برق کابل یکبار دیگر قطع شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۷/۱/۲۵ کد خبر: 149753 منبع: پرینت

شرکت برشنا، امروز شنبه (25 حمل) با نشر اعلامیه‌ای اعلام کرد: امروز یکبار دیگر دشمنان صلح و آرامش مردم افغانستان لین برق وارداتی ازبکستان را، در 38 کیلومتری شهر پلخمری، حوالی ساعت سه صبح با انفجار دادن یک پایه برق قطع کردند.

شرکت برشنا تاکید کرده که تولید برق کابل از منابع آبی و حرارتی بوده که بگونه نوبت الی ترمیم به مشترکین توزیع خواهند گردید.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برق کابل
طالبان
برشنا
نظرات بینندگان:

>>>   این عمل کار حزب اسلامی نباشد ؟؟؟؟؟؟

>>>   ....های وحشی‌باز پایه برق را ویران کردند. مجاهدین کی امروز داد از اسلام می زنم. صاحب میلیون ها دال شدند. بخاطر آمریکا پاکستان ایران جهاد کردند. مزد خود را گرفتند. مثل همین طالب ها امروز مکتب می سوختاندن. پل ویران می کردند. تیزاب می زنند. دختران رادپایه های برق را منفجر می کردند. هیچ تفاوت ندارند. این ها جنایت کاران است. مردم ادیت این مهاجر شد

>>>   این جنایت را برای غنی تبریک بگویید که چیغ میزد: "ما شکر برق وارداتی داریم!!"

>>>   چون کار برادران کرزی ، غنی، اتمر و استانکزی است، فرقی نمیکند. وحدت ملی مهم‌تر است. برادران این کثافت ها هر روز سربازانیکه از این نظامکثیف دفاع می‌کنند به خاک و خون می کشند. یک روز این حکومت و پارلمان مزدور اعتراض نکردند. اما در کندز با کشته شدن تروریستان و شاید خانواده های شان چه سر و صدا های که نکردند.

>>>   همه شهریان کابل تا آمدن برق بر گلاب منگل لعنت بفرستند که معاهده بغلان را با طالبان امظا کرد. و این است نتیجه اش

>>>   قطع برق در منطقه صورت ميگيرد كه همه باشندگان شان هزاره هستند، و در چند سال گذشته از حكومت كابل تقاضاي برق دارند، ولي حكومت تا حال برايشان برق نداده است. خداوند همه تخريب كاران را تباه و برباد نمايد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است