آیا وحشی تر از انسان هم موجودی هست؟ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۱    ۱۳۹۷/۱/۲۳ کد خبر: 149694 منبع: پرینت

تاریخ بشر سرشار از وحشیگری و جنایت های وحشیانه، شکنجه، ظلم، تجاوز، قتل و کشتار بی رحمانه بوده است.

هیچ موجودی در نظام خلقت و هیچ درنده ای وحشی تر از انسان آفریده نشده است. ما در کجای کلمه زیبای انسانیت قرار داریم؟! جنگ های تاریخ به نام دین و مذهب؛ حمله مغول به کشورها، جنگ جهانی اول و دوم، هجوم استعمارگران اروپا به جهان، جنگ ویتنام، کره، یوگسلاوی، عراق، سوریه، افغانستان و ... چقدر کشته داد!

آیا زمین شاهد چنین وحشیگری هایی میان حیوانات بوده است؟! هفت سال از هیچ نوع جنایتی علیه مردم بی گناه سوریه دریغ نکردند هيچ نوع وحشيگری عليه كودكان، زنان و پيرمردان نبود که در آن سرزمين اتفاق نيفتد حالا می خواهند مردم سوريه را نجات دهند؟!

آيا جهان نمی دانست در سوريه چه می گذرد؟ آيا جهان نمی داند در افغانستان چه می گذرد؟ همه می دانند، همه ظالمان چنين خواسته اند و چنين گفته اند كه هيچ موجودی وحشی تر از انسان خلق نشده است.


جنگ انسانیت مردم بی گناه



گل امیری

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
انسانیت
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   وحشی تر از انسان یا وحشی تر از عـرب ؟
فلم های زیادی وجود دارد که حیوانات با عث نجات دیگری شده اند حتی از فامیل مختلف مثلا میمون آهو را از چنگ ببر نجات داد ه یا اسپآبی بز را از شکار تمساح رها ساخته است
درفامیل انسانی وحشی تر از عرب قومی وجود ندارد

>>>   انسان وقتی شرف و حیا را زیر پا گذاشت وحشی تر و سخیفتر از او موجودی را خداوند نه خلق کرده و نه در اینده میکند!!!!!!!!!!!

>>>   وحشی تر از انسان طالب است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است