خط مقدم نبرد دو شیطان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۱    ۱۳۹۷/۱/۱۸ کد خبر: 149441 منبع: پرینت

آمریکایی یا طالب؟

آریانا سرزمینی است محصور در خشکی، محصور در جنگ و رقابت ها. این کشمکش ها میدان رقابت و نبرد دو شیطان صفت را بیشتر داغ کرده است و گروه های تروریستی به نام جهاد و اشغالگران به نام آزادی در این میدان محشر و در میان خاکستری از آتش و دود در رودبار خون جاری شده و مردمانی که به نان شب خود محتاج هستند هر روز می سوزند و می میرند.

یکی بهشت قبل از مرگ را وعده می دهند و دیگری بهشت بعد از مرگ را. مردم مظلوم ما در این بهشت جهنم نما و در این نبرد خانمانسوز میان در شیطان صفت هر روز مرگ را تجربه می کنند.

آنها سرزمین مان را به کشتارگاه تبدیل کرده اند هر دو قصاب (نظامی) می فرستند و هر دو دشمنان مردم ما هستند یکی پشت دین پنهان است و دیگری پشت آزادی!
اگر هر دو این سرزمین را ترک کنند چطور؟!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
آمریکا
طالبان
میدان جنگ
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اگر هردو بروند آنگاه شیخ طاوس یا پدرشیطان که پاکستان است می ایدچطور؟؟
بد خوب است یا بدتر ؟

>>>   طاهر پشتون
اگر هردو بروند آنگاه گل اميرى و قوم تاجيك اش فنا ميشوند بخاطريكه حالا مسعود هم نيست كه حد اقل در غار پنجشير مقاومت كند.

>>>   من نه بهشت امریکایی پیش از مرگ را میخواهم و نه بهشت پس از مرگ را هر دو ارزانی خودشان باشد.

>>>   جناب طاهر خشتون توبايد هرروز تاجك ها را دعا كنى كه نگذاشتن قواى روس زياد در مناطق تان بمانند وگرنه حالا تمام فرزندان تان روسى گپ ميزدند بدون رفتن مكتب روسى ، شما خود را نگه داريد تاجك ها در تول تاريخ أين حالات را گذرانده اند و پيروز از معركه ها بدرآمده اند شما در وقت تقسيم قدرت خود را توسط بادارانتان بالاى ديگران تحميل ميكنيد و اخطار ميدهيد ( زمونژ حق چيرى ده ) با آنكه جوانان تان مصروف تجارت و عياشى در كشورهاى مختلف اند و جنگنده و تلف شونده از ديگر اقوام اند، غم خودرا بخوريد مسعود زنده است رَآه او پاك است وراست غم نخورطفل تاجك هم ديدوالا دارد و ازنسل مقاومت است و فروشنده نيست . شيران در بيشه ها خوابيده اند وكارشان نگهدارى وپاسدارى ميهن است . ازنوشته ات معلوم ميشود كه فكرميكنى كه عامل برآمدن قواى متجاوز روس شما و برادران شما بود كه اين اشتباه تاريخى تان است و بروت هاى تانرا دبل گذاشته ايد و فكرهم ميكنيد كه غيرت در همين است وأما جنرال طاقت هم بروت دارد و گلبدين هم ريش دارد وفتوا ميدهد و ازطريق سفارت امريكا برايش شفارش شد غيرت در كدام بخش زندگى تان است.
خاركش

>>>   گویند مرا بهشت و هم حور خوش است.
من میگویم که آب انگور خوش است.
این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار.
که آواز دهل شنیدن از دور خوش است.
عمر خیام.
نوت: آب انگور نباید بسیار کهنه شده باشد. در غیر آنصورت به شراب تبدیل میشود و خوردن شراب درین دنیا حرام است و شما را از ویسکی و ودکا و واین جنت محروم میسازد.

>>>   خارکش بی خار تخت تاز به قوم دیگران درست نیست من نه میخواهم که از دیگران بگویم اما مجبور شدم که تاریخ تاجیکان غلامی در دربار پشتونها بودند خانم های شان منحیث کالاشوی ودر بعضی اوقات غرایض جنسی فرزندان مست پشتونها را فروکش میکرد بروید وبپرسید که رحیم غلام بچه کی بود وچه وطیفه داشت روسپی خانهای کابل مزار وهرات از کدام قوم است دفتر دولتی همین اکنون محل استعمال دختران کدام قوم اند ربانی دوذد مسعود وطن فروش پروتوکولی روسهانه بود ؟ تاجیک ها نه تاریخ دارد نه کدام وخت حکومت داشت ونه کدام غیرت دوره نو ماهه سقاوی دوران هر ومرج دوذدی دوره ریانی مملو از تجاوز دوذدی قتل غارت چیزی دیګر نه بود در دوره جدید که غلامی امریکا وکفر جهانی را پیشه کرد به جز دوذدی و ..... فروشی دیګر ی کا ر نه داشته اند میدان هوای شاهد مدعا ما است بی خبر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است