قطع برق یا دشمنی با مردم؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۱    ۱۳۹۷/۱/۲۶ کد خبر: 149777 منبع: پرینت

جریاناتی که ادعای رهبری مردم و تطبیق شریعت اسلام را می کنند، دم از تطبیق قوانین شرعی در مناطق زیر کنترل خود می زنند و خود را منتسب به عالم و طلاب دینی می دانند تا جاییکه حکومت افغانستان در موضعگیری های اخیر خود در کنفرانس کابل ضمن وعده های امتیازات دیگر امتیاز اینکه گروه طالبان را بعد از قبول مصالحه بعنوان جریان سیاسی خواهد شناخت و کوشش خواهد کرد تا اسامی رهبران شان را از لیست سیاه ملل متحد خارج نماید و حاضر است جهت فعالیت های آنها در داخل افغانستان برایشان دفاتری را نیز در نظر بگیرد.

حالا سوال اصلی اینجا است جریانی که خود را در افغانستان سیاسی بداند مگر با مردم چنین دشمنی می کنند؟ برق و آب را بر روی میلیون ها انسان ملکی و غیرنظامی، طفل، زن و مرد، پیر و جوان قطع می کند؟ برقی که برای روشنی منازل و مساجد مردم از آن استفاده می شود، برای سهولت عبادت و رفت و آمد مردم استفاده می شود و محصلین و دانشجویان و قاریان قرآن و متعلمین مکاتب و مدارس جهت درس و تعلیم خود از آن استفاده می کنند، زارعین و صنعتکاران و کارگران برای رونق کار خود استفاده می کنند.

خلاصه برق برای آبادی کشور و رفاه عامه مردم بکار می رود ولی جریان مخالفین آن را بر روی مردمی که در آینده ادعا دارند که رهبری شان را بدوش گرفته به آنها خدمت و حکومت کنند قطع می کنند و این چنین با آنها دشمنی می کنند. اگر فکر می کنند که با قطع برق و آب بر روی مردم برای سران حکومت و دولت و حامیانشان کدام صدمه و مضیقه را ایجاد می کنند سخت در اشتباه اند چون سران دولت و خارجی ها با قطع برق عامه به هیچ مضیقه و مشکلی قرار نمی گیرند.

آنها اینقدر امکانات دارند که هیچ زمانی در تاریکی بی برقی قرار نگیرند فقط کسانیکه به حرج و مضیقه قرار می گیرند عامه مردم اند و اگر می گویند که قطع برق کار ایشان نیست پس اقلا موضع خود را در قبال آن روشن سازند و به مردم اعلان کنند که این عمل ناجوانمردانه کار آنها نیست و این عمل را تقبیح ومحکوم نمایند در غیر این صورت مسوول اصلی قطع برق مخالفین دولت و طالبان اند و بس.

سید محمد خیرخواه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خیرخواه
قطع برق
مردم عامه
مخالفان
رهبران
نظرات بینندگان:

>>>   می گویند از برق چرا برای دیدن زنان فاحشه در تلویزون ها استفاده می شود.
بخاطر همین برق را خربا می کنند تا مردم فیلم زنان لچ را نبینند.

>>>   مجاهد وطالب دو روی یک سکه ، همان اشرارسی سال قبل ( خر همان خراست تنها پالانش تغییر نموده )
کمونست از کارته ۴

>>>   طالب اقتصاد طالب پیشرفت معنا ندارد طالب ازاول بامردم دشمنی داشته ودارن وهیچ وقت دنبال پیشرفت وامنیت برای مردم نبوده هدف اصلی طالبان نابودی مردم است وبس

>>>   برق كابل را طالب قطع نميكند، نام طالب بد است، و در منطقه كه قطع ميشود همه ميدانند كه كدام مردم سكونت دارند، و خواست شان در همين سه سال وصل برق براي منطقه خود شان است.

>>>   وای وای طالب از برق وترقی بیشرف چی میداند...
فقط آدم کوشی طالب کودک کشی طالب..ویران گری.
طالب.ای طالبان شمابه خدایی محمد(ص)قسم.درطول چندسال یک کاری خوب کوچک را انجام دادیم..
شمارابه قرآن خداقسم..طول سالها یک کاری خوب تان
رابفرمایید..
ولی میلیون کاری بدی تان در تاریخ است...
محاجر

>>>   منطق بعضي ها بسيار طفلانه است كه فقد دهن باز ميكنند مجاهد و طالب هردو اينكار را ميكردند، خوب حالا چي بايد دست به عمل بايد زد بخصوص اوغانها اين جمله زيادتر بيان ميكنند تا تنفر مردم را از طالبان اوغان بكاهند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است