حمله طالبان را باور کنیم یا دروغ مسوولین امنیتی را؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۳    ۱۳۹۷/۱/۲۹ کد خبر: 149948 منبع: پرینت

شب گذشته در خبرهای ساعت 10 طلوع نیوز ویس برمک و معصوم استانکزی با اطمینان خاطر از مردم خواستند که بدون هیچ ترس و هراس به مراکز ثبت‌ نام رای‌ دهندگان مراجعه کنند امنیت شان تامین است.

ساعات قبل از پخش این اظهارات گهر بار همزمان که خبر کشتار مسافران هزاره در مسیر غور_هرات در رسانه های اجتماعی داغ بود خبر حمله طالبان بر یک مرکز ثبت‌ نام رای‌دهندگان در شهر فیروز کوه مرکز ولایت غور نیز پخش شد. حمله‌ ای که طی آن طالبان سه کارمند کمیسیون انتخابات و دو پولیس را با خود برده اند.

حالا مساله تشویق و ترغیب مردم برای پیوستن به روند انتخابات در نفس خود و بجای خودش محترم اما در قبال انتخابات گستره‌ای از مسایل خطرساز همچنان پا برجا است که نمی‌ شود هیچ کدام شان را نادیده گرفت. بحث اطمینان دروغ و بلوف های کذایی ویس احمد برمک و معصوم استانکزی در قبال تامین امنیت انتخابات در حالیکه همزمان با اظهارات کذایی حضرات، طالبان بر یکی از مراکز ثبت‌ نام رای‌دهندگان حمله می‌ کنند و سه کارمند انتخابات و دو پولیس را با خود می‌ برند مشت نمونه خروار از اطمینان بخشی های کذایی در قبال سلامت و شفافیت انتخابات و همچنان در خصوص برگزاری انتخابات است.

سخن اخیر انتخابات نیاز مبرم ملی است. برای تغییر خواهان و اصلاح طلبان یکی از مهمترین راهکارها برای مبارزه با استبداد و تمامیت‌ خواهی است اما پشنهاد من به دوستانی که بدون توجه به خطرها و تهدیدهایی که انتخابات پیش رو با آن مواجه است چشم بسته صدای حمایت از رفتن بسوی انتخابات مهندسی شده را بلند می‌ کند این است که اگر برای اصلاحات و خلق ضمانت فشار سیاسی وضع نمی‌ کنید حداقل چشم بسته سخن نگویید. گاهی سکوت کردن بهتر از ناسنجیده سخن گفتن است.

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آشنا
انتخابات
حمله طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   برمک و استانکزی دروغگویان ..... اند. لاف هر دو در مورد حمله بر هوتل کانتیننتال و انتحاری در چار راهی صدارت که باعث شهادت و زخمی شدن صدها هموطن ما گردید، به کجا منتج شد؟ برمک بزبان خود گفت که عاملین آن شناسایی گردیده است آخرش "فلیلیفس"!! بر آمد. اگر مردم چیزی گفته نمیتواند در میان سردمداران حکومت کدام "با وجدانی "!؟ وجود ندارد که از انها بپرسد که نتیجه چه شد؟ غنی دهن گنده و "رقاصه مشهور" سپیدار چرا خاموش اند؟؟؟؟!!
دیروز در رادیو آزادی به برنامه " مایکروفون شما" برای دو ساعت گوش دادم تمام مردم در مورد ثبت نام انتخابات و مرداریهای غنی و "رقاصه مشهور" چیزی گفتند که کگر برای سگ بیاندازی از غیرت آنرا بوی نمی کنند ولی این جنایتکاران و جواسیس بیحیا آنرا بحیث درختی میدانند که در ... شان سبز شده ولی آنها با بیتفاوتی میگویند: خیر است در سایه اش مینشینیم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است