم خوب میدانند که چنین جنایات بشری اسلامی و انسانی کاری کیست جز گروه خاین مزدور طالبان شبکه حقانی کسی دیگری نسیت لعنت خدا برطالبان و شبکه حقانی و سایر ترورستان ساخته و اله دست پاکستان و ستون پینجم ان در افغانستان .

>>>   القاعده اشرار طالب و داعش همه مزدور پاکستان اند! حملات را پاکستان انجام میدهد!!!!!!!۱ حاجت به هیچ نشخواری نیست!!!!!!!!!!!!!! عمل تند در مقابل هر داعشی کامیابی است!

>>>   باید مقایله بالمشل شود. ما هم باید انتحاری ها را در مناطق پشتون نشین روان کنیم

>>>   تمام انتحاریها بنام داعش از ارگ کابل رهبری میشود و استانکزی اجرا میکند. مردم هزاره قربانی سعودیهای ظالم اند

>>>   دیریت عمومی استخبارات نظامی اسلام آباد.
شماره :4120- جی ای ای -6- ای تاریخ 22 فبروری 1989 میلادی.
به اتشه دفاعی سفارت پاکستان در کابل.
موضوع : اولیتها و ستراتژی پاکستان و نقش ما در ادامه جنگ های تنظیمی برای افغانستان ادامه دارد ما متکی بر آن هستیم که راه های دخول پاکستان به داخل افغانستان همان است که سازمان ای اس آی انرا بنیاد گذاشت سازمان ای اس آی تنظیم حزب اسلامی به رهبری برادر گلبدین حکمتیار را قوت پاکستان در داخل افغانستان میداند و اتکا به پیروزی کامل را دارد چنانچه پیروزی های حکمتیار پیروزی پاکستان است و ای اس آی تا توان دارد در استقامت دادن درست به جا و احساس را در همکاری با گلبدین دریغ نمی ورزد…..
دگروال محمد ارشاد چوهدری

>>>   اینها حملات اوغانی علیه دیگر اقوام گشور است

>>>   طالب و داعش هر دو دستپروردگان امپریالیسم امریکا اند! در حقیقت تمام تروریستان دستپروردگان امریکا اند. چرا اینقدر فراموشکار شده ایم؟ تروریسم دولتی را چرا باین زودی فراوش نمودیم؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است