اردوی ملی به وظیفه اش درست عمل نمی کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۳۹۷/۱/۲۷ کد خبر: 149857 منبع: پرینت

... و هیچ یک از سه جنرال نظامی ولایت غزنی عملا در خط اول و محاربه و جنگ و حملات تهاجمی با دشمن اشتراک نکرده و همیشه فرزندان مظلوم مردم کشته و به خاک سپرده می شوند.

پوسته های امنیتی قیاق به چه خون دلِ و مشکلات و بهای خون قربانیان تبسم و همکاری و زحمت مردم چندین والسوالی محروم و رنجدیده غزنی ایجاد و برای مردم چندین والسوالی سهولت رفت و آمد به مرکز غزنی و مرکز کشور آماده شد ولی از اینکه هر بخش امنیتی غزنی فقط مصروف گزارش به دل خودشان به مرکز می باشد و بس!

وظیفه اصلی و اساسی امنیت ملی کشف اعمال تروریستی که قبل از حملات دشمن افشا و با دیگر نیروهای امنیتی اجرا بکند که هیچ خبری نیست وظیفه پولیس که در اصلش جنگ نیست ولی از ناگزیری در شرایط فعلی باید جنگید و نسبت به اردو امکانات ناچیز در اختیار دارد ولی به شکل درست اش استفاده نمی شود.

وظیفه اردوی ملی در اصلش جنگ است که فقط مصروف پلان و تطبیق هوایى (خیالی) عملیات ها می باشد و از امکاناتی که در اختیارشان قرار می گیرد فقط حیف و میل بکند و دیگر خبری از جنگ و کمک با پولیس و نیروهای امنیتی نیست.

عدم هماهنگی بین نیروهای امنیتی ولایت غزنی در سطح رهبری و قطعات جنگی که این خود یکی از عوامل ضعف و ناکارآمدی نیروهای امنیتی مان بوده است بنابراین از حکومت وحدت ملی به صورت جدی توجه شان را در قسمت تامین امنیت ولایت غزنی می خواهیم.

در غیر آن مردم بیچاره و مظلوم ولایت غزنی مجبور به پرداخت بی پروایی و سهل انگاری مقامات امنیتی محلی و جنجال‌ های سیاسی در سطح بالای حکومت می گردند که امیدوارم توجه جدی در قسمت تامین امنیت ولایت غزنی بکنند که در آینده شاهد سقوط و از دست دادن فرزندان رشید مردمان نباشیم و ولایت غزنی دچار سرنوشت مردم و ولایت قندوز نگردد.

نصیر احمد فقیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فقیری
اردوی ملی
غزنی
جنگ
دولت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   افسران اردو خایین و پاکستانی است

>>>   تقصیر از قوماندانان و آمرین حریص است آنها همه استعداد شانرا مصرف این میکنند که چگونه پوسته را بفروشند چطور تیل را بفروشند
افراد پائین رتبه با صداقت عمل میکنند اما سرنوشت اردو بدست آن پول پرست ها است ، البته نه همه تعدادی !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است