تامین امنیت یا تاسیس یک لشکر؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۵    ۱۳۹۷/۱/۱۲ کد خبر: 149197 منبع: پرینت

براى تامين امنيت يک شخصيت سياسى چند نفر لازم است؟

ده نفر، پنجاه نفر، صد نفر، دوصد نفر، سه صد نفر؟ حکومت وحدت ملی شرم نمی کند که از محل کمک های کشورهای خارجی و بیت المال برای بیش از بیست نفر سیاست پیشه و تجارت پیشه ی بیکار میلیون ها دالر سالانه هزینه می نماید؟

آقای اشرف غنی!
شما اگر صداقت دارید لطفا هزینه کامل تامین امنیت و معاشات و مصارفات رهبران مافیایی و شخصیت های به اصطلاح سیاسی را به مردم اعلام نمایید. آیا مردم این اجازه را به شما داده اند که از جیب و سهم آنها حاتم بخشی نمایید؟

خیلی مهم هستند ده نفر یا حداکثر دوازده نفر. این حکومت مصداق مافیاسالاری و تشویق کیش شخصیت کاذب و قارون پروری است و لاغیر...

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خراسانی
تامین امنیت
حکومت
غنی
مافیاسالاری
بیت المال
نظرات بینندگان:

>>>   سرمایه همه به جیب اکلیل حکیمی و اتمرمیرود رئیس جمهور را نیز فریب میدهند. ستانکزی،رحیمی و خپلواک را نیز یک مقدار میدهند.
چلغسرایی

>>>   اشرف غنی خود بدون حق و تصرف به بیت المال برای گلبدین قصاب کابل و طالبان ترورست حاتم بخشی میکند وفکر میکنند که با چلندیات اش به چشم مردم خاک میزند اما نمیداند که مردم تمام اعمال و حرکات و سکنات انرا زیر نظر خود دارند و به چشم خودشان میبینند که غنی احمدزی با عوام فریبی تمام به قوم و خویش و طرفداران اش از پول و دارایی بیت المال چنگمیزند و به حلقوم انها میریزد در حالیکه اکثریت مردم بمشکل تهیه نان شباروزی شان سخت دچار مشکلات هستند اما از جیب خالی انها گشیده میشود و به جیب پر دزدیده شده اقوام و طرفداران اش واریز میکند .

>>>   برای کسب معلومات به وزارت مالیه مراجعه نموده فهرست آنعده مقامات دولتی که معاشات بی حد و حصر اخذ مینمایند را از طریق سایت خویش به نشر برسانید تا چهره افراد مفت خور این کشور افشأ گردد
علی

>>>   مصارف از کد 91 صورت میگیرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است