تیرباران دختر دانشجو در برابر چشمان همکلاسی‌هایش
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۰۰    ۱۳۹۷/۱/۲۰ کد خبر: 149590 منبع: پرینت

صبح امروز یک دانشجوی دختر در مسیر راه ولسوالی پشتون‌کوت و شهر میمنه از سوی فرد مسلح ناشناس از موتر پایین و تیرباران شده است.
سخنگوی والی فاریاب در این ارتباط به رسانه ها گفت که این دختر رعنا نام دارد، دانشجوی قابلگی و باشنده ولسوالی پشتون‌کوت بوده است.

این دختر ساعت 10 صبح امروز زمانیکه از روستای جمشیدی ولسوالی پشتون‌کوت به سمت شهر میمنه برای رفتن به دانشگاه در حرکت بود، از سوی فرد مسلح از موتر پایین شده و توسط فیرهای کلاشینکوف کشته شده است.
فرد مسلح، موتر حامل این دختر خانم و شماری از همکلاسی‌هایش را متوقف کرده، افراد دیگر را از موتر پایین و رعنا را در داخل موتر به ضرب گلوله کشته است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دختر دانشجو
تیرباران
نظرات بینندگان:

>>>   دخترک مظلوم حتمآ از همان مردم ناقل که منطقه اوزبیکان را پشتون کوت نام پشاوری گذاشته اند قربانیپشتونیزم و فاشیزم شد در هر نقطه که پشتونها یا اوغانها زنده گی میکنند آنجا انتحار است آدم کشی استجهالت است ِ پاکستانی ها و اعراب موجود است ِ داعش است خلاصه هرجایکه اوغان است آنجا وهشت است

>>>   عجب شهر خربوزه است.
هرکه هرچه دلش خواست میکند.
از که باید نالید و به که باید نالید؟

>>>   حتمن جهالت قبیلوی در کار است.

>>>   در دوران "..." هم تروریستهای جهادی نطاقان زن رادیو تلویزیون را ترور میکردند و زنان راننده بسهای برقی را توسط انفجار در بسهای برقی با ده ها نفر راکبین شهید میساختند!!! تمام این جنایتکاران از یک قماش هستند!!!!

>>>   واقعا پشتون ها باید پس به کوه ها بروند همان زندگی بدوی خود را نمایند

>>>   بلی پشتون ها زن های خود را پیش دکتر های مرد پنجابی میبره در دوران حمله گی و ولادت برای همین حد بسته کردن هر کی رشته قابلهگی بخواند به امر دکتر پنجابی توسط نوکر پنجابی از بین خواهد رفت
احمد از کابل

>>>   دخترک مظلوم با ده ها آرزو و امید توسط اشخاص بیشرف و خبیث کثیف جامعه بشهادت رسیده.حالا ببنيم حکومت محترم ویا والی فارياب.ویا آن اداره امنیت ملی نالایق درآن شهر مستقرهستن چه عکس العمل انجام میدهد.اگر قاتلان را پیدا نتواند.تنخواه که میگیرند برایشان حرام باشد

>>>   اسلام ومسلمان از همه بیشتر به زنان حق داده !

>>>   شعار قومی ندهید مگر داعشی ازبک نداریم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است