اگر 28 میزان انتخابات نشد، کمیسیون استعفا بدهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۷/۱/۱۵ کد خبر: 149324 منبع: پرینت

اگر انتخابات در تاریخ جدید برگزار نشد، اعضای کمیسیون انتخابات محترمانه استعفا بدهند چراکه ادامه کار آنها جفا به ملت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمد نعیم ایوب زاده رییس بنیاد انتخابات شفاف افغانستان روز سه شنبه 14 حمل 97 در نشست مطبوعاتی تیفا و شماری از اعضای مجلس نمایندگان درخصوص نگرانی ها از احتمال برگزار نشدن انتخابات گفت: نگرانی های جدی درباره انتخابات و تامین امنیت مراکز راهی دهی وجود دارد.

ایوب زاده درخصوص تاریخ جدید انتخابات پارلمانی (28 میزان 97) اظهار کرد: اگر اعضای کمیسیون انتخابات در این تاریخ انتخابات را برگزار نکند، باید استعفا بدهند و ادامه کار آنها جفا در حق ملت است و در مورد ادامه کار حکومت نیز باید فکری صورت گیرد؛ شاید که ادامه آن به صلاح کشور نباشد.

اشتراک کنندگان در این نشست گفته اند که انتصاب نشدن روسای دارالانشای کمیسیون های انتخابات پس از گذشت 11 ماه نشان دهنده آن است که اراده ای برای برگزاری انتخابات شفاف نیست.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
تیفا
نظرات بینندگان:

>>>   اگر 28 میزان انتخابات شد!!! استعفای همه شان پیش دانش است!!!

>>>   همه مردم میدانند که اشرف غنی احمدزی یس جمهور تلاش میکند تا انتخابات را بهر شکلی که میشود بنفع خودش جعل و تقلب کند وجعلکار و تقلبکار ....پیشه گلبدین راکتیار ....را که بنام مصالحه با دولت اورده و امتیازات بیشمار در اختیار ان قاتل جانی از خزانه ملت قرار داده ادامه دارد در حالیکه گلبدین لافوک نه کدام سلاح شانرا تسلیم کرده ونه کدام افراد جنگی که مربوط ان بوده باشد وسلاح بزمین مانده باشد نامعلوم است دو نفر از قوماندانانی که برایش وفادارباقی مانده قوماندان میرویس در بغلان مصروف قطاع الطریقی و ادم ربایی است و قوماندان قانت است که در روز جمعه مردم نماز گذار را درداخل مسجد با فیر مرمی چندین تن را شهید و زخمی کرده اند و با امدن گلبدین قاتل ترورست لافوک نه کاهش در صحنه نگ رونماشده بلکه با امدن ان جنگ و ترور و حمل انتحاری ها بیشتر شده است و حالا غنی احمدزی با امتیاز پیشکش کردن بی شمار بطرف طالبان شده که اینچنین پیشکش کردن امتیازات به طالبان ترورست مشوره گلبدین ترورست است که غنی احمدزی انرا از جانب دولت خود بیان کرده است .

>>>   اگر انتخابات برگزار نشد همه باید استعفا بدهند از رئیس جمهور یهودی تا نمایندگان نصرانی این ملت را به حال خود رها کنند. نه یهودی نه نصرانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است