استراتژی ملی صادرات افغانستان تصویب شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۱    ۱۳۹۷/۱/۱۵ کد خبر: 149296 منبع: پرینت

ارقام و مشکلات صادرات محصولات کشور باید دقیق و واضح گردد.

محمد اشرف غنی رییس جمهور در نشست شورای اقتصاد روز سه شنبه 14 حمل 97 در خصوص اهمیت صادرات محصولات افغانستان گفت که ارقام و مشکلات صادرات باید دقیق و واضح گردد و تغییر در توازن صورت گیرد.

در این نشست پس از بحث های همه جانبه استراتژی ملی صادرات تصویب اما تایید شد که باید روی مکانیزم این طرح کار شود و میان وزارت های مربوط هماهنگی بیشتر صورت بگیرد.

طرح صادرات ملی شامل پرورش بخش تولیدی و انعطاف‌پذیری خصوصی برای محصولات با کیفیت، مساعد نمودن زمینه کسب و کار و سرمایه‌گذاری، افزایش حمایت در بازارها و تقویت ظرفیت سازمانی و حمایت از دولت و تامین صلح از طریق رشد اقتصادی می‌باشد.

در بخش دوم نشست شورای اقتصاد طرح ایجاد دفتر ملی مالیه دهندگان بزرگ که توسط وزارت مالیه به جلسه ارایه شد، مورد بحث همه‌جانبه قرار گرفت و شورای اقتصادی آن را تصویب کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استراتژی ملی صادرات
تصویب
نظرات بینندگان:

>>>   مردم عمل می خواهد نه حرف و استراتیژی . نان میخواهد نه کیک !عوام فریبی را آنقدر دیده اند که دیگر باور ندارند.

>>>   مردم باید قدر وطن پربرکت خویش را بدانند و بدون توجه به گپ سیاستمداران قومی و تظیمی یک روحیه و حرکات ملی بر ضد عوامل ناامنی و ضد دولتی پیش بگیرند تا صلح و امن حکمفرما شود و زمینه هر چه بیشتر سرمایه گذاری در بخشهای مختلف ایجاد گردد تا صادرات و بیلانس تادیات چه که ، بلکه زیرساختها و توسعه همه جانبه افزایش یابد و به حق واقعی مان که همسایگان و همه مانع آن شده برسیم و مسلمانان مقتدر و عزتمند جهان گردیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است