افول گردشگری در دوران ترامپ
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۷/۱/۶ کد خبر: 149015 منبع: پرینت

صنعت گردشگری آمریکا به سبب افول در دوران ترامپ و نوسان نرخ مبادله ارز نتوانسته همگام با گردشگری جهانی رشد پیدا کند. این متن درباره اخبار گردشگری، جدیدترین اخبار گردشگری، کاهش گردشگر در آمریکا و سقوط صنعت گردشگری آمریکا است.

طبق گزارش رویترز، متخصصان صنعت توریسم در حاشیه نمایشگاه گردشگری برلین از عقب افتادن آمریکا از رشد جهانی این صنعت خبر دادند. «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا با اعمال قانون مهاجرتی منع سفر شهروندان چند کشور مسلمان موجب بروز نگرانی ها درباره مخدوش شدن چهره آمریکا به عنوان یک کشور استقبال کننده از گردشگران شده که به کاهش شمار گردشگران این کشور در سال گذشته انجامید.

براساس آخرین آمار اعلام شده شمار گردشگران بین المللی ورودی به آمریکا همزمان با اولین سال حضور «دونالد ترامپ» در کاخ سفید با 4 درصد کاهش همراه بوده است.

این در حالی است که طبق اعلام سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، گردشگری بین المللی در سطح جهان در سال گذشته میلادی رشد 7 درصد را تجربه کرده که حاکی از بالاترین رشد در 7 سال اخیر بوده است. رزرو آژانس های مسافرتی آلمانی به مقصد آمریکا برای تابستان 20 درصد نزول داشته که بسیاری این امر را نتیجه عواملی چون طوفان سال گذشته، نرخ تبادل ارز و همچنین سیاست های ترامپ می دانند.
کاهش ارزش پوند نیز سفر توریست های بریتانیایی را به آمریکا گران تر کرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سازمان گردشگری
دونالد ترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است