قدرت های بزرگ تضادها در افغانستان را متوقف کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۳    ۱۳۹۷/۱/۱۶ کد خبر: 149384 منبع: پرینت

ایده مشترک در مبارزه با افراطیت و خشونت در افغانستان وجود ندارد.

حامد کرزی رییس جمهور پیشین کشور در هفتمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو ضمن تاکید بر مبارزه مشترک همه کشورها با دهشت افکنی گفته است که افغانستان نیازمند همکاری های منطقه ای است تا کشورهای منطقه از خطر تروریزم در امان باشند.

کرزی بیان کرده است که افغانستان وضعیت پیچیده دارد و افراط گرایان و ترویستان درحال رشد هستند و آمریکا هیچ موفقیتی در مبارزه با تروریزم و داعش در افغانستان نداشته است و مردم هنوز قربانی تروریزم هستند.

رییس جمهور پیشین با بیان اینکه قدرت های بزرگ باید تضادهای خود را به زودترین فرصت ممکن متوقف کنند اظهار کرده است: وضعیت افغانستان با مداخله نیروهای آمریکایی و ناتو بدتر شده است و خشونت هر روز ادامه دارد؛ امریکا باید با روسیه، چین، هند، ایران و سایر کشورهای قدرتمند منطقه برای ثبات افغانستان همکاری کند.

گفتنی است که هفتمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو با حضور هیات های از 95 کشور از جمله 30 وزیر دفاع، 15 رییس ستاد ارتش و معاونین وزارت های دفاع کشورها برگزار شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
مسکو
نظرات بینندگان:

>>>   قدرتهای بزرگ برای ایجاد تضادها آمده اند نه برای متوقف کردن آنها!!!! چقدر ما مردم ساده هستیم؟؟
کرزی آغا!
امپریالیستهای امریکایی و روسی و حواریون شان نیامده اند که برای ثبات افغانستان همکاری کنند انها برای تقسیم غنایم افغانستان برای ایجاد بی ثباتی، با هم چانه میزنند!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است