غصب زمین بیت المال تحت نام صلح
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۹    ۱۳۹۷/۱/۲۳ کد خبر: 149733 منبع: پرینت

بر بنیاد توافقنامه صلح اوغان با افغان (دولت پشتون با حزب اسلامی) دولت مکلف است تا برای اسکان پشتونيست های حزب اسلامی زمین اختصاص دهد.

گفته می‌شود حکومت تصمیم گرفته است تا زمین های دامنه کوه قوریغ را به حزب اسلامی گلبدین حکمتیار اختصاص دهد. اين برنامه در تمام مناطق آريانا زمين اتفاق خواهد افتاد دولت پشتونيست تصميم دارد در تمام ولایت ها دفتر حزب اوغان گرايی گلبدين را فعال و مورد حمايت قرار دهد و در همه جا زمين هایی كه متعلق به همه به ويژه مردم غيرپشتون است را در اختيار پشتون ها قرار گيرد.

اقليت پشتونيست دولت را گرفته اند، در شهرها حكمرانی می كنند و در روستاها پشتونيست ديگری به نام طالب حكومت می كند حالا جای باقي مانده اين كشور را به پشتونيست ديگری كه تازه آمده تقديم می كنند.

حزب اوغان گرايی (حزب اسلامی)، حكومت طالبان، حكومت وحدت ملی همه پشتونيست هستند پس غير پشتون ها در اين سرزمين در كجای تصميمگيری ها قرار دارند؟ بنظر می رسد استمرار حملات وحشيانه ناتمام عبدالرحمن خان و مهمند را گلبدين با غنی می خواهند تكميل كنند.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
حکمتیار
زمین
پشتونیست
نظرات بینندگان:

>>>   من قسم میخورم
که سیاست پشتونیسم روی کار است.
نه طالب ونه داعشی وجود دارد بلکه همه به اتفاق سیاست پشتونیزه سازی این کشور را دنبال میکنند.
اگر پشتون رئيس جمهور باشد ویا وکیل و وزیر یا مامور ومعلم ودکاندار وکراچی وان وموتروان همه دنبال پشتونیسم هستند وتمام مفکوره شان همین است.
فقط نقش ها متفاوت هستند.
یکی طالب میشود یکی داعش ویکی دولتی ، ودیگران یعنی پشتونهای به لباس مردم عادی در خدمت انها.
برای نمونه هفده سال است در این کشوراز طفل وصغیر وکبیر وزن ومرد بوسیله طالبان وداعش پشتون کشته میشود .ایا یک پشتون شکایت کرد؟
ولی در دشت ارچی چند طالب کافر نوکر پاکستان توسط قوای هوایی قهرمان مردار شدند .
دیدید که از اسمان وزمین واز ارگ وپالمان صدای مظلوم نمایی پشتونها بالا شد .
برادر اتفاق ملی شعاری بیش نیست.
برادری وقتی حاصل میشود که پشتون ها هم دیگر اقوام را برادر حساب کند .

>>>   صلح با گلبدین رهبر باند ترورستی یک صلح واقعی نه بلکه یک خیانت ملی از جانب قومگرایان ارگ نشین بود این رهبر باند ترورستی و جاسوس ای اس ای کجا شد سلاح های و افراد جنگی ان در حالیکه میگفتند تعداد زیاد نفر جنگی و سلاح دارد کاملن دروغ بود حالانکه رهبر بی نفر بود نسبت قوم اندیشی ارگ نشینان و ترساندن دیگران از ببر کاغذی بنامتوافق نامه صلح انرا اوردند و امیازات بیشتر رااز جیب ملت برایش ماهوار بمصرف میرسانند و با امدن قصاب کابل قتل و ترور و نامی و حملات انتحاری و انفجاری بیشتر از گذشته در شهر کابل و سایرجا ها گردید توطعه و نفاق افگنی را گلبدین جاسوس پاکستان بدستور ای اس ای دامن میزند ملکیت عامه را بدون هیچ نوع صلاحیت قانونی اشرف غنی احمدزی غاصبانه برای جابجایی ترورستان در اختیار قصاب کابل قرار میدهد غنی احمدزی سخن از غصب زمین توسط اشخاص و افراد میزند اما خودش ملکیت عامه را در اختیار رهبر یک باند ترورستی جاسوس رسما قرار میدهد غصب دولتی انم از جانب ریس جمهور غنی احمدزی ریس جمهور توافقی مجاز است .

>>>   اوغان ها دیگر ها راشهروندان درجه قلمداد کرده حق کاندیداتوری وحق تصمیم گیری را درمثایل بزرگ کشور ندارند.حتا درآینده که حزب اسلامی مسلط شود هرجای هرزمین خانه منطقه را که خوش کردند مالکین اصلی شان که غیر پشتون باشد تبعید یا به قتل برررررررسانند وملکیت هایشانرا غصب وبه پشتون های پاکستانی بنام حزب اسلامی توذیع میکنند خاطر تان جمع باشد که دیگران آهسته آهسته فراردادهمیشود.
احترام عبید الله.

>>>   برچي مال دولت است، ما به زور توزيع خواهيم كرد دستت تان خلاص،

>>>   نگذاید که سهرک تولبد تروریزم ساخته شود.

>>>   همه .....مستحق غصب هستند جمعیت سهمیه اش را گرفت حالا گل بیدین هم باید بگیردیانگیـرد ؟

>>>   ان نادان که می گوید برچی مال دولت است.
احمق دولت کیست؟
دولت تشکیل شده از همه ارگانها از اجرایی ومقننه و..
که از بنده همه اقوام کشور می باشد .
نه یک شخص رئیس جمهور
هنوز در حال وهوای پادشاهی زندگی می کنی!!!
سالها ست که حکومت جمهوری است .ویک شخص حق ندارد برای همفکرانش حاتم بخشی کند.
وهر تصمیم باید در هیئت دولت و پارلمان وسنا تصویب شود.ویا در نهایت همه پرسی شور.
برادر دوران پادشاهی و دیکتاتوری پایان یافته .یعنی دیگر مردم نمیگذارند ان دوران برگردد

>>>   بیاید راست بگویم که ها ملکیتهای دولتی را به یغما بردند ساحات سبز خیر خانه که تابه شهر چاریکاوصل گردیده توسط همین غیری پشتونهای دوذدان شمالی غصب شده اند تپه های سید نورمحمد شاه مینه توسط دوذدان پنجشیری به یغما برده شده اند ساحات کوه کروغ قلعه قاضی کارته سخی قلعه موسی وسای نقاط الا هزاره بغل توسط مور چهای بی ازار یعنی برادران هزاره غصب شده درکجای کابل غصب پشتونهاه رانشان دهید امریکا وغلامان حلقه به ګوش شان برای نابودی قوم پشتون درتبانی با ایران فاشیست وپاکستانانګریزی وظیفه ګرفته تا به همدستی تاجیکان وهزارهای افغانی تا این قومضعیف شود وبه اشغال افغانستان پشتونها از راه برداشته شود اما این قوم قرنها در برابر قوت های استثمارګر مردانه وار قطع علم کرده دشمن را به زانو دراورده است اګر پشتونها نه باشد اقوام دیګر یکر وز هم نه می توانند از کشور شان دفاع کنند این را تاریخ میګویند من نه میګویم پس از برادران خود خواهش دارم مسوولانه بګویند توهین وتحریف به دیګران فایده نه دار
ګیلانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است