محاسبه اشتباه! هزاره ها ایزدی ها نیستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۰    ۱۳۹۷/۱/۲۹ کد خبر: 149987 منبع: پرینت

به هر کسی که شما رهبران ترسو هزاره باور دارید سوگند می خورم که یگانه راه حل توقف کشتار هزاره ها، ایجاد نیروی دفاع خودی و عمل بالمثل است. اگر در برابر کشتن هر هزاره دو قاتل مردار شود دیگر اجداد دشمن هم نمی تواند بطرف هزاره به چشم بد نگاه کند.

بس است، ملی گرایی بس است، بی غیرتی بس است، بی تفاوتی بس است، چوکی دوستی بس است، کرختی بس است، کری و کوری بس است، خود را به کوچه حسن چپ زدن بس است، مزدوری پشتون و دیگر دشمنان بس است!

بیشتر از این هزاره ها را قربانی منافع شخصی و حزبی تان نکنید اگر دست بکار نشوید مردم خود دست بکار خواهند شد چون کاسه صبر هزاره ها لبریز شده به غربی های تروریست پرور و پشتون های تروریست!

بیشتر از این هزاره ها را به آزمون نگیرید هزاره ها ایزدی ها نیستند محاسبه تان کاملا اشتباه است.

علی مراد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مراد
مردم هزاره
کشتار
نظرات بینندگان:

>>>   علی مراد ! خداوند بمرادت برساند ، اما همین نظر که تو ارائه کردی صد فیصد با هدف پاکستان مطابقت دارد پاکستان هم همین رسمی شدن نفاق قومی را می خواهد که تو می خواهی !
آن مردان مسلح که درغور جنایت کردند کی میداند کجائی بودند؟؟ عربی بودند پاکستانی بودند؟ افغان بودند؟؟ داغشی بودند؟
ر

>>>   یک راه دیگر نیز است.
بروید و با طالب ها یکجا شوید و هرجا که پشتون دیدید، بکشید و برای طالبان بگویید که جاسوس دولت و قوای خارجی بود.

>>>   پشتون هیچ گاه ملی فکر نمی کند.
پشتون اگر رئیس جمهور باشد ویا وزیر ووکیل مامور باشد یا پلیس ویا معبم واستاد، کاسب کار باشد یا دکاندار جوالی باشد یا هر منصبی داشته باشد .قومی فکر میکند.
ولو ان دشمن تروریست باشد ، طالب باشد داعش باشد .
اگر پشتون باشد .هیچ گاه به خاطر منافع ملی وکشوری
با او مشکلی ندارد .
ولی ما اقوام غیر پشتون هستیم که منافع ملی، برادری و...را مطرح می کنیم .بخصوص هزاره ها.واین فعلا در این کشور جواب نمیدهد.

>>>   علی مراد این مردم دیگر کی میمیرد خو هیچ لین نموره

>>>   درود بر شما آقاي علي مراد

>>>   باورنه دارم که نام اصلی تان علی مراد باشد ویقین دارم که دشمن اصلی هزاره خود ومانند خودت است هزارها امروز درراس قدرت است ازمعاون ریس جمهور ریس اجراییه معاون ارشد وزارت داخله افسران زن ومرد درنهادهای نظامی گرفته الا مامور ووزیر هزارههاند اما بازهم ناله میکشند فریاد دارید برادر توان دفاع از خود را نه دارید اگر جنگ باپاکستان ویا ایران که شما غلامان شان هستید چه حواهد کردید پشتونها نه دشمن شما بوده پشتونها وظایف سترګی دیګری دارد که همان ازادی افغانستان است ازادی کشوریکی عاملین شر وفساد خلیلی ربانی محقق سیاف وجنایت کاران دیګر انرا فروخته اند وامروز هزاره واقلیت های دیکر در غلامی امریکا پشتونها را میکوشند

>>>   از مذهب، ناموس و خود دفاع می کنیم.

>>>   هزاره ها را خداوند زده. به خاطریکه از خود کدام اراده وپلان ندارند صرف منظر ایران هستند که برایشان دستور بدهد. و به وطن شان که انها را پرورانده صادق نیستن. از اب هوا ونان وطن اسنفاده می کنند
اما خدمت و خوش خد متی به ایران می کنند
خوشبختانه بغیر از خود هزاره ها تمام متیت های دیگر ساکن در افغا نستان این مو ضع را می داند
وسلام
ادریس از کابل

>>>   راه چاره فقط انتقام

>>>   فرمایش جناب علی مراد کاملا مورد تایید است. طالبان .....تا زمانی که زور نبینند انسانیت و اخلاق سر شان نمی شود.
ترحم بر پلنگ تیز دندان
ستمکاری بود بر گوسفندان
محمد از هرات

>>>   بچه ام علی مراد ! حرف زدن هم بس است . مثل تو آدمک های زیادی همین حرف ها را زدن، اگر غیرت داری خود وارد میدان بشو و افراد مثل خودت را اگر است پیدا نما و اهل فکر و درایت هستی برنامه ؛ طرح و ایده بده و سازمان دهی کار را بعهده بگیر. از پرپر کردن کاری ساخته نیست . و دیوانهگی هم بس است .

>>>   علی مراد با این تحریک کردن هایت، مردم هزاره را دستجمعی به کشتارگاه می فرستی. آیا فراموش کردی که در هر تظاهرات چند نفر هزاره کشته شد؟ جوانان ما را قربانی خواسته ها تان نسازید.

>>>   کشتار هزاره ها معلول اختلاف و بی انسجامی این مردم در برابر دشمن است. اگر هزاره ها با هم متحد باشند و رهبران دروغین خود را که فقط کاسه لیسی را یاد دارند دور بریزند و خود دست به سلاح شوند و در برابر دشمن بایستند، تأثیر بسیار بزرگی در جلوگیری از کشته شدن هزهره ها خواهد داشت و این یگانه راهی است که دولت و دشمن برای هزاره ها گذاشته است. هزاره ها هیچگاه طرفدار کشتن و خونریزی نیست و پیوسته در راستای صلح و برادری قدم گذاشته اما این دیگران هستند که آنان را آرام نمی گذارند.

>>>   کسانی که به علی مراد خرده میگیرید بدانید که بیسواد هستید و تا ابد زندگیتان با ترسو جنگو خون ادامه پیدا خواهد کرد
یک نفر که امده حرف درست میزند همه خفه اش میکنید
نگاهی به لبنان بی اندازید که زمانی مسلمانان لخصوص شیعیان را قتل عام میکردند
حالا شیعیان به واسطه ی قدرت نظامی خود چه جایگاهی در لبنان دارند؟
زمانی مسیحی ها قدرت داشتند و مسلمان کشی میکردند در لبنان حالا مسیحی ها هم به حذب الله اتکا میکنند
یا از خواب بیدار میشوید و نیروی نظامی شیعی تشکیل میدهید یا وهابی ها به خواب ابدی میفرستند شمارا
انتخاب با خودتان است
ادریس از کابل

>>>   ترکیه پان ترکیست های هزاره را آدم حساب نمی کند. چرا سنگ پدر داعش را به سینه می زنند؟ اصلا معنی ندارد. مثل اینکه گوسفند پیش گرگ برود و بگوید من را نگهداری کن. یک کمی عقل و مردانگی هم خوب چیز است.

>>>   درپشتو یک مثل معروف است که میگویند:په یوه گل نه پسرلی کیژی.حالا با یک جنرال و صاحب منصب و یک ولسوال حق چندین صد ساله یک قوم مظلوم و محروم ادا شده نمیتوانند.حاکمان و فاشیستان گذشته درطول تاریخ در حق ملیت های محروم و مظلوم ظلم کرده اند مال ودارای وزمین های شانرا باظلم و زبردستی گرفته اند وبه قوم فاشیست خودرا به اند که تاریخ گواه آن هستند.فاشیست کثیف ومردار تاحال در فکر همان روزهای قدیم اند با انواع توطئه و دسیسه بر ملیت های محروم ازطریق جنگ قومی زبانی منطقوی و مذهبی میخواهد که پلان های خطرناک وفاشیستی خودهارا به پیش ببرند.گاهی زیر نام شاهی مطلقه مردم محروم را آواره ودربدرمیکنند. گاهی زیر نام جمهوری قلابی به دیکتاتوری خود ادامه میدهند. گاهی زیر نام دیکتاتوری پرولتاریا سران و نخبگان ملیت های محروم را زنده زیر خاک میکنند. گاهی به نام اسلام و مذهب شهر ها ومنطقه هارا با خاک یکسان میکنند گاهی به نام امارت مسافرین ومهاجرین مردم شریف ومومن در مسافرت سرشان را میبرند ومیکشند و موادغذائ وانواع مواددیگر را بالای شان تحریم میکنند. گاهی هم این فاشیستان تاریخی به نام جهاد به راه خدا مسافرین وزن های مسافرین ملیت های مومن و مجاهد را گلوی شان بریده و بعضی ها زنده به زیر خاک میکنند. بعضی ها به نام نوکر اجنبی چند کارمند مظلوم نان بخورونمیر پیداگر را درهرکنج‌و کنار میکشند. حالا با این فاشیستان قسم خورده وفاسد چطور برخوردکرد شود؟ الا لعنت الله علی القوم الظالمین. آمین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است