یک بلخی رفت، بلخی دیگری آمد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۷/۱/۵ کد خبر: 148987 منبع: پرینت

دکتر میرویس بلخی توسط سرور دانش معاون رییس جمهور به کارمندان وزارت معارف معرفی گردید.
بلخی نخست تا پایان وزارتش رییس دفتر سرپرست داشت، نتوانست کم از کم برای خود همکاری جابجا کند اکنون دیده شود بلخی دومی چگونه اوضاع را مدیریت می کند.


دکتر میرویس بلخی

دکتر میرویس بلخی

دکتر میرویس بلخی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
میرویس بلخی
وزارت معارف
نظرات بینندگان:

>>>   این بلخی جدید خو خوب شکم کلان دارد!! خدا خیر وزارت معارف را ّیش کند!!!

>>>   عکس اول را سیل کنین!! دهن دانش پیخ مانده و چک چک میکند، تو گویی عروسی ننیش اس.

>>>   داکتر میرویس ربیعی ( بلخی ) مفسد ترین انسان درولایت بلخ !اگر خیانت ها وجنایت هایش تحریرگردد هشتاد من کاغذ میشودمثلا شفاخانه دولتی را حریق ساخت تاکاروبار شفاخانه خودش رونق بگرد
این ربیع در زمان حاکمیت طالبان قرار بود با یک فرد دیگر دراستدیوم درمحضر عام چـهـل دره زده شود اما بدلیلی خودرا نجات داد ، او شهر دختر کاکای عطا است در زشت ترین اعمال که حتی تحریر شان مناسب نیست دست دارد
فقط در گوگل میرویس ربیع بنویسید بعد ببینید اشرف غنی چگونه افرادی را درتعلیم وتربیه گماشته است !!!تا این فرد دیگران راهم مانند خود تربیه کند!!
ر

>>>   تبریک باشد بوی توفیق میخواهم
آقای بلخی قبلی که خدای متعال صحت یابش کند شخصی پاک بود ولی فکر میکنم مقداری متکبر و نیز بد بر خورد بود. بلخی دوم متوجه باشد که تواضع،اسلامیت،انسانیت وسلوک زیبا را زیر پانکند و غیر از الله رحمن از هیچ کسی نترسد .یک مشوره نیز برایش میدهم کوشش کند که در اطاق ملاقاهایش چندین کامره مخفی را نصب نماید زمانیکه وکلای فاسد و اشخاص فاسد غرض واسته و وسیله می آیند تمام صحبتهای انها را ثبت کن و در روز مبادا به دردت میخورد بخاطریکه از پاک کارکنید وکلا بذوترین فرصت تخریب ات میکنند. مشوره ام را نادرست فکر نکنید حیله در مقابل تخریب (معالجه قبل از مرض)وقایه قبل از علاج.
گردیزی

>>>   وای برحال این ملت که هرکس دم شان می آید از آن ستایش به عمل می آورد. سال قبل درین روزها بلخی محصل بود چهارسال بدون آنکه صند فراغت خود را بگیرد وظیفه غیرقانونی را انجام داده است کی است که باید از وی پرسان شود. درتمام مدت محصلی که درهند بود با اشاره رایزنی فرهنگی ایران کارمی کرد و حتی روابط خوبی با دختران ایرانی نیز داشت . که اگرشما جستجوی نمایید درمی یابید. درضمن باید یاد آورشد که ایشان سرسخت ترین دشمن اهل تشیع است. زبان پشتو نمی داند. وازگروه است که با افغانیت نیز میانه خوبی ندارد ولی چالاکی وزرنگی عام وتام دارد که پشتونها رانیز فریب می دهد ولی حقیقت اش چنان نیست . خداوند خیراین ملت را پیش کند. سرنوشت ملیونها کودک وجوانان به دست کسی می دهد که دانش اموختن را چه می کند که زبان آنها را نیز نمی داند. ایشان برادر لاش خور نامداربلخ بنام صادق است که تا کنون زیرسایه عطا ملیو نها دالر را دوزدیده است صادق که درکشتن اهل تشع دربلخ نام دار ومنفر ترین کس است که ازایشان باید نفرت داشت.
سیحون یکی ازدانشجویان افغان درهند

>>>   زیباست گردیزی صاحب

>>>   چراغ ظلم ظالم تا دم محشر نمیسوزد
اگر سوزد شبی سوزد شبی دیگر نمیسوزد
داکتر میرویس ربیع یکی از مفسد ترین فرد بلخ بود.

>>>   بخيالت كه در اينجا هم كدام لغماني ، جلال آبادي و يا احمدزي بكار گماشته ميشد،

>>>   خلص به نوشتن نمیشود فقط در گوگل بنویسید میرویس ربیع بعد بخوانید که چی کارهای خلافی بوده که نکرده!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است