داوودزی: انتخابات خط سرخ احزاب است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۵    ۱۳۹۷/۱/۲۲ کد خبر: 149681 منبع: پرینت

اگر انتخابات پارلمانی برگزار نشود، این انتخابات باید پس از انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

به نقل از طلوع، محمد عمر داوودزی وزیر پیشین داخله، حکومت وحدت ملی را نتیجه یک انتخابات بسیار پرچالش و ناکام می داند و می‌گوید که برگزاری انتخابات مجلس نمایند‌گان، خط سرخ احزاب سیاسی است و اگر این انتخابات به تاخیر بیافتد، برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را نیز با تاخیر روبرو خواهد ساخت.

داوود زی بیان کرده است که اگر حکومت انتخابات مجلس نمایندگان را در 28 میزان سال روان برگزار نکند باید این انتخابات را پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده برگذار کند.

وی خطاب به حکومت افزوده است که به هیچ عنوان نباید انتخابات ریاست‌ جمهوری تاخیر بیافتد. چون شما مشروعیت پارلمان را می فهمید و اگر انتخابات شود، مشروعیت ریاست ‌جمهوری نیز ختم می‌شود و ما با بحران ‌های دیگر نزدیک خواهیم شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات پارلمانی
داوود زی
نظرات بینندگان:

>>>   احمدزی فاشیست چوچه امریکاییها کوشش دارد که انتخابات را اول به تاخیر بیاندازد و انتخابات را تقلب کاری کند و همین حالا در فکر چاق کردن گوسفند ها است.

>>>   داود زی صاحب تو که طالب هستی ، به نظر طالبان یا همین اشرار ماوشما دراسلام انتخابات نیست ،تو چرا از انتخابات حرف میزنی ؟ تو پیر گیلانی اسحق گیلانی مولوی منیب قاضیی امین را مردم از جمله پاکستانی های داخلی میشمارند انتخابات را اینجامی خواهید تخم را به آی اس آی میدهید ، نه موقف شما معلوم است نه وطن شما نه دین شما ، یکی میگوید پاکستان خانه اول من است اما خودش درچوکی پارلمان افغانستان نشسته است ،

>>>   خود داود زی تا زمانی که سفیر اوغانستان در پاکستان بود یک جاسوس ماهر و ورزیده ای اس ای شده بود حالا او هم خط سرخ و زرد پیدا کرد تمام اینها جاسوس پاکستان هستند مثال واضع اش بچه های گیلانی ِ هیچ کسی در قدرت نیست امروز که جاسوس و غلام کدام کشور خارجی نباشد.

>>>   داود زی صاحب تو درانتخابات پاکستان رای بده هرکس در وطن خودش

>>>   افراد .... مانند داودزی را مردم اهمیت کلوخ اسنجا را نمیدهد باز از خط سرخ و سفید سخن میګوید. اینها احزاب نی بلکه ګروپ های جاسوسی هستند وقتیکه از طرف شوهر ایشان بالایش فشار بیاید باز غوغا بر پا میکند ورنه اینها اهمیت یک سګ را ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است