بحث انتقال حجاج در کمیسیون تدارکات ملی
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۳    ۱۳۹۷/۱/۲۲ کد خبر: 149684 منبع: پرینت

جلسۀ کمیسیون تدارکات ملی تحت ریاست محمداشرف غنی رییس‌ جمهور صبح امروز در ارگ دایر گردید.
ابتدا، درخواست منظوری اعطای قرارداد تدارک ۱۶ قلم حبوبات و یک‌قلم برنج سیلۀ کلان وطنی ضرورت قطعات و جزوتام‌های ساحوی و مرکزی اردوی ملی در هفت بخش از طریق قرارداد چارچوبی به ارزش ۲,۱ میلیارد افغانی از سوی این کمیسیون منظور گردید.

در ادامه، نتایج بررسی‌های وزارت دفاع ملی در رابطه به شرکت‌های تولیدی برنج داخلی به کمیسیون ارایه گردید و رییس‌جمهور کشور بر تشویق و حمایت از شرکت‌های داخلی تاکید ورزید.

کمیسیون تدارکات ملی در مورد سهم مساویانه انتقال حجاج با دوشرکت هوایی کام‌ایر و آریانا، تصمیم اتخاذ نمود که هیات رهبری آریانا در رابطه به انتقال حجاج افغانستان جزییات را با رییس جمهور کشور جهت تصمیم نهایی شریک سازد.

در همین‌حال، پیشنهادات وزارت شهرسازی و مسکن در خصوص چالش‌ها فراراه برآورد نهایی تدارکاتی، مالی و تخنیکی پروژه‌های رهایشی خواجه‌رواش و خوشحال‌خان مینه مورد تایید اعضای کمیسیون قرارگرفت.

در این جلسه، داکتر عبدالله رییس اجرایی، محمدهمایون قیومی مشاور ارشد رییس جمهور در امور زیربناها، نمایندگان اداره تدارکات ملی، ناظرین ملی و بین‌المللی از جمله کاکس پارلمانی مبارزه با فساد، دیدبان شفافیت افغانستان، کمیسیون‌های مالی و بودجه و اقتصاد ملی مجلس، نمایندۀ بازرس ویژۀ امریکا برای بازسازی افغانستان (سیگار) و سیستیکای حمایت قاطع نیز حضور داشتند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حجاج
تدارکات ملی
نظرات بینندگان:

>>>   هزاران فقیربدبخت بیچاره داریم درکشوربه جای اینکه پول به عربهابدیم ان رادر کشورخود خرج کنیم به فقیران ومسکینان کمک کنیم یاپل بسازیم. یاسرک یامدرسه واقعا فقط درخانه خدابریم و همسایمان گشنه باشد ماوارد بهشت میشویم ؟؟؟ میلیونها دلارهرسال به جیب عربستان میرود میشود به جای رفتن به عربستان به مردم بدبخت بیچاره کمک کنیم تازنده هستن به مادعا کنن متاسفم برای کسانی که این همه بدبخت بیچاره داریم درکشوروانهابه عربستان میرون جمشیدی هرات ودولت هزینه حج راده برابرکند تاکسی نتواندبرود وهرکسی هم خواست برودده برابرازاوپول بگیرد ومردم بیچاره کمک کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است