نماینده انگلیس در دیدار با رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۹    ۱۳۹۷/۱/۸ کد خبر: 149102 منبع: پرینت

رییس جمهور غنی با نمایندۀ خاص انگلیس برای افغانستان و پاکستان دیدار کرد

محمد اشرف غنی رییس ‌جمهور در حاشیۀ کنفرانس بین المللی تاشکند برای افغانستان، با گریت بیلی نمایندۀ خاص انگلیس برای افغانستان و پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار هر دو جانب در رابطه به کمک های بریتانیا به افغانستان، نقش آن کشور در پروسه صلح و همکاری های منطقوی، بحث و تبادل نظر کردند.

رییس جمهور غنی از اشتراک وی و هیات همراه اش در کنفرانس تاشکند ابراز امتنان نمود و نقش بریتانیا و کشورهای همکار را در ثبات و همکاری های منطقوی ارزنده خواند و از کمک های آن کشور با افغانستان تشکر کرد.

در مقابل آقای گریت بیلی از تعهد کشورش بخاطر ادامۀ حمایت های شان از افغانستان اطمینان داد و یکبار دیگر از پروسه صلح تحت رهبری و مالکیت افغانستان حمایت های کشورش را ابراز کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   از اين تلاش هاي ناكام چيزي نتيجه گرفته نميشود، أمور مملكت كاملاً بدست أمريكا است، بايد كلان هاي مفسد و مزدور از أمريكا بخواهند كه يا أمن بياورد، و يا تمام قرار داد ها بين افغانستان و أمريكا ملغي اعلان شود، فقر خوبتر از اين بي عزتي است، ملت ازبين رفت ، ظلم هم يك اندازه دارد، روز داعش، طالب مردم را ميكشند، شب بمبارد أمريكا و تجاوز زورمندان .
ملت بسيج شود نجات باز هم به جهاد و شهادت امكان دارد، نه به دريشي و نكتائي چند دزد مسلكي سگ شوئي و شاگرد رستوران هاي غرب.

>>>   استعمارگر پیر همیشه میتواند نقاط ضعف مورد نظر شان را خصوصاً در پاکستان و اطراف آن حفظ کند حالا هم هموطنان ما خصوصاً در جنوب و جنوب شرق ما را مجبور میکنند تا طالبان پاکستانی و انگلیسی هم همکار و همسرنوشت باشیم

>>>   سگها عادت دارند وقتی صاحب خود را ببینند پیهم دم شان را "شورک" میدهند!!

>>>   ازاین همکاری ها چیزی ساخته نخواهد شد.
اگر کدام کشوری بخواهد به افغانستان کمک کند اولتر از همه به مفاد خود می اندیشد.
در غیر اینصورت هیچ کشوری حاضر نیست به پر فسادترین کشور دنیا منابع اش را در اختیار بگذارد.
به جای دست درازی در مقابل دوست و دشمن بهتر است راهکار های دیگری جستجو کنیم تا سر پای خود بایستیم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است