باید متحد بود و مبارزه کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۷/۱/۹ کد خبر: 149138 منبع: پرینت

مبارزات ما بخاطر تبعیض، بی عدالتی، تحقیر، توهین، جهالت، وطن فروشی، نژادپرستی و قومگرایی کسانیکه حکومت را در دست گرفتند بخاطر خیانت رهبران نالایق کار نیامد چهره های سابقه جهادی که فقط بخاطر نفع شخصی خودشان مردم عام را قربانی کردند و همیشه برضد برادران خود جنگیدند می باشد این را هرگز فراموش نکنید ما نه قاتل و دزد هستیم نه نژادپرست، قومگرا و نه نوکر بیگانه.

ما مي خواهيم تا در مقابل نژادپرستان خود فروخته، خیانتکاران و نوکران عرب، پاکستان، ایران و غرب از حق خود و مردم خود دفاع کنیم و بنای یک تمدن پاک و یک نظام برحق و عادل را در این سرزمین برقرار کنیم. تاریخ چند دهه گذشته به ما نشان داده که رهبران خاین مزدور پشتونیزم قادر به اداره این سرزمین بزرگ نیست و بخاطر سلطه بر مردم همیشه دست به دامان بیگانه شده و ملک پدران بزرگ ما را فروختند اگر آنها توانایی دفاع از حق این ملت را ندارند، خداوند کریم و خود این مردم رنج دیده که قادر است.

از هر قوم و نژادی که هستیم و به هر دین و مذهبی که اعتقاد داریم باید بخاطر سرنوشت و مصلحت سرزمین پدران بزرگمان باهم متحد بشویم، ما باید نسل های آینده خود را از دسترسی به علم دانش بهره مند کنیم ما باید اعتقادات، تاریخ و فرهنگ خود را بشناسیم و از آن درس بگیریم، ما باید در انتخاب بزرگانمان از بین نسل جوان تحصیلکرده و به دانش، عمل، اراده و ابتکار آنها توجه کنیم و در آنصورت به آنها رای بدهیم بنابراین در این راه باید متحد بود و مبارزه کرد!

محمد طاهر شهیدانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شهیدانی
اتحاد
مبارزه
ملت
نظرات بینندگان:

>>>   شهیدانی صاحب!
فقط دو دهه قبل "رئیس جمهور"؟؟!! این کشور پشتون نبود و وطندار تاجیک ما بود. او درین کشور چنان ... بازی کرد که تعفن آن نه تنها سر تا سر مملکت بلکه سراسر جهان را گرفت!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است