مسوولین کمیسیون انتخابات به مجلس خوانده شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۵    ۱۳۹۷/۱/۹ کد خبر: 149131 منبع: پرینت

مسوولین کمیسیون انتخابات به نشست استجوابیه مجلس خوانده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مجلس نمایندگان روز شنبه 11 حمل 97 مسوولین کمیسیون انتخابات را به نشست استجوابیه فراخواند.

طبق برنامه شورای ملی، قرار است مسوولین کمیسیون انتخابات در این نشست استجوابیه در پیوند به چگونگی برگزاری انتخابات پارلمانی و انتخابات شورای ولسوالی ها و مکانیزم تدویر و تامین امنیت انتخابات توضیح دهند.

قابل ذکر است که قرار است روز دوشنبه 13 حمل 97 نیز مجلس گزارش مسوولین شورای صلح را در رابطه با روند صلح با طالبان و سایر مخالفان دولت بشنود.

مجلس روز چهارشنبه 8 حمل 97 نیز مقام های ارشد امنیتی را از بهر افزایش ناامنی ها و انتحاری ها در ولایت های مختلف کشور استجواب کرد؛ این نشست به خواست طارق شاه بهرامی وزیر دفاع ملی سری شد اما نمایندگان بعد از اتمام جلسه استجواب گفتند که مقام های ارشد امنیتی در نشست سری نیز حرف برای گفتن نداشتند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون انتخابات
استجوابیه
نظرات بینندگان:

>>>   وکلا دروغ میگویند که در نشست سری هیچ گپی نبود.
در نشست سری مسؤلین امنیتی به وکلا گفتند: او بیادر ها!چور است؟ یک کمی رحم داشته باشید، هر روز ما را به جلسه استجوابیه میخواهید و از ما پول میگیرید، جیب های ما خالی شد، ما دیگر پول نداریم که به کسی بدهیم، خودتان حملات انتحاری را سازماندهی میکنید و بعدآ خودتان ما را میخواهید و از ما پول میگیرید، یک کم ذره بالای ما و مردم رحم کنید.
این گپ ها را بشر دوست به من گفت و مرا به سر وکیل صاحبان قسم داد که به کسی چیزی نگویی، اما دل من طاقت نکرد و نوشتم.
با احترام
بشر شناس.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است