طالیبان اوغان ا‌ند و اوغانان را نباید بکشیم!!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۷/۲/۳ کد خبر: 150232 منبع: پرینت

عبدالحی نعمتی والی بغلان گفته است که طالبان می‌توانند مجروحین خود را در مراکز صحی دولتی درمان کنند.

برخی رسانه ها گزارش دادند که والی بغلان این موضوع را روز (شبنه، اول ثور) در نشستی که به منظور تامین صلح در شهر پلخمری مرکز این ولایت برگزارشده بود، بیان کرده است.

نعمتی گفته است: به همه مراکزصحی این ولایت دستور داده‌ام تا بیماران طالبان را تداوی کنند و با آنها برخورد درست داشته باشند.

والی ولایت بغلان هدف خود را از این عملکرد برای «نزدیکی بیشتر با طالبان» عنوان کرده و گفت: ما نمی‌خواهیم تا افغان‌ها را بکشیم و از آنانیکه ما را می‌کشند تقاضا داریم تا از برادرکشی دست بکشند و به طرح پیشنهادی صلح بدون قید رییس جمهور، پاسخ مثبت ارایه کنند.

مهسا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهسا
طالبان
اوغان
نظرات بینندگان:

>>>   در این کشور هر کس دست به شورش فتنه زد بیشتر توجه میشود.
ای اقوام غیر افغان بیایید ما هم شورش وفتنه وانتحار وقتل عام کنیم تا شاید .به ما هم توجه شود.؟!!!

>>>   پیشنهاد.
اقوام غیر پشتون وافغان.
بیایید یک گروه تشکیل دهیم که در مناطق پشتون ها وافغان ها انفجار های شهادت طلبانه انجام دهد .وچند پسوند اسلامی هم سرش بانیم.
بعد از ان یکبار محکوم کرده و نهایت یک کمسیون تشکیل داده بعد چند مدت هیچ اتفاقی نیفتاده!!!!

>>>   آفرین،همه میدانند، شما وظیفه،تان فقط کشتن هزارها است.

>>>   چون همین والی موجود بغلان که سابق مشاور ریس جمهور غنی احمدزی بود و بفرمان غنی احمدزی والی بغلان مقرر شده بیچاره از یک چشم که بطرف مردم بیچاره میبود تا ظلم و جنایت طالبان را میدید از ان چشم معیوب است و چشم طالبانی قوم پرستی و قوم اندیشی ان بینا است حقش است که چنین چیزی را برای مداوای طالبان که در جنگ با اولادان صدیق اینکشور زخمی میشوند از پول بیت المال به دشمنان مردم حاتم بخشی و مهربانی برای قوم طالب اش که اجیر و غلام پاکستان شده و سند فروش خاکفروشی و ننگ و ناموس را به ای اس ای امضا کرده و سپرده چنین حرفی را زند
کل و کوری که نیارزد به جویی
کل دنبوره زند کور بخواند غزلی .

>>>   یک بیوجدان و بی ناموس خائن دیگر این قماش رذیل بنام منگل ولایت بغلان را بدون قید وشرط به همتباران تروریست خود با یک اتفاقیه ننگین فروخت که مرکز فرمانده گروه تروریستهای طالب قرار گرفت هیچ کس ازش سوال وپرسان نکرد باید مجازات میشد مگر بد بختانه و متائسفانه رئیس قبیله آن بصفت والی ننگرهار تعین کرد اکنون اگر این نجس دیگرش هر کاری که کند از طرف زعمای قبیله مورد تمجید تحسین قرار میگیرد .شما بدبخت ها هیچ کاری از دست تان ساخته نیست خاموش شوید یا خود را انتحار کنید که بد بختانه جرائت و مردانه گی انتحار راه هم ندارید.

>>>   جناب والی صاحب سلاح و مهمات هم در اختیار طالبان بیشتر قرار دهید تا بتوانند در برابر حملات احتمالی اردو از خود بیشتر دفاع کنند و یا در حملات خود غیر اوغانهای بیشتری را بکشند.

>>>   والی بغلان اگر کمی شعور داشته باشد راه رفته رانباید دوباره رفت، ازقدیم گفته اندکه آزموده را آزمودن خطاست.
انتحار در فکر واندیشه واعتقاد دینی شان است، چگونه بامداوای این حیوان صفتان دل آنان رام میشود؟ آنان بن کشتن وانتحار عادت بلکه ازآن لذت می برند، اگرراه معقول دیگری بلدی بسم الله، والا شتر درخواب بیند پنبه دانه.
باکول

>>>   کشتن هزاره برای هیچ یک از قوم های افغانستان معنی ندارد اما تاجیک ها و ازبک ها بدانید پشتون ها نوبت به نوبت سراغ نژاد های دیگر افغانستان می روند اگر الان که سه قوم هستیم در مقابل پشتون ها مقاومت نکنیم فردا با دو قوم و روز بعد فقط با قوم خود و تنها باید جلوي پشتون ها بگیرید و هیچ کسی دیگر نمانده است که به یاری و کمک شما بیاید

>>>   سگ را به دریای هفت گانه بشوی
چون تر شد هنوز پلید تر گردد
ناهیده رهگزر سابق کارمند بلدیه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است