خصوصیات یک زن گوسفندی و خوب
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۷/۲/۱ کد خبر: 150108 منبع: پرینت

خصوصیات یک زن گوسفندی و خوب کاری و باری و ...

ـ یک زن کاری و باری تمامی کار و بارخانه و جغات اولاد داری و خدمات و جبر و ظلم شوهرش را از روزی که بخانه بخت رفته تا خانه قبر، بلا وقفه به تنهایی به انجام می رساند ولی هیچوقت آه ازجگر نمی کشد و نیز هیچوقت خدمت و دستبوسی و ناز و نخره و تر و خشک خسر و خشوی محترم را هم فراموش نمی کند.

ـ یک زن خوب کاری و باری هیچوقت از بد رفتاری و بداخلاقی شوهر و فامیلش و نیز تحمل کردن مشت و لگد و دو و دشنام و غر و فش و ...شوهر الاغش شکوه و شکایت سرنداده آبروي خانوادگي (!) خود را نمي ریزد.

ـ یک زن خوب بجای عکس خشوی محترمه عکس (شاهرخ خان و امیرخان و ستارخان و جبارخان ومردهای نامحرم ) را در اتاق خوابش قاب نمی کند.

ـ یک زن خوب هيچ وقت پاي تلفن دربرابر شوهرش از اين کلمات استفاده نمي کند : "کجا هستی؟" "کي ميايی؟ " "دير نکني يا...

ـ یک زن خوب هیچوقت در شراب و کباب و دیوانگی و غول گری های شوهرش کار و غرض و اعتراضی ندارد.

ـ یک زن خوب وقتي آثاری ازعطر و پودر و سرخی سفیده را درنقطه هایی ازصورت و یا لباس شوهرش مشاهده می کند خود را به کوری زده (شتر دیدی ندیدی) را برمی گزیند.

ـ یک زن خوب دکمه هاي پيراهنش را از يک متر زير ناف تا زيرگلو کاملا بسته مي کند و هیچوقت دکمه های یخنش را بازنمی گذارد و نیز سر و کله خود را خوب می پیچاند تا خدای ناخواسته چشم نامحرمی از دور دور بسر وصورت خاک و خاکپرش نیفتد و رگ غیرت شوهرش به زمین نخورد.

ـ یک زن خوب وقتی می بیند چشمان شوهرش به محض ديدن يک خانم شیک و قشنگ مینی ژوپ پوش همانند چراغ هاي موتر(دیم و فول) مي شود و دهانش به سان آبشار، فورا چشمش را به زمین ميدو زد و خود را به شب کوری و روزکوری میزند تا مزاحمتی بشوهرش نرساند.

ـ یک زن خوب تنها با کسانی اجازه سلام علیکی دارد که مورد تایيد شوهر، خسر و خشو و خواهران و برادران شوهرش باشد.

ـ یک زن خوب تمامی جیز و جوره و طلا و نقره و پس اندازش را دو دسته بشوهرش تقدیم می کند.

ـ یک زن خوب بعد از پنج سال فقط یکبار آنهم تنها با رضايتنامه رسمي و کتبي شوهرش بدیدن خانواده و خویش و قوم خود می رود ولی هرگزحق ندارد پسرخاله، کاکا و مامای خود را ببیند تا خدای ناخواسته یکی از آنان بر وی چشم ندوزند.

و من الله توفیق
از . ز. رزمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
رزمی
نظرات بینندگان:

>>>   خدا از شما دختران مد نو ادام را نجات بته. گاهی اهن را .... بخواطر قبولی به غرب بسته میکنید و گاهی هم با چندین مرد در عین زمان عشق بازی میکنید.

>>>   پیر مرد بیچاره دهاتی دخترش را برای درس خواندن به کابل فرستاد تا درس بخواند. بعد از دو سال خبر میشود که دخترش در طول این دو سال مشغول تن فروشی و عیاشی بوده.

>>>   ای کاش صفات یک مرد خوب را نیز مینوشین بد بخت ها کور ..ر

>>>   درود، هههههه، جالب بود، زن خوب گوسفند صفت رو خدا ببخشد، این دوره زمانه گوسفندان گوسفند سایق نیستند گاهی جناب بز هر غلطی که میکند و گوسفندان به به کنار سر به آبشخور میکردند گذشت، الان زمان بیداری گوسفندان و رها از یوغ چوپانان هستند، دیگه گوسفندان سایق و بزهای سابق همه در زمان تکنالوژی جدید و از همه گوسفندان جهان دیگه با خبر اند، اندک تربن اطلاع رسانی رو به هم دیگه اطلاع میده، گذشت آنون دوره گذشته، الان نه گوسفند اصلی مانده و نه بز اصلی همه از مواد شمایی و دست کاری شده استفاده میکند فکر سون همه تغیر کرده، گوسفند های اینترنتی و فیسبوکی اند.

>>>   مه نمی فهمم که چرا این قدر افکار غربی به نظرشما خوب جلوه می کند که بهترین فرهنگ خودرا زیر پا گزاشته به افکار غربی که مثل یک حیوان از زنان استفاده صورت میگر هیچ نوع احترام برایشان قایل نیستند و هروقتی بخواهند از پیششان استفاده می کنند بعد دور می اندازندیش و بادگیر هم امین قسم رفتار صورت می گرد این کجایش انسانیت است که شما نا انسانا از چنین فرهنگی خوشتان امده است غزتی که یک زن در افغانستان دادر هیچ زنی در هیچ گوشی جهان نداشته و ندارد

>>>   حالا کجا زن سابق مانده کجا حجب وحیا مانده از صد دختر یک دختر هم باکره نیست اکثراً پیش از عروسی خراب می کنند خود را زمان های سابق را خدا بیامرزد.
علی شمع افروز

>>>   از عیوب مردان چیزی نمیگویید هی زن محروم را افسانه سی سانه میسازید
مرد محترم !
صورت خود اولتر بین و عیبش بجوی
چه فضیلت را نسبت به زن داری بگوی
گر زنان و مردان یکسان تعلیم ببینند
به خدازن نیست کم ازمرد یکسر موی
م. شاپور دانش آموز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است