احمدولی مسعود کاندید ریاست جمهوری است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۷    ۱۳۹۷/۱/۲۸ کد خبر: 149892 منبع: پرینت

احمدولی مسعود بدون هماهنگی با سران حزب جمعيت، جنبش وحدت و ديگر بزرگان خود را كانديد رياست جمهوری اعلام كرد!

چرا اين تک روی ها و اين بی برنامگی ها ادامه دارد؟ هفده سال اشتباه بس نيست؟ دوصد و هشتاد سال حاكميت اقليت پشتونيست كافی نيست؟ از اقدامات يکجانبه و از رفتارهای فردی پرهيز كنيد زیرا تصميم فردی هيچ پيروزی بدست نمی آورد بلكه اين مردم هستند که تاوان رفتارهای خودخواهانه شماها را می پردازند.

حزب جمعيت با وجود مشكلات تنها مرجع تصميمگيری براي انتخاب كانديد رياست جمهوری باشد. نمی شود حزب معتبر قابل اعتماد سريع ساخت و اعتماد مردم جلب شود وفاق ملی در واقع نفاق ملی است وقتی حزب جمعيت بود و شما احمد ولی عضو آن بوديد چرا وفاق ملی را ساختيد؟

سال ها طول می كشد يک حزب اعتماد مردم را جذب كند بنابراين نبايد زودتر از موعد خود را كانديد رياست جمهوری معرفی می كرديد هرآنچه در مورد انتخابات تصميم گرفته می شود فقط در چهارچوب حزب جمعيت صورت گيرد.

اميد است حزب محوري جايگزين فرد محوری شود تا آرمان ها و ارزش ها در آن حزب تجلی يابد و زنده شود و مردم به پيروزی دست يابند.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
احمدولی مسعود
انتخابات
کاندیدای ریاست جمهوری
نظرات بینندگان:

>>>   از بيكارى خسته شده بود بيچاره

>>>   سوته میر ګل اګر ګوساله بزرګ شود ګاو میشود فلهذا اګر صد سال دیګر بګذرد دزد زاده دزد میشود احمد ولی ریس بی بنیاد و دیګر کل و کور های جمعت و لندغر های دیګر دزد امتحان خود را داده است وبه این ګفتار پوچ و بی مورد شما چیزی حاصل نمیشود
افغانستان از خود صاحب دارد مانند این دزد رهبری افغانستان را کرده نمیتواند

>>>   اگر احمد ولی مسعود چنین تصمیم را گرفته باشد، تصمیم خوبی است، هرچند پیوند تخلص (مسعود) با نامش از اهمیت وی میکاهد اما وفاق ملی معتبر است از جمعیت اسلامی، هرچند نمیتواند تفاوتی را در مورد شناختش ایجاد نماید زیرا احمد ولی مسعود هم همان جمعیتی است!
هدفش از سردادن وفاق ملی (که در عمل چنین وفاقی وجود ندارد منهای سخنان میان تهی احمد ولی در این مورد) از طرف اوشان این است که او با هوشیاری درک نموده است که جمعیت اسلامی با کارنامه های جنایتکارانه اش در حال ترک میدان است و شاید دیر نخواهد بود که نامی از جمعیت گرفته نشود اما وفاق ملی را میتوان جایگزین آیندۀ این حزب ساخت!
احمدولی مسعود ظاهراٌ با نمام وفاق ملی میتواند گسترده تر و فراتر از جمعیت اسلامی (که اینک منحصر به چند تا فارسی زبان شده است) گام بردارد و میتواند فعالیتش را میان اقوام دیگر گسترش دهد، هرچند رسیدنش به ریاست جمهوری یک خیال است اما میتواند در صحنۀ سیاسی افغانستان حضور باقدرت تر را تمثیل نماید.
میهن زرغون

>>>   نوبت را مراعات نمائید اینبار حق از گلبدین است که بیچاره چه مشکلاتها را متحمل شده از آبروو عزت خود تیر شد به همکاری دختران خود به پروسه صلح پیوست نادیده نگیرید
جلال لوگری

>>>   پیش ازین که عطا محمد نور کاندیدیتاتوری خویش را اعلان کند، اشرف غنی چندین کاندید دیگر را نیز از جمعیت و شورای نظار معرفی خواهد کرد، تا عطا محمد نور در اقلیت بماند.
بعد از انتخابات احمد ولی مسعود با اشرف غنی اعتلاف میکند و برای احمد ولی مسعود چوکی مجیر وانی زیارت احمد شاه مسعود در پنجشیر داده خواهد شد و پنجاه فیصد عاید زیارت را نزد خودش نگاه میکند و پنجاه فیصد عاید را تحویل بودجه دولتی وزارت مالیه میکند.

>>>   همه کارهای اینها همینگونه بی برنامه بدون مشوره وپیشبینی است از روی تکبر خود خواهی فکر میکنند همه مردم خدمتگار اینهاست یا اینکه اینان همه نابغه هستند ودیگران همه کور وکر هستند ، درحالیکه برای جناب مسعود حتی نیمی بیشتر از مزدم پنشیر هم رای نمیدهند
درست است که آدم خوبی است درفسا مساد واختلاس دست نداشته اما کفایت درایت اتوریته زعیم یک کشور را ندارد
شاید منظور اصلی خودش درنهایت مدغم شدن دربدل امتیاز به تیم قویتر باشد
ر

>>>   خوب خودیدی برخیز که صبح شده سرت نا وقت نشه هههههههههههه

>>>   یک مشوره مفت بتم تا ن
اگر میخواهید برنده شوید بهتر است احمد ولی مسعود به صفت معاون اول دکتور انوارالحق احدی به عذر و زاری داخل شود و تنظیم جمعیت هم کلا حما یت کند در منا طق که جمعیت نفوذ دارد و روی معاون دوم هم سنجش و غور شود تا یا دوستم و یا هم محقق گرفته شود درانصورت شا نس برنده شدن است در غیر ان خود را شرمسار سا ختن چیزی دیگری به دست نخواهد امد .
زمری

>>>   احمدشاه مسعود پشت کار خود رفت، احمد ضیائ مسعود مرداری کرد، احمد ولی مسعود چه .. خواهد کرد؟؟؟؟

>>>   آقای جلال لوگری
نمیدانم خودت از کدام درد مینالی و شکایت داری
عمومآ کمونیستان و ماویستان به نحوی از انحا بالای مجاهدین خصوصآ حزب و امیر حزب تاخت و تاز میکنند چون میدانند که مانع رسیدن به هدف پلید شان مجاهدین گردید
خودت همچنان ناخود آگاه به دشنام علیه حکمتیار شروع کردی، آیا خودت لازم میبینی که شخصی با مخالفت سیاسی نام و دختر و ناموست را خدای ناخواسته به زبان گیرد ؟
لطفآ مسایل سیاسی را با منطق و شعور سیاسی مطرح کن، نه با گپ های کوچه وبازار
موفق باشی
محمد ناصر سفید سنگی

>>>   زمری، مشوره مفت ات را در جیبت بگذار، قصه ات مفت است.

>>>   زمری، مشوره مفت ات را در جیبت بگذار، قصه ات مفت است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است