حکومت قصد مهندسی انتخابات را دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۱    ۱۳۹۷/۱/۱۳ کد خبر: 149233 منبع: پرینت

ما در یک بحران کلان رفتیم که در این بحران ممکن است انتخابات پارلمانی هم صورت نگیرد و انتخابات آینده ریاست جمهوری هم به تعویق بیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، انور الحق احدی رییس جبهه ملی نوین افغانستان در برنامه «اوج» معتقد است این رهبران کنونی دولت، افغانستان را بیش از آنچه هست به بحران برده و می برند و افزود: اشرف غنی و عبدالله این ظرفیت را ندارند که بحران های افغانستان را حل کنند. اصلا رهبری حکومت عامل این بحران ها شده است. بر خلاف وعده ای که اشرف غنی در ابتدای کار داده بود، که هم توزیع تذکره زود انجام شود و هم انتخابات، حالا می بینیم که توزیع تذکره ها هنوز شروع نشده است و مشکل انتخابات پارلمانی هم از آنجا نشات گرفت که اینها نمی توانستند تصمیم بگیرند که راجع به کسانی که در انتخابات گذشته متهم به تقلب شده بود فیصله ای انجام دهند.

وی افزود: چون اینها در وقت معینش تصمیم گرفته نتوانستند و ما در یک بحران کلان رفتیم که در این بحران ممکن است انتخابات پارلمانی هم صورت نگیرد و انتخابات آینده ریاست جمهوری هم به تعویق بیفتد. بنابراین این رهبران کاری کرده اند که نمی توانیم باور کنیم که برای این بحران راه حلی داشته باشند.

احدی، معتقد است حکومت قصد برگزاری انتخابات را دارد اما انتخاباتی را می خواهد برگزار کند که مهندسی شده باشد و افزود: در حالیکه ما و مردم انتخابات شفاف می خواهیم. حکومت هیچ اقدامی نکرده است که نشان دهد می خواهد انتخابات شفاف برگزار کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
احدی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است