طالبان: آتش زدن مکاتب پلانی آمریکایی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۸    ۱۳۹۷/۱/۲۸ کد خبر: 149921 منبع: پرینت

بدنبال آتش زده شدن سومین مکتب در ولسوالی مهمند دره ولایت ننگرهار در جریان یک هفته ای که گذشت، طالبان در اعلامیه ای تخریب مکاتب را تقبیح کردند و آن را کار پلان شده برای حکومت و جنایت داعشی ها خواندند.

امارت اسلامی طالبان در واکنش به آتش زده شدن مکاتب در ولسوالی مهنددره ولایت ننگرهار اعلام کردند که در طی هفته گذشته، نخست لیسه ایمل خان که با ساختمان مرکزی ولسوالی دیوار شریک است از سوی دشمنان علم و عرفان به آتش کشانیده شد، مکتب دوم در منطقه هزارناو بود، این منطقه مرکز قوی داعش و رژیم مزدور است و پوسته های زیاد رژیم در اطراف آن وجود دارد، دران پوسته ها از طرف روز اربکی ها و از طرف شب داعشی ها می باشند، مکتب سوم که آتش زده شده است در مسیر عمومی گردی غوث موقعیت دارد ، در آنجا نیز چندین پوسته های امنیتی وجود دارد و آن ساحه زیر نفوذ رژیم خوانده می شود.

در اعلامیه آمده است که مراکز مشهور تعلیمی ( لیسه ها، متوسطه و یا مکاتب ابتداییه ) در چنان مناطق قلعه بند و ساحات که تحت پوشش امنیتی قرار دارد آتش زده می شود و رژیم با کمال چشم سفیدی از مسوولیت آن شانه خالی می کند؛ مسوولین محلی ملکی و نظامی امارت اسلامی در ننگرهار، این واقعات را در نخستین ساعات به شدت تقبیح نمودند و کار پلان شده رژیم مزدور و جنایت ملیشه های خاص و معلوم الحال آن ( داعشی ها ) خواند.

طالبان تاکید کرده اند که بدون شک آمریکایی ها در همه کارهای ضد بشریت و اسلام ستیز دست دارند و آنها این جنایات را توسط رژیم کابل و ملیشه های داعشی از روی یک پلان و استراتژی طرح شده پیش می برند تا ترس و وحشت را درمیان مردم به نمایش بگذارند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
مکاتب
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان! سوختاندن مکاتب پلان ......پاکستان است و بس!...

>>>   طالب بي غيرت و بي وجدان ميخواهد جنايت شرور خويش را به گردن ديگران بيفگند. اي نادان طالب اگر مكتب سوختن بد است خو دت نسوزان. وقتي سوختاندي وكشتي و تباه كردي پس چرا براي عمل كثيفت جوابي نداري...لاأقل مردانه وار دروغ نگو.
كل مردم دنيا به وحشي بودن تان متيقين است. حالا ميخواهيد خود را مبرا و پاك از كثافت كاري نشان دهيد؟
پاكستان و ديگران شما طالبان را مثل كاغذ تشناب استفاده ميكند و دور مياندازد به خاطر اينكه شما فاقد احساس انساني استيد.
با احترام س
دشمن بزرگ طالب

>>>   طالبان، داعش و اخوانی ها کاسه لیسان امپریالیزم بودند حالا در کاسه کمونیزم هم شریک شدند آنها نه شرم دارند نه حیا فقط هدف شان قتل و قتال مسلمانان است تا بر اریکه قدرت تکیه زند.
کمال

>>>   به به !!!!!
طالب از آدم گری گپ زده؟
مثلیکه کمکم بخیر اهلی میشوند.
ناظر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است