بازی های خطرناک در پشت پرده نشست ها وجود دارد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۱۱    ۱۳۹۷/۱/۱۰ کد خبر: 149147 منبع: پرینت

نشست صلح افغانستان در ازبکستان تمام شد بدون اینکه نتیجه مشخصی در پی داشته باشد. این نشست مانند دیگر نشست ها درباره افغانستان با سخرانی های بی نتیجه آغاز و با شعارهای همیشگی پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، زلمی وردک آگاه مسایل نظامی در برنامه «چشم انداز» ، دید خوشبینانه ای به نتایج نشست ها ندارد و می گوید: نظر به نشست های قبلی که در افغانستان یا در کشورهای دیگر برای افغانستان صورت گرفته است ما ترس داریم که این نشست همانند نشست های قبلی بی نتیجه و بدون پیگیری بماند.

وی افزود: مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد. این نشست چندم جهانی است که صورت می گیرد. در نشست های قبلی ما روی صلح را در افغانستان ندیدیم بلکه اوضاع برعکس شد و جنگ ها بیشتر شد.

وردک گفت: ما دیدیم که باوجود مذاکرات صلح و رفت و آمد ها به پاکستان و نشست های پی در پی صلح، نتیجه این شد که ابتدا جنگ در جنوب و جنوب شرق بود اما حالا جنگ در شمال و شمال شرق هم وسعت پیدا کرده است. اگر این موضوعات همچنان وجود داشته باشد و بازی های خطرناک در پشت پرده قرار داشته باشد که وجود هم دارد، ما نمی توانیم به این نشست ها امید داشته باشیم و نه این نشست ها می تواند استقامت خود را طی کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست
بازی خطرناک
نظرات بینندگان:

>>>   کشور بیچاره افغانستان بدون در و پیکر است،،، هر کس و ناکس در موردش تصمیم می گیرد، چون که ابر قدرت های خود دولت و بیگانگان همه دنبال پول و معادن های این کشور هستند جیب دولتمندان کشور پر و حتی در کشور های بیگانه لبریز شده و حال نوبت همسایه ها است تا از این گنجی خدا داده استفاده سوی برند، اینو بدانن که هیچ کس دایه مهربانتر از مادر به یه کشور نمیشه، جز خود آنون کشور و مردم آن کشور.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است