چرا مردم هرات را بازیچه سیاسی خود ساختید؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۰    ۱۳۹۷/۱/۲۰ کد خبر: 149540 منبع: پرینت

صلح و آشتی کار خوب و نیک است ولی حرف اصلی مردم این است که اگر شعارهای طرفین که در این چند روز در خیابان های هرات سر می دادند و یکدیگر را متهم به فساد و زورگویی، قلدوری و بی کفایتی می کردند همه دروغ بوده است پس چرا مردم را بیخود به خیابان ها و میدان های هرات کشیدند؟

راه های عامه را تهدید به مسدود کردن نمودند و همه مردم را از کار و بار انداختند و مردم را به مضیقه قرار دادند و شعارهای چنینی و چنانی سر دادند؟ حالا چه ضمانتی وجود دارد که باز طرفین دعوا این کار را تکرار نکنند زیرا اگر معتقد به پرسان و رسیدگی از جانب دولت مرکزی بودند این دولت که از قبل هم وجود داشت چرا مشکلات ولایت و مردم خود را به مراجع اصلی آن واگذار نکردند؟

احتیاج به این زور آزمایی ها چه بود؟ حالا بهتر است قضاوت را به خود مردم واگذار کنیم تا دیگر مردم را بیخود ناوچه سیاسیون بازیچه خود نسازند؟

سید محمد خیرخواه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خیرخواه
هرات
مردم هرات
نظرات بینندگان:

>>>   این مردم هرات هستند که بازیچه دست هر کس میشوند در حالیکه میگویند هرات شهر علم و فرهنگ است و مردم بادانش و فرهنگ دارد ولی متاسفانه مردم هرات بار ها و بارها پس از بازیچه شدن و آله دست شدن از فرهنگ خود کار گرفتند که آنوقت هم جز پشیمانی سودی نداشت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است