برداشت آزاد: مجلس سنا از فریده ترانه تقدیر کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۷/۱/۱۹ کد خبر: 149487 منبع: پرینت


مجلس سنا زا فریده ترانه تقدیر کرد

مجلس سنا زا فریده ترانه تقدیر کرد

مجلس سنا زا فریده ترانه تقدیر کرد



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس سنا
فریده ترانه
نظرات بینندگان:

>>>   همین چورلمان ، همین هنرمند وهمین تقدیر نامه

>>>   یکی فریده ترانه برای افغانستان زیاد خدمت کرد یکی هم نذیر احمدزی زیاد خدمت کرد حاجی است !!!

>>>   همین بزرگان که در پارلمان نشسته و تقدیرنامه ها را به نرخ کچالو توزیع میکنند. همین قدر خو فکر بکنند که یک آوازخوان، یک رقاص و یک کسیکه از طریق هنرش مردم را به بیراهه تشویق میکند، او چطور میتواند در راه دین خدا خدمت کند. او که علناً در راه غیر دین خدا خدمت میکند. و این جناب نائب ولسی جرگه برایش نوشته که در راه خدمت به دین مقدس اسلام و ... توفیقات این آوازخوان را خواسته است. یک اندازه شرم هم خوب است که باید این بزرگان که در پارلمان و حکومت هستند توجه کنند، دوستان دیده باشند که ضیا مسعود هم یک آوازخوان و رقاصه را تقدیر کرده بود.
به همین شکل تمام اینها و باز برایشان توفیقات در راه خدمت به دین اسلام و وطن خواهان اند. واقعاً جای تأسف است. یا این بزرگان این تقدیرنامه ها را نمیخوانند و یا هم با نوشتن خدمت در راه دین مقدس اسلام در اصل به اسلام توهین میکنند.

>>>   محترم الحاج محمد نذیر احمدزی !
همین خدماتی که محترمه فریده به هموطنان عزیز انجام میدهد اگریکی از اعضای فامیل شما انجام دهد تقدیرنامه میدهید ؟

>>>   شرم به این نماینده های ملت شرم به ای بی کفایت ها شرم به ای بی غیرتی ها شرم به ږږږږږږږږږږ شرم به ږږږږږږږږږږ
غوری

>>>   به پاس خدمات شبانه روزی اغلی ترانه تقدیر نامه هذا برایش تفویض گردید

>>>   نذیر احمدزی!
در تقیر نامه باید مینوشتی:
" ... موفقیتهای هر چه بیشتر تانرا در رادر راه خدمت به دین مقدس اسلام،وطن، مردم و اهداف جمهوری اسلامی افغانستان..." که چیزی جز خود را برهنه ساختن و به نمایش گذاشتن ساق و ران نیست ، " از بارگاه ایزد متعال استدعا مینمایم.
الحاج محمد نذیر "احمدزی"
نایب دوم ولسی جرگه

>>>   خو راست میگه!
دین مقدس اسلام را از زیر چادری بیرون کشیده است تا مردم ببینند که آیا حور های جنتی که در قرآن آمده است، راست است و یا دروغ؟
اگر راست است، آیا کدام نمونه اش درین دنیا وجود دارد و یا نه؟
حالا مردم باور میکنند که راست است، بنأ منبعد روزه گرفته روده های خود را خشک میکنند و نماز خوانده، پیشانی خود را میترکانند.

>>>   اصل این ها همین را میخواهند ونیز بادار های شان تا زن های افغان برهنه به بازار بیرون بوند ومجلس سنا نیز تقدیر کنند شرم است اخیر مرگ دارید نذد خداوند چی جواب میدهید شما وطن فروشان

>>>   مجلس سنا نه بلکه مجلس شورای ملی فریده جان قندول سمندول کمر باریک کاوبای پوش دامن کوتاه را تقدیر نامه داده البته این تقدیرنامه به امضای نذیر احمد احمدزی دی اسلامیت اوغانیت خدمتگار میباشد ما هم این دلسوزی و قدردانی احمدزی صاحب را از هنرمندان عزیز خود که در خارج از کشور به صد جنجال و مشکلات زندگی میکنند تائید مینمایم و فریده جان وعده داده که یک کنسترت فوق العاده زیبا را درصحن علن مجلس اجرای نموده تا نماینده گان مرد مجلس لذت برده رقص بازی اتن نمایند و دل نماینده گان زن مجلس ترقس بکفد .

>>>   خاک در پکولت ، صدها جوان اردوی ملی پولیس ملی روزانه جان شانرا میدهند افسران قهرمان پولیس انتحاری یعنی بم را بغل میکند چرابه آنها تقدیر نامه نمیدهی ؟؟
جوانک های جاغوری اختراع میکنند دختران هرلاتی از مسابقات ربتیک مدال میگیرند تیم معلولین تیم هندرا شکست میدهد به آنها چرا تقدیر نامه نمیدهی؟
ر

>>>   خدا نگاه كن با چه جناوراني، طرف هستيم

>>>   من یک آزادی خواه هستم ولی کار های شیطانی پارلمان هرگز قابل قبول نیست سوال میکنم آیا واقعاً جامعه ما پارلمان ما به حد اکثر عقلانیت رسیده است؟ آیا این قابل باور است اگر یک دختر وکیل صیب با سر برهنه بدون تنبان آواز بخواند ویا رقص کند در صفحات تلویزیونها نشر گردد این موضوع نزد وکیل صیب اشد مجازات دارد گویا تمام عزت او پامال شده باشد بزرگترین لکه ننگ است معنی اش اینست که از شما به ما روا باشد و از ما به شما حرام است نباید پت های مین و دبل دختر مایان را بیبنید بناً اعوام فریبی بیش نیست این عصر عصر عیاشان تاریخ است این عصر شیاطین تاریخ است که همه را به نفع شهوت و عیاشی خود تقدیر میکنند من مخالف اهدای تقدیر نامه به فریده جان نیستم بلکه ستایش میکنم اما بدبختانه این تقدیرنامه ریاکاری بیش نیست

>>>   خدایا /// این هم چورلمان وتقدیرنامه

>>>   معاون مشرانو جرگه صدیقی ومعاون ولسی جرگه ممین پکولی نذیر هم زیاد خدمت کردند برای اینها کی مدال بدهد؟؟

>>>   این است تقدیر نامه در راه خدمت به دین مقدس اسلام؟ کسی که از چوپانی به نمایندگی مجلس نماینده گان برسد و معاون دوم هم از جانب همرزمانش انتخاب شود ، فهم بزرگش همین است. البته عکس عریان فریده ترانه به فهم احمد زی خدمت در راه دین مقدس اسلام است.شرم آور است ... اعضای ولسی جرکه باید این شخص را مجازات و تادیب نمایند زیر این یک توهین به تمام نماینده گان مجلس نیز است. خاصتاٌ از آقای همایون همایون میخواهم تا فردا کلاه پکول این آدم را به گردنش آویزان کند.

>>>   اگر تو هم می بودی تقدیر نامه میدادی !

>>>   استفاده از سوژه های سیاسی درهر کشور ونظام که مطابق به ایجابات ونیاز مندی های جامعه نباشد سبب ایجاد بحران برای تمام ملت آن کشور گردیده و افراد جامعه را از مسیر اصلی شان که عبارت از (خدمتگذاری مسلکی )برای همنوعان شان میباشد از بین میبرد. اقتصاد آن ملت از اداره دولت خارج گردیده در انحصار خصوصی افراد زور مند ووابسته به شبکه های تروریستی و انواع قاچاقچیان داخلی و خارجی مستعمره میگردد.

>>>   آیا برهنه بودن رقاصه گی خدمت به اسلام است
اگر چنین باشد وای برمسلمانی آقای تقدیر نامه دهنده و همرکابانش

>>>   این بیچاره چقدر افتخار می کند که عکس فریده ترانه با سینه های نیمه عریانش را در کنار عکس خود می بیند و آنرا بطور یادگار در خانه خود نگهداری می کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است