لیست های خیالی رای دهندگان ساخته می شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۰    ۱۳۹۷/۱/۳۰ کد خبر: 150007 منبع: پرینت

حالا که حکومت مجبور شده است تن به این پروسه بدهد و مقاومتش را بشکند در حال فکر کردن به راه های دیگری برای برنامه های خود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فضل احمد معنوی رییس پیشین کمیسیون انتخابات در برنامه «تحول» معتقد است حکومت قصد برگزاری انتخابات را نداشت و در واقع با شروع کار مقاومت خود را شکسته است و افزود: بحث تکنولوژی هم در افغانستان و هم در همه کشورها پیشرفت زیادی کرده است. دستگاه های فینگر پرینت یا اثر انگشت هزینه زیادی نمی برد و اگر در هر پایگاه ده تا از این دستگاه ها خریداری شود هزینه زیادی نمی برد. در این صورت می شد که اینها یک لیست رای دهنده واقعی را بسازند.

وی افزود: در این صورت می توانستیم یک اساس انتخابات سالم را برای انتخابات بعدی بسازیم. اما حالا که حکومت مجبور شده است تن به این پروسه بدهد و مقاومتش را بشکند در حال فکر کردن به راه های دیگری برای برنامه های خود است.

معنوی گفت: حتی امکان دارد با این طرز کار لیست های خیالی برای رای دهندگان درست شود چراکه هیچ معیاری برای ساختن لیست ها نیست. این موضوع مساله را بسیار پیچیده می کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
معنوی
نظرات بینندگان:

>>>   دقیقا این‌گفته درست است و در آینده خواهید دید که لیست رای دهندگان ولایات کم جمعیت شرقی از ولایات درجه اول هم بیشتر خواهد شد.

>>>   مقدمات اینکار را با انجام سرشماری گوسفندی توسط تصاویر ماهواره ای مهیا کرده اند.

>>>   این خو یک واقعیت است اما نه از زبان معنی کسی نیست که بګوید که معنی تو چه کردی که حالا باز به دیګران اعتراض داری شرم است ولا
غوری

>>>   نخیر !
دولت نیاز ندارد مرغ کم گویش کم! امریکا زنده باشه

>>>   اقایی پنچرمین از این معلوم میشود که از همین حالا شکست خود را قبول نموده اید و برای کار ګلمرجانی باز اماده ګی میګرید این بار کار ګلمرجانی کار نمیکند و تو پنچرمین .... مانند باید از همین حالا سامان الات پنچرمینی خود را اماده سازی.

>>>   نخیر ! چون نیاز نیست و دنیا میفهمند که جامعه ما نو حرکت واقعی را آغاز خواهند کرد
اس پ هزاره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است