معرفی والی جدید بلخ انجام شد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۶    ۱۳۹۷/۱/۲ کد خبر: 148912 منبع: پرینت

به اساس پيشنهاد شماره ٢٥٧ اداره ارگانهاي محلي و حكم منظوري شماره يك مورخ دوم حمل ١٣٩٧مقام عالي رياست جمهوري، محمد اسحاق رهگذر به حيث والي بلخ تقرر حاصل نمود، كه لحظاتي پيش ايشان، رسما به مردم و مسوولين اين ولايت معرفي گرديد.


معرفی والی جدید بلخ

معرفی والی جدید بلخ



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
والی بلخ
عطا
نظرات بینندگان:

>>>   درانتخابات بعدی نور معاون اول اشرف غنی است و از حساب وکتاب موضوع حیرتان صرف نظر میشود

>>>   دوباره ارگ جمعیت را فریب داد

>>>   ما سر اين عطاگك سخت فريب خورديم مارا يكسره در ميدان ايلا كرد.

>>>   همان آش همان كاسه
س زرد برادر ش

>>>   من منحیث یک افغان اقدام نیک نور را ستایش میکنم!

>>>   كار نيك و عمل شائسته عطاء محمد نور و توافق غني در شرائط فعلي قابل ستايش است، خداوند ملت افغان را هر چه زودتر صاحب عقل كامل نمايد تا بتوانند حكم خدا و رسولش را مراعت و عمل نمايند، به آرزوي وحدت همه أقشار

>>>   Salam
خطاب به تاجيكان هزاره ها و ازبيك و حتا پشتون هاى عدالتخواه؛
در محور دكتر پدرام جمع شويد ، اگر باور به عدالت اجتماعى و جامعه ى فارغ از فساد داريد ، اما شرط اين است كه از جيب خود خرچ كنيد و از پدرام توقع نداشته باشيد تا كام شما را با دالر و يورو بر آورده كند . سرمايه ى پدرام دانش و انديشه ى انسانى او است ، دكتر پدرام جز قلم و انديشه ندارد .
تا دير نشده است چنين كنيد ، باور دارم كه با اين دور انديشى اگر به قدرت سياسى در كوتاه مدت دست نيابيد ، اما در بلند مدت به عدالت اجتماعى دست خواهيد يافت .

>>>   جای تآسف است، که درمدت سه ماه از جنجال والی بلخ سر مایه های کشور وجوانان فرار نمودند.ای کاش از ابتدا عطا محمد از خود خواهی های غیر انسانی واخلاقی به خاطر منافع مردم وکشور منصرف میشد.بالآ خره زمستان گذشت وروی سیاهی به ذغال ماند.بازهم کار نیک شد.مگر نمیدانم که عطا محمد چطور بطرف عبدالآه خواهد دید.ودندان هایش را سالم مشاهده خواهد نمود پشیمانی ومعذرت خواهی سودی ندارد.
حکیم بلخی باشنده کابل.

>>>   Amirzada
"صدقه ات شوم مسعود ثانی ما بیا که پیشانی ات را ببوسم"
نبرد مسعود با اهریمن تبهکار تاریخ کشور را عوض کرد. اما تو چه کردی؟
همه افتخارات، امید ها و تعهدات خود را در بدل سفارت قزاقستان به " لوی اهریمن ارگ" فروختی!
چه سر افگندگی!

>>>   Badry
چندی پیش نوشته بودم که آقای نور دو گزینه دارند :
"افتخار و سربلندی ابدی یا مرگ ، نابودی و شرمساری تاریخی"
آقای نور گزینه دوم را انتخاب کردند !

>>>   Badry
ولا بیادرا ، راست راست دروغ دروغ پشیمان شدم ، اگه میشه مره ببخشین .
همو انجنیر داود کوچگی ما خوب آدم اس ، کاکه آدم اس ، کم از کم با سواد و انجنیر خو اس . قتی والی رهگذر ولا اگه کوچه پسته مزار ره گاه گل هم کده بتانیم. ههههههه

>>>   حمدداود خراسانی
بدری صاحب گرامی ما و شما سالها عطا گفتیم و چقدر بالایش حساب میکردیمبالاخره به گفته مزاری ها از زیر پلو ملی برامد
و همان قدر که اسمان می غررد بهمان اندازه نمی بارد

>>>   Mansoor Badry heeft het bericht van Hanan Faizi gedeeld.
آقای نور !
در پایان مبارزه عدالت خواهانه گویا نارنجی خود کنار رفتید و بلخی ها تنها رنگ زرد را از شما دیدند و سخت شرمنده و خجالت هستند . خیر باشد از مفلس زاده ها بیشتر انتظار هم نداشتیم ، منتها شما ادعا کردید که این جسارت و از خود گذری را به خاطر منافع علیای کشور و منافع ملی اوغانستان کردید . بسیار خوب است که چنین کردید اما ، باور کامل دارم که شما هیچ گاهی معنی و مفهوم منافع علیا و منافع ملی کشور را از دید مردم شمال نمی دانستید و نمی فهمید . اگر می دانستید و می فهمیدید به روی مردم خوش باور شمال که از شما ناقل لوگری تاجیک شده عیار بلخی ساختند ، قهرمان جهاد و مقاومت ساختند و امپراتور شمال نام گذاشتند ، سیلی محکمی نمی زدید و به دسترخوان شان که شما را بزرگ ساخته بودند نمی شاشیدید.
نوش جان تان که مردم ما را هر ساختید و مانند دیگر ناقلین به قدرت رسید سوار شان شدین . ازین به بعد به دامنه های صحرای سوزان امارات عربی بچرید و از شاش شتر تازی و از نعمت های الله سبحان تعالی که بعد فتح مبین برایتان ارزانی نموده استفاده نمایید و نماز شکرانه به جا آرید .
نفرین به مردمی که دوست و دشمن خود را نمی توانند بشاسند . بار ها و بار ها گفته و نوشته ام : اوغان که اوغانی نکرد اوغان نیست .

>>>   Mansoor Badry
آقای عطا نور ، شما از پدر شوونیسم پوزش خواستید ، چی شد ارزش های جهاد ؟
چی شد باور مردمی که خواست مدنی خود را به اراده شما بسته بودند ؟
کمی آبروی مردمی را پاس می داشتید که از شما امپراتور و عیار خراسان ساخته بودند .

>>>   پیشنهاد قبلی و منظوری قبلی که حاجی داود را واای ساخته بود چه شد؟
چرا با آب روی بنده خدا بازی کردید.
هم از بلخ ماند و هم از لندن

>>>   ديدين كه أين پوفوك ميگفت كه أين ميكنم و ان مى كنم اخر ميدان را رها كرد و بخاطر منافع شخصى خود برادران ناكام مانده جميعت اسلامى را در نيمى راه ماند وغيره ،،،،،،،،

>>>   هفتهء اينده جمعه گل جلاد وحشتيار والى بلخ است و در ماه اينده جنگ در سراسر ولايات شمالى كشور شروع ميشود و در سال اينده نقشهء تمامى ولايات شمال كشور و سوريه يك رقم معلوم خواهد شد و از حالا در جستجوى يك ديزانيو جديد باشيد تا اگر جنك در قرن ٢١ خاتمه پيدا كند شهر هاى جديد و ديزانيو وديكور جديد ساخته شود.
ح ع

>>>   علی از ایران
سلا م چرا تلگرام تان مشکل پیدا کرده و درست کار نمی کند لطفا رسیدگی کنید ... ما بشدت از شما و خبرگزاری خوبتان حمایت میکنیم

>>>   ای والی جدید بلخ قواره اش زیاد تر به سگ باز ها و بودنه باز ها میماند.
مه نمیدانم که عطا محمد نور او را چه گفته منحیث والی بلخ انتخاب کرده است؟
فکر نمیکنم که او یک سال هم والی بلخ باقی بماند.
فقط پنج شش عملیات انتحاری ره گپ است. بعدآ بخاطر عدم کفایت در تأمین امنیت ولایت بلخ، برطرف خواهد شد و کدام جمعه خان اسک دیگر ازپشتون ها، والی بلخ مقرر خواهد شد.
این که اشرف غنی به وعده اش وفا خواهد کرد که در انتخابات آینده با عطا محمد نور یکجا کمپاین انتخاباتی کند و او را منحیث معاون اول خود مقرر کند، هنوز معلوم نیست.
گذشته از آن یکتعداد دیگر مثل اسحق گیلانی خود را به پاکستان نزدیک کرده راییست و اسمعیل خان و گلبدین خود را به طالبان نزدیک کرده اند و داکتر عبدالله مثل چلپاسک خود را در بغل اشرف غنی چسپانده است.
خدا داند که اگه انتخابات آینده ریاست جمهوری برگزار شود، باز چه شور و هلهله و تقلب و تقلب بازی و این بار با راکت پرانی های گلبدین همراه خواهد بود؟

>>>   در عکس دوم عطا در چرت دالرهائیست که از پوست و گوشت و استخوان مردم بلخ دزدیده است!!!!

>>>   جمیعت سخت فریب خورد عطا خودرا خورد کرد شاید محاکمه شود. مثلیکه نادر شاه ولی محمد خان دروازی را بنام خایینین ملی محاکمه وحکم اعدام کرد اما درمجلس علنی درارگ شاهی مردم به پا خیستند که بیگناه است اعدام نشود نادر دزظاهر قبول کرد که مردم میگویند اعدام نشود اعدامش نمیکنم به زدان فرستاده شد پس مدتی اعدامش کرد. ...والی اشرف غنی وگلبدین حکمتیار همان جمع خان است ..عنقریب..عطا خودرا خورد کرد
پشتیبانی مردم را ازدست داد مثل عبدالله عبدالله...
بااحترام عبیدالله.

>>>   خود گذری های آقای نور قابل تقدیر است زیرابه آینده مردم افغانستان نگرسته، از نفع شخصی خود گذ کرد امااینکه هیاهوی یک تعداد بی اثر ماند واین کارنه تنها استاد عطارا در بین ملت ومردم اش بی اعتبار ساخت بلکه تمام رهبر هارا خدشه دار ساخت باید ملت از اول تا آخر در جریان مبیود.

>>>   خود گذری های آقای نور قابل تقدیر است زیرابه آینده مردم افغانستان نگرسته، از نفع شخصی خود گذ کرد امااینکه هیاهوی یک تعداد بی اثر ماند واین کارنه تنها استاد عطارا در بین ملت ومردم اش بی اعتبار ساخت بلکه تمام رهبر هارا خدشه دار ساخت باید ملت از اول تا آخر در جریان مبیود.
با احترام خال محمد دوستیار

>>>   استاد عطا با تاسف که میدان سیاست را باخت بهتر است با دنیایی سیاست وداع بکند برود پی کار های شخصی وتجارت خویش به دوپست مقام وزارت راضی شدن اصلا باورم نمی شد صحبت های استاد را کهمی شنیدم حال درک کردم که ایشان ازخود اراده واختیار نداشتن مردم را بیجا به زحمت ساختن با نشر صحبت های کاذب و غیر عملی ایشان
قیام

>>>   حالا غنی و عطا بگویند که انجنیر داود بره یا باشه. قرار شونیده گی انجنیر داود به غنی و عطا تیلفون کرده که جنگ شما ختم شد حالا به گفته معروف مردم من باشم یا بروم ؟

>>>   داود مثل عطا بی عقل نیست ؟ او میداند که بعد برطرفی استحق رهگذر ایشان حتما والی بلخ است . سوال دیگر اینست که چوکی وکالت مهم و با اقتدار است یا سفارت ( آنهم در فقیر ترین کشور) میگویند عقل تاجک در ..... اش هست . سفر به یک ایمیل بر طرف شده میتواند ولی نماینده مردم را مردم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است