مسعود: حکومت معاملات خاینانه پنهانی دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۲    ۱۳۹۷/۱/۲۶ کد خبر: 149810 منبع: پرینت

حکومت یک معامله پنهانی و خاینانه با استخبارات کشورهای منطقه و گروه های هراس افکن دارد.

به نقل از طلوع، احمد ضیا مسعود نماینده پیشین رییس‎جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب روز جمعه 24 حمل 97 در ولایت کاپیسا ادامه جنگ و ناامنی در کشور را نگران کننده خوانده و گفته است که حکومت در سرکوب گروه های هراس افکن اراده نیرومند ندارد.

مسعود درخصوص این پرسش که چرا با گذشت 17 سال، جنگ در افغانستان پایان نمی‌یابد درباره جنگ خارجی ها با هراس افکنان بیان کرده است: "این را باید بدانید که یا نمی‎خواهند در برابر هراس‎افکنان جنگ کنند یا کدام قرارداد خاینانه‎ ای میان حکومت، هراس‌افکنان و دستگاه استخبارات پاکستان وجود دارد و یا مساله انتخابات است که باید اینان را پاکستانی‎ها و طالبان کمک بکنند. یا کدام چیز پنهانی دیگر است که اینان دست به تعرض نمی‎زنند."

وی موشک پراکنی‎های پاکستان بر بخش‌هایی از ولایت کنر را تجاوز می‌داند و حکومت را انتقاد می‌کند که به این تجاوز پاسخ به مثل نداده می افزاید: وقتی طیاره یک کشور داخل فضای یک کشور می‎شود حاکمیت ملی زیر سوال می‌رود؛ چرا اینان نمی‌توانند از حاکمیت ملی افغانستان دفاع بکنند، چرا نمی‎توانند اقتدار ملی افغانستان را تمثیل بکنند؟ بخاطر اینکه اینها داخل یک معامله پنهانی و خاینانه با استخبارات کشورهای منطقه و با گروه‌های هراس افکن هستند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احمدضیا مسعود
راکت باری پاکستان
کنر
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی که تو درحکومت بودی زیاد دفاع کردی !!!!
یادت هست زمانیکه معاون بودی کرزی به سفرخارجی رفته بود غلام سخی شاروال کابل راکه انسان کاردان صادق وخدمتگاربودبه علت موافقه نکردن به شهرک غیر قانونی تو از شاروالی برطرف ساختی ؟؟؟؟
شمابرای خدمتورهبری ساخته نشده اید !

>>>   یکتعدادیکه دروقت جهاد باروس پروتوکول داشت که خودت خوبترمیشناسی کاشکی انوقت همین فتوارامیدادی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است