متوجه عوام فریبی ها باشید
غلط کرده اند که فکر می کنند مردم آنقدر بی شعور هستند که نمی فهمند؛ هیچ پروژه واقعی ای برای افتتاح در ولایت خوست نبود و رفتن رییس جمهور به خوست فقط یک کمپاین بود که با امکانات دولتی برگزار شد 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۰    ۱۳۹۷/۱/۲۳ کد خبر: 149731 منبع: پرینت

نهضت صلح، عدالت و آزادی افغانستان امروز پنجشنبه 23 حمل 97 طی مراسمی در حضور رسانه ها اعلام موجودیت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر انور الحق احدی رییس جبهه ملی نوین افغانستان در مراسم اعلام موجودیت نهضت صلح، عدالت و ازادی گفت: فقر در کشور به حدود 42 درصد رسیده است اما حکومت همچنان عوام فریبی می کند و می گوید اقتصاد ما بسیار خوب است.

احدی بیان کرد: رییس جمهور دو روز قبل در سخنرانی اش در ولایت خوست گفت که من حکومتی را بدست گرفتم که خزانه اش خالی بود؛ منظور حکومت از خزانه دولت چیست؟ اگر منظور وزارت مالیه است که حساب وزارت مالیه بودجه کشور است در پایان هر سال باید خلاص شود اما اگر منظورش این است که دولت چقدر پول در بانک داشته است باید بگویم که وقتی دولت به آنها تسلیم شد بیشتر از 7 میلیارد دالر در حساب موجود بود.

رییس جبهه ملی نوین افغانستان علاوه کرد: متاسفانه که مردم عوام فریب صحبت رییس جمهور را می خورند و متوجه عوام فریبی های وی نمی شوند و بی خبر می مانند.

این سیاسی کشور، قانون اساسی کشور را نسبتا پیشرفته و مردم سالار می داند و دراین رابطه می گوید: متاسفانه با وجود یک قانون اساسی نسبتا پیشرفته حکومت در عمل آهسته آهسته ماهیت نظام را تغییر می دهد و براساس فرامین تقنینی یک مقدار زیادی از قانون اساسی چه در قسمت انتخابات، تعیینات، تشکیلات جدید و یا مقرری ها فسخ می شود.

وی افزود: حکومت فعلی خودمختار است و در ریاست جمهوری از پادشاهی مشروطیت هم فراتر رفته است.

احدی گفت: کیفیت زعامت کشور در عروج و نزول ملت ها نقش عمده دراد؛ در یک جامعه دمکرات انتخابات مکانیزم تغییر زعامت است؛ ما مردم ناراض هستیم ولی برای صلح و نظم انتظار داریم که از راه انتخابات این تغییر بوجود بیاید اما آنها انتخابات را طوری ساخته اند که ممکن است از راه انتخابات نیز نتوانیم زعامت خود را بصورت درست تغییر بدهیم.

رییس جبهه ملی نوین افغانستان درخصوص موانع انتخابات اظهار کرد: کاری که باید سه سال قبل شروع می شد را امروز شروع کرده اند؛ بیشتر از یک سال است که ما را به نام سیستم بایومتریک بازی دادند اما امروز می گویند که انتخابات را از راه تذکره برگزار می کنند و ما نیز مجبور هستیم در حالتی که به آن اعتماد نداریم در انتخابات شرکت کنیم.

وی علاوه کرد: هیچ جوابی در پاسخ به اینکه چند درصد از مردم تذکره دارند داده نمی شود، زمانی می گفتند که توزیع تذکره سه تا چهار سال زمان می برد در این شرایط اینها چطور می توانند در مدت 3 یا 4 ماه شناسنامه توزیع کنند! حداقل حرف بزنند و توضیح بدهند که چطور اینکار را می کنند.

احدی از سو استفاده دولت از امکانات دولتی گفت و هشدار داد: غلط کرده اند که فکر می کنند مردم بی شعور هستند و نمی فهمند؛ هیچ پروژه واقعی ای برای افتتاح در ولایت خوست نبود رفتن رییس جمهور به خوست فقط یک کمپاین بود که با امکانات دولتی برگزار شد.

رییس جبهه ملی نوین افزود: حکومت از امتیازات دولت بصورت نامشروع استفاده می کند و این استفاده نامشروع در هر سطحی در وزارت ها و ولایت ها صورت می گیرد و با پول دولت کمپاین دروغی تبلیغاتی برگزار می کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احدی
نهضت صلح و عدالت
نظرات بینندگان:

>>>   من قسم میخورم
که سیاست پشتونیسم روی کار است.
نه طالب ونه داعشی وجود دارد بلکه همه به اتفاق سیاست پشتونیزه سازی این کشور را دنبال میکنند.
اگر پشتون رئيس جمهور باشد ویا وکیل و وزیر یا مامور ومعلم ودکاندار وکراچی وان وموتروان همه دنبال پشتونیسم هستند وتمام مفکوره شان همین است.
فقط نقش ها متفاوت هستند.
یکی طالب میشود یکی داعش ویکی دولتی ، ودیگران یعنی پشتونهای به لباس مردم عادی در خدمت انها.
برای نمونه هفده سال است در این کشوراز طفل وصغیر وکبیر وزن ومرد بوسیله طالبان وداعش پشتون کشته میشود .ایا یک پشتون شکایت کرد؟
ولی در دشت ارچی چند طالب کافر نوکر پاکستان توسط قوای هوایی قهرمان مردار شدند .
دیدید که از اسمان وزمین واز ارگ وپالمان صدای مظلوم نمایی پشتونها بالا شد .
برادر اتفاق ملی شعاری بیش نیست.
برادری وقتی حاصل میشود که پشتون ها هم دیگر اقوام را برادر حساب کند .

>>>   اقای احدی از یک ریس جمهور تقلبی عوام فریب توقع کار قانونی دور از عقل و منطق است در هر ولایتی که میرود هدفش از کار بنفع مردم نیست فقط و فقط گمپاین انتخاباتی اینده است اما نمیداند که مردم انقدر از کار های غیر قانونی خود خواهانه قومگرایی تیم اندیشی ان خسته و نا راض اند که دیگر اشرف غنی احمدزی را بیحیث ریس جمهور چه که بحیث وزیر و مدیر نمیخواهند و جز همان جند تن محدود در داخل ارگ اغا بلی گویان دیگر کسی را طرفدار ندارد در مجالس که در ولایت ها مردم را بزور جمع میکنند کارمندان ادارات دولتی هستند چنین محافل و افتتاح پروزّ های غیر عملی نمایشی کمپاینی بی ثمر است وبس .

>>>   احدی صاحب متوجه خسر بوره هایت گیلانی خیل هاباش همه آنها پاکستانی بر آمد تو تاحال نتوانستی آنان را قانع بسازی که مزدوری بیگانه را بس کنند؟؟
یا اقلا مانند تو مزدوری امریکا خیر است اما جاسوس واجیر پاکستانی بودن کفر است

>>>   إحدى صاحب خودت هم از جمله اى همين عوام فريب ها هستيد .

>>>   احمدزی کوچی بسیار یک فریبکار دروغگوی ماهر است.

>>>   تو هم .....و .... هستی تا ديروز غني خوب بود ترا اهميت نداد و آمريکا را قناعت داد که احدی صفر است حال هردوتان درکو شش نوکری بهتر صفت امريکا هستيد

>>>   من 40 سال خدمت کردم درخانه های کرائی زنده گی میکنم وتو لکس ترین خانه داری وبسیارپول داری چیغ وپیغ هم میزنی دروقتت چی کردی که حالا کنی آرام باش برادر ما کاه نمیخوریم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است