کوفی: جنگ از همین کابل مدیریت می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۵    ۱۳۹۷/۱/۱۴ کد خبر: 149250 منبع: پرینت

واژه صلح توسط کسانی استعمال می شود که همان ها از کابل جنگ را مدیریت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فوزیه کوفی عضو مجلس نمایندگان در نشست روز دوشنبه 13 حمل 97 مجلس در واکنش به غیبت مسوولان شورای صلح از نشست استجوابیه مجلس گفت: چرا مجلس در هشت سال گذشته از پروسه صلح در حاشیه رانده شده است؟ باور من این است که صلح توسط کسانی استعمال و استفاده می شود که جنگ هم توسط شماری از همین کابل مدیریت می شود.

وی تشکیل شورای صلح را خلاف قانون خوانده و گفته است که اعضای این شورا خلاف قانون و براساس روابط شخصی مقرر شده اند و مصارف میلیونی شان مشخص نیست.

کوفی درخصوص ناتوانی اعضای این شورا اظهار کرده است که در این شورا کسانی وجود دارند که با خانواده هایشان شکل دارند، آنها چطور می توانند با طالبان مذاکره و صلح کنند!

گفتنی است که مجلس نمایندگان از حدود بیش از یک هفته قبل، معاون و رییس دبیرخانه شورای صلح را به مجلس خوانده بود اما شورای صلح با ارسال مکتوبی عذر خواسته و گفتند بخاطر مصروفیت ها نمی توانند به مجلس بیایند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کوفی
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   اگر واقعا اطلاع داري و فاش نميكني اين ضالم هاي خدا ناترس را تو هم در اين معامله شريك هستي جزاي پنهان كاري تو از اين مجريمين در نزد خداوندج بيشتر است .لالا هراتي

>>>   محترمه کوفی صاحب شاید مدیریت جنگ فراترازآن باشد که شما فکرمیکنید

>>>   برادران یک وکیله که زندگی رابرمردمش تنگ ساخته هم از همین کابل اداره میشودمردم السوالی کوف

>>>   کوفی جان ! دیگ دیگچه را گفت رویت سیاه .
تو و مجلس کجا مشروعیت و قانونیت دارید که شوری صلح را حرام میدانی
پارلمان یک دستگاه فساد و تحمیل بر گرده مردم و کشور است
رییس جمهورت نامشروع است و این نا مشروعیت سراسری شده حتی
قاضی القضات و قاضی ها . حکم قضات محاکم شرعآ ارزش نه دارد
چون رییس جمهور شرعی نیست و پارلمان نامشروع است . صلاحیت دادن
و صلاحیت گرفتن از شخص و مقام نا مشروع غیر شرعی و غیرحقوقی است.
عاشور حکمت

>>>   قاچاق کوقی هاو خانواده شان چطور خواهد شد اگر صلح تامین شود؟

>>>   طالب به چندین گروه تبدیل شده است اما طالبان شمال را خود حکومت اداره میکند تا در موقع ضرورت از آنها علیه اقوام غیر اوغان در شمال کار گیرد طالبان بغلان و کندز شاید ۱ هزار نفر نباشند اما حکومت علیه آنها اقدام نمیکند چون آن تروریستان از خود اشرف غنی و اتمر هستند.

>>>   قاچاق بری شما وبرادران شما ازکجا مدیریت میشود

>>>   مردم ازدست تان درخواهان وکوفاب زیاد به تنگ آمده هنوزگپ هم میزنی

>>>   کوفی!
راست میګویی اما درست تحلیل نکردی!
طالب و داعش بطور غیر مستقیم از دولت اداره می شود! یعنی دولتمردان ما چون تو و دیګر لاشخواران جهادی مفسد دیګر که در راس ان رمه بزهای نظار قرار دارد رهبری می شود! و مردم به دولت اعتماد ندارد و ازین دولت مفسد دفاع نمی کند،خود بخود با طالبان دشمنی کرده نمیتواند و طالب هم همین مفسدین ناموس فروش دفاع کرده نمیتواند!
به افغانستیزان می ګویم که اخر هم خاک بدهنتان خواهد بود!
تحلیلګر

>>>   کوفی راست میگوید.
اگر مجلس از پروسه صلح به دور نمی ماند و دولت مجلس را در آن سهم میداد، حالا وقت کوفی با طالبان صلح کرده بوده و ملا هیبت الله آخوندزاده کوفی را به عقد خود در می آورد و هم ملا هیبت الله صاحب زن دوم و یا سوم و چهارم میشد میشد و هم فوزیه کوفی که بیچاره بیوه است صاحب شوی میشد و هم در افغانستان صلح می آمد.
همه تقصیراز دست دولت است که به فریاد فوزیه کوفی که از عمق خود میگوید، دولت گوش نمیدهد.

>>>   هر کسی ره می گین امی کوفی جانه خو چیزی نگویین. هر چی می گه راست اس. قندولک

>>>   کسانیعلیه خانم کوفی توطعه و دسیسه میکنند ودروغ و تهمت میزنند که خانم کوفی مانع خیانت ها و جنایت ها و معامله گری های انها هستند بهر حال شورای پیسه بگیر بنام صلح نتیجه کار چندین ساله انها اوردن گلبدین خان جاسوس پاکستان است که بنام صلح با دولت انرا اوردند نه در جنگ کاهش بعمل امد و نه باعث اندک تامین امنیت در کشور شده بلکه برعلاوه از مصارف پول هنگفت ماهوار بوی قتل و ترور و نا امنی ها و حملات انتحاری و انفجاری بیشتر از پیش با امدن همین خاین جاسوس در کشور و بخصوص شهر کابل گردیده است از مفاد این شورای صلح کرده ضرر رسانی انها از نگاه مالی و امنیتی بیشتر بمردم و کشور است با درخواست همین شورای صلح صد ها تن از ترورستان از زندان رها شده و دوباره به جنگ با نظامیان ما رفتند همین مقدار پولی را که بمصرف اهوار این شورای صلح میشود اگر بمصرف نظامی بمصرف برسد بیقین که در کار امنیت کشور ما اثر گذار خواهد بود .

>>>   اگر واقعا اینطور است من همین جا دعا می کنم. نفرينش می‌کنم صد لعنت میفرستم به چنین اشخاص که واقعا در مملکت خودش خیانت می کند انجام فعالیت های اشخاص مرتجع و خبیث. حرام زاده وانگل مخرب جامعه است که هر روز مردمان بیگناه زیاد دراین سرزمین کشته میشوند.خیلی از خواهر ها بيوه وخیلی مادران اشک های شان جاری وبچه ها يتيم.انشاالله انشالله اشک یتیمان به زودی دامنگیر همین خائنین خبیث وبی وجدان شود.که بفهمند این دنیا صاحب دارد و خداوند در جای حق نشسته ( آ مین)

>>>   این دالر های حرام کثیف این پول های کثیف.چه ارزش دارد که تعداد از انسان های پست وبی شعور بخاطر آن حاضر اند.همه چیز را لگدمال کنند.جاسوسی کشور های بیگانه صدمه زدن به مردم و مملکت.کشته شدن مردمان بیگناه .خداوند متعال لعنت تان کند.چند نفر از اشخاص کثیف و خبیث وحرامزاده.بازندگی مردم با سرنوشت مردم با جان مردم بازی میکنندخداوند لعنت تان کند هر چه زودتر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است