سیاف ملاقات با نخست وزیر پاکستان را رد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۵    ۱۳۹۷/۱/۲۲ کد خبر: 149657 منبع: پرینت

سیاف درخواست ملاقات با نخست وزیر پاکستان را نپذیرفت.

در جریان سفر نخست وزیر پاکستان به کابل، سفارت این کشور از سران جریان های سیاسی افغانستان برای یک دیدار حضوری دعوت کرده بود که با پاسخ منفی عبدالرب رسول سیاف روبرو شد.

این در حالی است که گلبدین حکمتیار رییس حزب اسلامی، کریم خلیلی رییس شورای صلح، محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی و سید حامد گیلانی رهبر محاذ ملی دعوت سفارت پاکستان را پذیرفتند و به طور جداگانه با نخست وزیر پاکستان دیدار کردند.

آنچه که بیشتر جلب توجه کرده است، نبود پرچم افغانستان و خود نمایی پرچم پاکستان در این دیدارها بوده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیاف
نخست وزیر پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   سیاف تو رهبری واقعی افغانستان هستی پیروز ومفق باشی رفیق جان تا نفس درتن دارم از تو دفعاوراه تورا تعقیب میکنم انشاالله
غوری

>>>   خداوند عمر گلبیدین خلیلی راهم به استاد سیاف اعطا کند ، یگانه رهبریکه در طول این سی سال از همه امتحانات موفق بدر آمده همین استاد سیاف است
پیر گیلانی اسحق گیلانی افغان نیستند این ها جاسوسان ومزدوران انگلیس هستند که سال های دور به افغانستان اورده شده بودند

>>>   استاد سیاف اگر اینکار را کرده بسیار
عمل خوبی را انجام داده بلایش بر سر
ع. وغ. چاپلوس و وطنفروش. بخورد

>>>   به نظر دهنده اول!
تو چقدر خوش باور هستی.
اینها همه یک عمر در پاکستان بودند و نان و نمک آنها را خوردند و از کمک های جامعه بین المللی بنام مجاهدین در آنجا برخوردار بودند و همه شان جاسوسان پاکستانی هستند.
منتهی پاکستان و آی،اس،آی پاکستان برای ادامه سیاست های خود در افغانستان، برای هرکدام آن وظیفه میدهد که کدام شان در پهلوی دولت باشند و کدام شان در مقابل دولت بجنگند و کدام شان خود را دوست پاکستان اعلان کنند و کدام شان خود را دشمن پاکستان قلمداد کنند.
سیاف کسی است که در ترور احمد شاه مسعود و ربانی مستقیمآ دست داشت. همین حالا اکثریت حملات انتحاری توسط وی در افغانستان صورت میگیرد و به گرپ های مختلف ارتباط داده میشود.
هم رییس جمهورو هم رییس اجراییه و هم قوماندان های قوای خارجی، وقت و نا وقت با سیاف دیدار میکنند و عملیات مختلف انتحاری را با تخریبات درجه های مختلف، در مقابل دریافت پول، برایش فرمایش میدهند.
هر کسی را خواسته باشند،سیاف از بین میبرد و خود سیاف نماز جنازه اش را میخواند و در سر قبرش گریان میکند و جنت ها را نصیب اش میکند و به بازماندگان اش صبر جمیل میخواهد.

>>>   استاد سیاف اینقدر کوچک نیست که با یک پنجابی بی تاریخ انتظاردیدار وملاقات را قبول کند
خلیلی صاحب وحکمتیار صاحب هستند

>>>   این عمل جناب استاد سیاف که ملاقات نخستوزیر پاکستان دشمن افغانستان را نپذیرفته یک عمل نیک و وطندوستی و مصمم به گفتار و سخنانش را نشان میدهد افتخار و مباهات هم دارد گلبدین و حامد گیلانی این دوتن از جمله غلامان و جاسوسان پاکستان بودند و هستند از ملاقات سر باز زده نمیتوانستند و بخود افتخار هم میدانند که با بادار شان ملاقات میکنند و مستقیم دستور میگیرند خدا خیر مردم ما را پیش کند که این دو جاسوس بدستور نخست وزیر پاکستان در ملاقات یک بیک شان کدام گل را به اب ندهند کریم خلیلی و محقق روی یک دلیل که شامل کار کلان دولت اند تا اندازه ای بخود شان دلیل از ملاقات را با نخست وزیر چتلستان داشته باشند ملاقات دولت با دولت در همه جا مروج است اما ملاقات یک رهبر مملکت بیگانه که بدعوت رهبری مملکت میزبانوارد کشور شان شده ملاقات و دید وباز دید اش انهم یک بیک با اشخاص و افراد که نه کدام کار بلند دولتی را دارند ونه از نگاه دیپلوماتیکی مروج است ملاقات نخست وزیر پاکستان میزبان دولت افغانستان با حامدگیلانی و گلبیدین دو تن از جاسوسان پاکستان سوال بر انگیز است .

>>>   همین سیاف در دوران جهاد در پاکستان روزی که یک مدیر آی اس آی برای دیدنش می آمد تمام کوچه های خانه خود را توسط محافظان و مجاهدین پهره دار خانه اش آب پاشی میکرد که مبادا بوتها و تایر موتر مدیر صاحب "خاک پر" شود.

>>>   آفرین درود، جناب سیاف، گر چی کارنامه شما هیچ گاه فراموش نمیشه اما این بار مردانگی به چرج دادی پوز این بوزینه بازان را به خاک مالیدی،.

>>>   اگر حكومت ع و غ از نظريات سياف در قبال طالبان و ديگر تروريستان استفاده نمايند، اين مشكل بصورت اسلامي حل ميشود، چون مطابق حكم اسلامي هر گاه دو گروه از مسلمانان با هم در جنگ ميباشند، گروه سوم بايد داخل اقدام شده و در مقابل گروه ظالم و باغي بجنگند تا مجبور به قبول صلح شوند.

>>>   در بین اوغانهای استاد سیاف جوره ندارد و اکثر اوغانها اورا بخاطریکه تعصب ندارد دوست ندارد اما گل بی دین را رهبر و بابای خود قبول کردند چون او علیه دیگر اقوام کشور قرار گرفته است.

>>>   بيشك كه يك رك مردانگي افغاني غرور غيرت در وجود يك مرد مجاهد ديده شد افرين به غرور افغانيت شما استاد واقعاً ثابت كردي كه هستي يك مجاهد افغان والسلام يك مهاجر افغان

>>>   إستاد و پروفيسور محترم عمرت دَارد باشد ما و وطن به وجود يك مرد
و يك عالم رأست گو ضرورت داريم خداوند هميشه برايت صحت و
سلامت أعطا كند تا يك سابه و هواي براي گلبيددين راكتيار هم باشي
هميشه معزز باشي لياقت رياست جمهوري را داري
ميته سلطاني

>>>   اینکه سابق از روی مجبوریت درپاکستان بودند عذر معقول است اما کسانیکه فعلا هم مزدوری پنجابی هارا میکنند قابل بخشش نیستند

>>>   زنده باد استاد معزز ومعظم استاد سیاق مرده باد خاینین ملی که به ملا قات چوچه آ اس ای رفته آ اند شرم است باین وطن بروشان

>>>   سیاف قاتل صد ها هزار نفر هزاره را می گویید تعصب ندارد؟ او وهابی درجه ۱ است به جای پاکستان به عربستان خدمت می کند که پیسه بیشتر می دهد شک نکنید...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است