مردم را از ارزش رای شان آگاه کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۸    ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ کد خبر: 148823 منبع: پرینت

قبل برگزاری انتخابات باید یک برنامه آگاهی دهی در سطح کشور متناسب با سطح آگاهی مردم راه اندازی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالقهار سروری رییس موسسه تحقیقاتی و مشورت دهی افغانستان امروز دوشنبه 28 حوت 96 در یک نشست خبری در مرکز رسانه های حکومت گفت: بررسی های نشان داده است که بی سوادی و عدم آگاهی مردم باعث شده یک تعداد از مردم یا رای گیری ها شرکت نکنند و یا از امتیاز رای خود بدرستی استفاده نکنند.

سروری بیان کرده است که قبل برگزاری انتخابات باید یک برنامه آگاهی دهی در سطح کشور متناسب با سطح آگاهی مردم راه اندازی شود تا مردم درباره نقش رای شان در سرنوشت و آینده سیاسی کشور آگاهی یابند.

وی از کمیسیون های انتخاباتی خواست در مشورت با احزاب سیاسی و جامعه مدنی قدم به قدم برنامه هایشان را مورد بازنگری قرار داده و مردم را در جریان امور قرار دهند و نیز هویت کسانیکه را که مداخلاتشان باعث مختل شدن پروسه انتخابات می شود را افشا کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سروری
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   در حکومتهای ساخته شده از بیرون چیزی که هیچ ارزش ندارد رای مردم است. من از همین حالا همه مردم افغانستان را دعوت میکنم که هر نوع انتخابات زیر نگین امپریالیسم امریکا و گدیهای کوکی شان غنی وعبدالله و سران جهادی را تحریم کنند!! بگذارید خود شان صندوقها را پر کنند!! مطمین باشید که اینکار را میکنند!!!
در غیر آن روی تانرا بسوی خداکنید و بگوئید درین جامعه ایکه در قرن 21 سر حلال بودن یا حرام بودن نوروز یکدیگر خود را مانند .. میدرند. و یا شنیدن صدای بوت زنها را حرام میدانند، زن میتواند رای بدست آورد؟؟!! در دوره های گذشته بانوهایی از قبیل کوفی، دانش، وغیره وغیره از دورترین مناطق کشور رای گرفتند. آیا این قابل تصور است؟؟؟ انجوها و موسسات خارجی کار خود را کردند!!!! باز هم کار خود را میکنند!! شما را بخدا از ولایتی مانند هلمند زنی بنام نیازی میتواند رای بیاورد؟؟؟

>>>   گوسفند هارا هم از ارزش رای شان آگاه سازند بد نیست

>>>   به نظر دهنده اول اینهایی را که تو نام گرفتی هر کدام صنوق آرا را در بدن خود دارند.

>>>   یکی خو این "برنامه های آگاهی دهی" (برنامه های دالر سازی) سر دل مردم ریخته، قریب است برای "کار خیر" بین زن و شوهر هم "برنامه های آگاه دهی" براه اندازند!!!!!!!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است