هویت اولین فرد انتحاری سال 97 در کابل (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۲    ۱۳۹۷/۱/۲ کد خبر: 148900 منبع: پرینت

هویت اولین فرد انتحاری سال 97 در کابل مشخص شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpape)، حمله انتحاری روز گذشته در مقابل شفاخانه علی آباد کابل که منجر به کشته و زخمی شدن نزدیک به هفتاد تن گردید، توسط یک طالب العلم پاکستانی 16 ساله صورت گرفته است.
گروه داعش مسوولیت این حمله را برعهده گرفته و اعلام کرده است که نام این فرد انتحاری "طلحه الپشاوری" از اقوام پشتون ساکن پیشاور پاکستان بوده است.


هویت اولین فرد انتحاری سال 97 در کابل



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هویت انتحاری
پاکستانی
نظرات بینندگان:

>>>   حالا حتمن سیل نفرین و دشنام وطنداران به این بیچاره آغاز خواهد شد وطنداران عزیزیک کمی فکر کنید و انزجار خود را به کسان پشت صحنه اعلام دارید چون یک بیگانه پیشاوری کابل و دیگر شهر های ما را بلد نیست ای موتر های شیشه سیاه ومالکین ارگی شان اند
عبدالله

>>>   از قوم پشتون در کجا نوشته شده است؟

>>>   میگویند داعشی ها ضمن تربیه الپشاوری برای انتحار چندین ماه از او استفاده جنسی دسته جمعی هم کرده اند تا به داخل شدن به "جنت" هیچ مشکلی نداشته باشد!!

>>>   کمالات این مردم گریز از عقل ، جهالت ، ترور و وحشت است دیوار دیورند
را باید چون سد یاجوج و ما جوج از آهن ساخت .
کمال الدین حارث

>>>   چی دروغ بزرگی، فرد انتها کننده که تیکه تیکه شده آنقدر علم و تکنولوژی در افغانستان پیشرفت کرده که در عین زمان تصویر جناب داعش را منتشر و آنرا به نمایش کذایی می گذارد و افشا می کند و دیگرانی که دستگیر می کنن دولت بخش تصویر آنرا نمیده از پشت به نمایش گذاشته میشه عجبا، چی دولت مسخره، اینجوری که پیدا است دولت خود کوزه و کوزه گر، و کوزه فروش است.

>>>   این خو معلوم است که این برادران پشتون ما درین امر تخصص دارند و میخواهند برادری خود را به دیگر اقوام افغانستان ثابت کنند .

>>>   هویتش یهودی است کافراست که مسلمانان رامیکشد اگر دشمن اسلام نمیبودهیچ وقت هزاران خانواده راداغدار نمیکرد دراین روزاول سال نو یک تعدادشان مردم فلسطین رابه خاک وخون میکشندو یک تعدادش که درافغانستان است دراینجا مسلمانان رامیکشند این کفرا را هتلر خدا بیامرزخوب شناخته بود حیف که هتلربه حدف خودکامیاب نشداگرنه نژادیهودی را ازروی زمین پاک میکرد.
ع ع

>>>   باید هزاره ها در افغانستان در مقابل گروه دولت اسلامی عراق و شام( داعش) جهاد اعلان کنند و این جهاد را از مشرقی یعنی جلال آباد و لغمان شروع کنند. در غیر آنصورت هزاره ها را مثل توت خواهند چیدند.

>>>   کاشکی احمد ظاهر زنده بود تابدیدارش میرفتم وزبانش رومی بوسیدم چراکه او خداداده بودمن هربارکه آهنگایش رگوش میدم گریه بسیار میکنم خداونده مهربان اورابیامرزد،
رسول ازایران

>>>   انتحاری نبود روز نوروز .باند غنی وامریکایی ها بمب بزرگی را قبلا در کنارجاده جاسازی نموده بود.

>>>   یهودی اوغان بوده

>>>   در هر انتحاری از تمام اقوام کشور مردم ما شهید و زخمی میشوند و نباید از جنایات را قومی بسازیم و متعصبین که به به قوم .....توهین کرده اند به مراتب خبیث تر و متعفنتر از آن انتحاری هستند،

>>>   هم نادان بوده هم دیوانه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است