گیلانی به دادستانی کل هشدار داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۴    ۱۳۹۷/۱/۱۵ کد خبر: 149312 منبع: پرینت

پس خوانده شدن رهبر محاذ ملی به دادستانی کل، وی با جمعی از هوادارنش به دادستانی امنیت ملی رفت.

سید اسحاق گیلانی رهبر محاذ ملی در واکنش به فراخونده شدنش توسط دادستانی کل روز سه شنبه 14 حمل 97 با جمعی از هوادارانش در دادستانی امنیت ملی گفته است که اگر ده دقیقه بیشتر در آنجا بماند، کشور آتش می گیرد.

گیلانی بعد از خروج از دادستانی بیان کرده است که "طیاره‌های بی‌پیلوت آمریکایی از افغانستان پرواز کرده و خاک پاکستان را بمبارد کرده‌اند و به تعدادی از مردم تلفات وارد کرده‌اند؛ حال پاکستان قصد آن را از امریکایی‌ها گرفته نمی‌تواند و آن را از ملت بیچاره افغانستان می‌گیرد."

هواداران وی در واکنش به برخورد حکومت و دادستانی با گیلانی دست به اعتراض زده و گفته اند که اجازه توطیه در برابر وی را نمی دهند.

قابل ذکر است که پرونده وی در دادستانی کل در حال بررسی است.

گفتنی است که پس از صحبت های جنجالی گیلانی درخصوص حضور رهبران طالبان در خاک افغانستان و نه پاکستان، وی بتازگی در نشستی در پاکستان مدعی شد که هند از خاک افغانستان بر ضد پاکستان استفاده می کند.

گفتنی است که ادعای وی درخصوص حضور رهبران طالبان در کشور با واکنش تند شماری از سیاسیون مواجه شده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گیلانی
دادستانی کل
نظرات بینندگان:

>>>   درد این پاکستانی ازین است که طیاره های بی پیلوت وطن پدری اش پاکستان را بمبارد میکنند ،
حکومت پاکستان برای امریکائی ها خود اجازه داده اما این کاسه داغ تر از دال ازین بابت ناراض است
ر

>>>   موصوف اگر ده دقیقه ماند کشورآتش میگیرد وماکه سالها دربین چنین بدماشان گیرماندیم چی خواهد کردیم خداوند به داد ما برسد

>>>   اين شخص يا بايد آنقدر خود را مقدس بداند و يا هم زورش از زور دولت هم بيشتر باشد. با اين كثافت كاري ها مقدس و سيد خو نيست و لو هر نامي به خود بگذارد. زروش از كجا مي آيد؟ از چهار نفر شوربا خورش و يا از پاكستان؟ اگر احساس و غيرت داشته باشد رهبري و مردم بيچاره را بايد رها كند و كشورش بر گردد.
اين گيلاني به محاكم گفته : "تا ده دقيقه مرا بيشتر معطل نماييد، كشور در آتش خواهد سوخت" عجب رهبر آتشي كه ما تا حال نشنيده بوديم.
بي غيرت ها هم باور كرده ترسيدند و او را رها كردند. داستان تمام شد.

>>>   اگر ده دقیقه بیشتر در آنجا بماند، کشور آتش می گیرد. راست میگوید
پشتوانه اش آی اس آی است فورا سایر مزدورانش راکه اشرار هستند دستور میدهد تا درهمه جا انفجار وانتحار کنند

>>>   گیلانی هم ئمی داند که این رقم حکو مت ترسو مانند غنی یهودی و ستانکزی زنچو هچ جیزی کرده نمی تو اند

>>>   پشتونها وتاجیک تا دهانشان بازشود میگه هزاره ها مزدور ایران است؟!‏ اما این ..... زاده که ازپشتون های خودشان به مادرش یعنی وطن خیانت کرده وبه قول خودش اقرار کرده چرا غنی،عبدلله وسایر جنایت کاران دهانشان بسته شده وچیزی نمیگویند؟
نادرشاه

>>>   پشتونها به نوکری عادت کرده ودرنگاه همه ملت یک امرعادی محسوب میشود، ولی ازاینکه هزاره ها سابقه نوکری را ندارد، گاه گاهی برای اینکه از خود شان رفع اتهام کنند، تاجیکان وهزاره هارا هم متهم میکنند، درحالیکه هیچ دلیلی برای اتهام شان ندارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است