دلایل طالبان بخاطر کشتن مقام های دولتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۹    ۱۳۹۷/۱/۹ کد خبر: 149142 منبع: پرینت

طالبان مقامات دولتی را به این دلیل می کشند که آن ها در اشغال کشور با کافران همکاری کرده اند.

طالبان در پاسخ به اینکه چرا مقام های دولتی را می کشند امروز پنجشنبه 9 حمل 97 در اعلامیه ای آورده اند که آنان بدلیل اینکه مقام های دولتی دوشادوش نیروهای خارجی در برابر طالبان می جنگند و بر اشغال کشور راضی هستند می کشند.

بگفته آنان، مقام های دولتی فرهنگ و عنعنات غربی را در کشور حاکم می سازند و بجای قوانین الهی قوانین کفر را در کشور پیاده می کنند.

گفتنی است که طالبان به کشته شدن پسر نوح در طوفان و گرفتار شدن همسر لوط در بلای طبیعی استناد کرده و اظهار کرده اند که اینچنین مردم مفسد را خداوند گاهی توسط عذاب های گوناگون خود از بین می برد و گاهی هم بدست بندگان صالح خود توسط جهاد مقدس نیست می کند و جامعه را پاک می کند؛ این درحالی است که در بلاهای طبیعی نه تنها این دو تن که بسیاری از مومنین و مسلمین واقعی نیز جان خود در امراض سخت و بلاهای طبیعی همچون سیل و زلزله از دست داده اند.

این گروه این تحلیل خود را عاقلانه و پاسخی به اعتراضات و انتقادها علیه حملات این گروه گفته اند و افزوده اند که مردم سیکولار به جهاد آنان اعتراض می کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
کشتار مقام های دولتی
نظرات بینندگان:

>>>   این گپ های طا لبا خو واقعیت دارد همه جنرال ها و نیروهای داخلی دوشاوش کفار علیه طالبان چنگ می کنند و گاهی هم بالای افراد ملکی هم بم و راکت فیر می کنند

>>>   اما مصارف طالبان جنابت کار فقط انگلیس و امریکا از طریق پاکستان نمیدهد.
طالبان یک باند بسیار نادان وبی عقل هستند.
کرزی

>>>   کسانی که با روسیه در ارتباط هستند انان هم کافر اند ۔ دلیل طالبان برای کشتنه افراد دولتی قابل توجیح نیست ۔
حبیب الله یوسف زی

>>>   با سلام
اگر چند کشتن مامورین و مستخدمین پایین رتبه درست نیست زیرا آنها هیچ راه دیگر برای اعاشه خانواده شان ندارند. اما کشتن مامورین بالا رتبه و ....مانند سیاف ,خلیلی , محقق , اسماعیلخان ,ضیا مسعود, یونس قانونی, گلبدین , سپنتا و غیره افراد وطنفر وش و مزدور کار کاملا درست و بر حق است. من مخلف طلبان هستم و طلبان را به حیث یک نیروی جاهل و عقبمانده شیونیست, زن ستیز میشناسم لیکن طالبان نسبت ب این خاینین شرف دارند.

>>>   لعنت بشما که نه شرم دارید ونه غیرت ونه از اسلام چیزی را میدانید بنام اسلام طالبان ترورست جاسوسان واجنتان ای اس ای پاکستان نه تنها که مردمان نظامی را گیر میکنند ظالمانه میکشند بلکه مردمان ملکی بی غرض را هم بدون کدام حق و حقوقی بشهادت میرسانند بخصوص در حملات انتحاری های شانکه زن و مرد و طفل خورد و کلان را هم بشهادت میرسانند یکی از قوم لوط همین طالبان هستند که هر قوماندان و سرکرده انها یک پسر نوبالغ را بخاطر عمل فعل لواط شان با خود دارند نکته دوم در زمان حکومت مجاهدین یکنفر هم از خارجی چه امریکایی وچه روسی انگلیسی و غیره وجود نداشت شما به اصطلاح طالبان با زور سلااح های پیشرفته پاکستان بشمول نظامیان و افراد استخباراتی پاکستان ازراهسرحد کویته داخل خاک کشور ما شدید و قسمت زیاد خاک کشور ما را در اشغال پاکستان بزیر نام امارت اسلامی خود ساخته پاکستان دراورده بود وپیش قراول شما وطنفروشان بودید خودتان غلط حرف هایتان غلط دیگر کسی بحرف های عوام فریبان شما خاین منافق انسان های وحشی دو چهره فریب نمی خورد شما بخاطر اسلام نه بل بخاطر پاکستانی ها و به حمایت نظامیان و استخبارات پاکستان در کشور ما جنگ میکنید نه بخاری چیزی دیگر لعنت بکار شیطان .

>>>   شما اشرار که به قومانده پاکستانی ها وطن را ویران میکنید مانند قوم لوط نابود خواهید شد

>>>   قندم مصارف این طالبان را همان امریکا وانگلیسی میدهد کاش خود شان پاک باشند.
اریایی

>>>   احسنت آقای یوسفزی. با این نظر شما موافقم. کاش همه اففانها فقط مزدور هموطنان خود باشند.

>>>   من یک نفر عادی کشور هستم نه طرف دار حکومت وحدت ملی هستم ونه طرف دار طالبان حکومت وحدت ملی خو حسابش معلوم است که از جیب امریکا خرچه میکند ولی نمیدانم طالبان از جیب کی خرج میکنند معاش سربازان فامیل هایشان یوسف زی صیب سوال متوجه شما است . البته از طالبان هم معلوم است که از جیب پاکستان و عربستان و سایر کشور های عربی و فعلا دو بادار جدید هم پیدا کرده روسیه وایران اگر عادلانه قضاوت کنیم هردو جناح یعنی حکومت وحدت ملی و گروه طالبان هردو ناکام متلق است هردو وطن فروش است هردو مزدو است باز هم حکومت را ترجیع میدهم که سمت وسوی شان معلوم است که به امریکا باخته است اما طالبان خود را به اسلام نما یعنی عربهای عیاش باخته است پس این همه جنگ بخاطر خشنودی باداران است

>>>   در جواب سوال باید پاسخ داد اینکه طالبان زاده پاکستانی های هستند و به شکل غیر مستقیم از طرف حامیان شان که عبارت از امریکا، است توسط پاکستان حمایت مالی میشوند . فامیل های شان در آنجا برایشان سهولت های فراوان پناهگاه های ، جاهای مصون و حتاء و حتا تجارت های شان در آنجا ادامه دارند و گفته میتوانیم امریکا بخاطر بقای شان در افغانستان این نوع جنک های نیابتی را براه اندخته تاهمانا اهداف استرتیژیک خودپیاده کنند و همچنان گفته میتوانم این جنگ بین دو ابرر قدرت روسیه و امریکا است هردو شان تجهیزات نظامی خود را بر یک دیگر ازمایش میکننداما متسفانه که مردم بیگانه ما در آتش جنگ میسوزند . نفع را دیگرران میبرند .در صورتیکه مریکایی های بخواهد صادقانه جنگ در کشور عزیز ما خاتمه یابند قسم است که درظرف سه ماه در تمامی نکات افغانستان ما شاهد یک صلح سر تاسر خواهم بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است