اعضای شورای صلح بالاخره حاضر به گزارش دهی شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۶    ۱۳۹۷/۱/۲۶ کد خبر: 149801 منبع: پرینت

اعضای رهبری شورای صلح پس از دو بار نادیده گرفتن جلسه استجوابیه مجلس سرانجام به خواست نمایندگان مجلس تن داده و برای گزارش دهی از کارکرد شورای صلح به مجلس نمایندگان رفتند.

اکرم اخپلواک رییس دبیرخانه شورای صلح روز شنبه 25 حمل 97 در نشست استجوابیه مجلس نمایندگان درخصوص عملکرد این شورا گفته است که تحلیل از وضعیت کنونی قسمی است که محتاطانه به صلح خوشبین هستیم.

یک به نقل از وی نوشته است که خوشبینی محتاطانه به این معنا است که فشارهای داخلی ، منطقه ای و بین المللی در نهایت طالبان را به صلح مجبور خواهد کرد.

رییس دبیرخانه همچنین مدعی شده است که این شورا با برخی از چهره های مطرح طالبان رابطه برقرار کرده و تا دو یا سه ماه دیگر عالمان کشورهای منطقه و مجمع های معتبر اسلامی در جهان، جنگ کنونی افغانستان را حرام اعلام خواهند کرد.

اعضای شورای صلح در این نشست گفته اند که اگر طالبان تا سه ماه دیگر به روند صلح با حکومت نپیوندند، این شورا طرح‌های دیگر دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای صلح
مجلس نمایندگان
استجواب
نظرات بینندگان:

>>>   نگفت که تا حال چه مقدار دتلر مصرف کردهاند و در کجا و چرا؟

>>>   این بدبخت اکرم خپلواک راست نمى کويد چون اکر صلح آمد معاش دالرى اين دوکانداران صلح ختم مى شود لذا شما وطن داران خود بکوييد که اين ها و خصوصا آقاى خپلواک که از روز آمدن خارجیها تا امروز فقط در جمع کردن دالر و غلامى کرزى و حال غلام حلقه به کوش غنى است و صبا نوکر و غلام کدام کس ديګر اګر طالبان آمدن باز خپلواک دوست و غلام طالبان مى شود آيا به صلح عقيده دارد? . باز ببينيد.اګر طالبان آمدن که چه مامزالى به طالبان خواهد کرد. بهتر است که دروازه اين دستگاه غير بسته شود و پول ها به بيچاره و يتيم داده شود. و خپلواک ها به محکمه عادل که روزى انشاالله نصيب این ملک می شود برده شود. شوراى صلح در پهلوى حکومت فاسد و خارجیها ى اشغال گر و دزدان معادن فقط دزدانى هستند تحت نام مذهب و دين. که نه مسلمان هستند ونه ديانت دارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است