مسعود: مردم میدان انتخابات را خالی نگذارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۳    ۱۳۹۷/۲/۲ کد خبر: 150183 منبع: پرینت

تقلب های انتخابات گذشته و اینکه مردم امیدواری به نظام ندارند دلیل اصلی حضور کم رنگ مردم در مراکز ثبت نام رای دهندگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، احمد ولی مسعود رییس بنیاد احمد شاه مسعود روز شنبه 1 ثور 97 با حضور در مسجد وزیر محمد اکبر خان در پروسه ثبت نام رای دهندگان شرکت کرد و از مردم خواست تا به هیچ صورت میدان انتخابات را خالی نگذارند.

مسعود بیان کرده است که حلقاتی در داخل و بیرون از حکومت در پی مداخله و مهندسی انتخابات هستند و این حلقه می خواهند که مردم در پروسه انتخابات شرکت نکنند تا مجال پیدا کنند که از یک سو دوره حکومت وحدت ملی را تمدید کنند یا اگر نیاز بود تقلب کنند.

وی خطاب به مردم افزود که با حضور در پروسه انتخابات نتیجه را به نفع خودشان تغییر دهند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احمد ولی مسعود
ثبت نام رای دهندگان
نظرات بینندگان:

>>>   مردم بیچاره نان خوردن ندارند در طی پانزده شانزده سال که گذشت همه دارایی های عامه و پول های هنگفت فقط به جیب چند تن محدود از مافیای خون خوار افتاد حال شما از مردم توقوع دارید که بخاطر همان مافیا باز رای بدهند. هرگز رای به کار نیست بگذارید تا یک بار این کشور از لوث همه حلقات مافیایی نجات پیدا کند بعدا مردم به اراده خود شان رای خواهی داد.

>>>   حرف شما برکسی تاثیرندارد

>>>   شما که برای ثبت و رای دادن میروید تا دندان گارد و محافظ احاطه دارید
وا اسف که مرم عام حتی در یک حمله دو صد کشته و زخمی میدهند تا
شما یا امثال تان وکیل و رییس جمهور شوید . آیا شما جان غیر ازجان
مردم دارید .
محمد عتیق باری

>>>   مردم اگر کشته هم شوند بیایند برای شما خاینین راهی بدهند بلی اقای معسود همین را میخواهید شما کسانی میروند به راهی دهی که هیچ عقل نداشته باشند ومانند خیوان باشند انها میروند شما خاینین وطن را همگی میشنا سند

>>>   تا حالا برای مردم چکار کرده اید که حالا مردم بخاطر شما جانهایشان را در معرض خطر قرار دهند

>>>   مسعود: مردم میدان انتخابات را خالی نگذارید، تا ما جنگسالاران بی کفایت چهار سال دیگر بالای شما حکمرانی کنیم، دارائی های عامه را به شماره های بانکی خود در خارج انتقال دهیم، اما شما همین طور فقیر و بیکار بمانید. ما فقط به رای شما ضرورت داریم. بعد از انتخابات همه ای تانرا به زباله دانی فراموشی پرتاب می کنیم.

>>>   دسته جمعی کشته شوند تا شما دزدها را بجایی برسانند!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است